חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדריך לקניית דירה – האם ירידות המחירים ייפסקו ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לחץ דם נמוך Hypotension טשטוש ראיה דיאסטולה

נושא המאמר: לחץ דם נמוך Hypotension - דיאסטולה - סיסטולה - דופק מהיר - טשטוש ראיה
מאת: רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.)   שמור מאמר למועדפים

לחץ דם נמוך Hypotension  - דיאסטולה - סיסטולה - דופק מהיר - טשטוש ראיה


לחץ הדם נמדד ע"י שני פרמטרים מספריים: המספר הגדול (סיסטולה) שייך ללחץ בעורקים בזמן פעימת הלב. המספר הקטן (דיאסטולה) מתאר את לחץ הדם בעורקים בין פעימות הלב (בהרפיה). לחץ דם הנחשב לנורמלי הינו : 80:120. לחץ דם הנחשב לנמוך הינו פחות מ- 60:90. למזלנו לחץ דם נמוך אינו גורם נזקים בעתיד כמו לחץ דם גבוה אך לדאבוננו מורגש הרבה יותר. תסמינים חולשה ועייפות. קושי לבצע פעילות פיזית ומנטלית. התעלפות. דופק מהיר. טשטוש ראיה. קושי להתרכז וללמוד. כאבי ראש. צריכת אלכוהול עלולה לגרום להחמרה. גורמים איבוד דם כרוני או פתאומי (טראומה, ניתוח, מחזור חודשי עם איבוד דם מסיבי) מכת חום. שלשול. הזעת יתר. תזונה לקויה. חוסר פעילות גופנית. מחלות. תת פעילות בלוטת התריס, בעית לב, תסמונת עייפות כרונית, סוכרת. תרופות מסוימות. מצבי לחץ ומתח לאורך זמן. המלצות לטיפול עצמי ראשית יש לזהות את הסיבות ללחץ דם נמוך ולטפל בהן: מחלה, תזונה לקויה, מחזור חודשי ועוד. לנוטלי תרופות מומלץ לבצע ברור לגבי תופעות הלוואי שלהן. יש לדאוג לתפריט בעל כל אבות המזון. לדאוג לשעות שינה ומנוחה מספקות. בהעדר מחלות רקע יעזרו צמחי מרפא סיניים כגון ג'ינסנג ואנג'ליקה. פולן הינו אבקני פרחים. לפולן תכונות חיזוק כללי והוא מעלה לחץ דם. נוטלים כף בבוקר ובצהריים. יש להרבות בשתיה. מומלצת שתיית חליטות צמחים. חליטת סרפד מעלה לחץ דם נמוך. להגביר צריכת מלח שולחן. לעסוק בפעילות גופנית סבירה וסדירה. להפסיק לעשן. ללמוד טכניקות הרפיה. רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac)

www.medportal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]