חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לבחור הובלה כל התשובות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שוק ההון ניתוח טכני בורסה מסחר יומי

נושא המאמר: מסחר יומי בסקאלפינג , הדרך היחידה להרוויח לאורך זמן. - שוק ההון - ניתוח טכני - בורסה - מסחר יומי
מאת: דורון בסון   שמור מאמר למועדפים

מסחר יומי בסקאלפינג , הדרך היחידה להרוויח לאורך זמן. - שוק ההון - ניתוח טכני - בורסה - מסחר יומי


משנה לשנה שוק ההון והעולם בכלל נהיה מורכב יותר , הידע נגיש לכולם במידה שווה דרך האינטרנט ולכן הסוחרים הנמצאים בשוק מתוחכמים יותר. על אף שהמידע המאקרו כלכלי נגיש לכולם , אנשים שונים מסתכלים עליו בצורה שונה , דבר היוצר תזזית וחוסר החלטיות תמידי לגבי כיוונו של השוק אשר מקשה על הסוחר להחליט ולצפות את כיוונו העתידי. שיטות מסחר רבות שעבדו מצווין בעבר והניבו רווחים רבים למשתמשיהן , היום פשוט אינן עובדות יותר. שיטות אלו היו מבוססות על נסיון לחזות את העתיד ולא על מה שקורה בזמן הווה. אז מה עושים? שיטת המסחר בסקלפינג היא שיטה סופר מקצועית אשר קוסמת לסוחרים רבים בגלל מהירות הרווחים ובגלל ההון הצנוע שנדרש מהסוחר על מנת לבצע אותה ולהרוויח כסף. השיטה מצריכה כלים טכניים מתוחכמים במיוחד , יכולת מנטאלית עצומה ומשמעת עצמית קיצונית. מטרת הקירקוף היא לצמצם את משך זמן החשיפה לסיכון השוק ומסיר את הצורך לחזות את כיוון השוק לאורך תקופה , דבר אשר מצוין מבחינת הלחצים והמתחים שנחסכים מהסוחר. על הסוחר להבין בצורה לוגית את פעילות השוק בנקודת זמן מאוד ספציפית ולכן הסיכוי שלו גדול יותר מאשר לנסות לחזות את כיוון השוק לתקופה ממושכת. השיטה מבוססת על לקיחת רווח מיידי והשלמה מיידית עם הפסד ולכן החלק המכריע בשיטה זאת היא הפסיכולוגיה , צורת החשיבה וראית השוק המיוחדת שמצריכה השיטה. שיטת הקירקוף עובדת מצוין על נגזרים פיננסים ובמיוחד על חוזים עתידיים הנסחרים אלקטרונית בגלל המינוף הרב המאפשר לקחת תנודות קצרות מאוד ועדיין אחרי עמלה להרוויח מהן יפה. נושא העמלה חשוב במיוחד במסחר מסוג זה , שכן על הסוחר לבצע מספר פעולות ביום ולכן ככל שהעמלה תהיה נמוכה יותר תוחלת הרווח שלו תהיה גבוהה יותר בצורה משמעותית והוא יסיים את יום המסחר עם יותר כסף בכיס. על מנת לסחור בסקלפינג יש צורך בשיטה מוגדרת היטב ותכנית עבודה מסודרת עד לפרטי פרטים , בגלל אופי המסחר המהיר על הסוחר לדעת במדויק מה הוא מחפש וכשזה מתרחש לפעול ללא היסוס. יש לשים לב למספר דברים: מהימנות הציטוט,כליי עבודה ותרגול. על מנת לסחור כמו מקצוען יש להצטייד בהתאם , וזה אומר יכולת מחשוב גבוהה חיבור מהיר מאוד לאינטרנט וספק אינטרנט מהימן. תוכנת גרפים משוכללת ביותר אשר מכילה כלים סטטיסטים מיוחדים. יש לציין כי עלויות ההצטיידות הן זעומות ביותר יחסית לרווח ששיטה זאת יכולה להניב ולכן אין לחסוך את עלויות אלו בשום פנים ואופן. בברכת שפע והצלחה, דורון בסון *החומר מוצג לצרכי לימוד בלבד

www.windfall.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון בסון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]