חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קריאייטיב ישיר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדיטציה טיפול דמיון מודרך שחזור גלגולים

נושא המאמר: שחזור גלגולים
מאת: אופיר סלע   שמור מאמר למועדפים

המושג גלגול נשמות הנו אוניברסאלי וניתן למצוא אותו הן בדתות המערביות המונותיאיסטיות והן בדתות המזרחיות הפגאניות. כמו כן בהרבה מסורות שבטיות ובפילוסופיות חיים כמו בודהיזם ודומיו.
על פי הקבלה (יהדות) כל הנשמות המצויות כעת בעולם היו כאן לפחות 500 פעמים בעבר. ישנן גישות אחרות שמדברות על 1000 גלגולים קודמים ויותר.
היום ישנם חיזוקים מחקריים רבים המעידים על קיומן של תקופות חיים קודמות.
על מנת לקבל טיפול בשחזור גלגולים אין הכרח להאמין בגלגול נשמות; גם אם המטופל מאמין כי מדובר בדמיון בלבד אין זה משנה – השיטה עובדת.
 
שחזור גלגולים הוא למעשה טכניקה טיפולית בה אנו משתמשים על מנת לשפר את איכות החיים, לפתור בעיות ברובד הרגשי, המנטאלי, הפיזי או הרוחני שלנו. אם יש לנו קונפליקט, או תקיעות באיזה תחום בחיים. שאלות לגבי קריירה, כספים, מערכות יחסים, ילדים, בריאות וכל מה שקשור לחיינו ואנו לא מוצאים להן פתרון – בעזרת שחזור גלגולים אנו יכולים לקבל תשובות לשאלות, לראות את המקור של הבעיות, ולקבל כלים שיעזרו לנו לעשות את התיקון הנדרש.
 
שיטת הטיפול בשחזור גלגולים מקורה בפסיכולוגיה הקונבנציונאלית. שם עושים טיפול ע"יAge Regression  (חזרה אחורה בזמן) לטיפול בטראומה. מביאים את האדם אחרוה בזמן דרך הדמיון אל אותה נקודה בזמן בה התרחשה הטראומה וע"י התבוננות בה ממקום בוגר יותר ואובייקטיבי יותר, האדם יכול לשחרר את השפעות האירוע. כאשר ביצעו את הטיפולים האלה בתחום הפסיכולוגיה החלו לעלות יותר ויותר עדויות מאנשים שמספרים על תקופות חיים אחרות לגמרי. הפסיכולוגים לא ידעו כיצד להתמודד עם זה וכך נולד הטיפול בשחזור גלגולים.
 
הטיפול בשחזור גלגולים נעשה ע"י הרפיה ודמיון מודרך. אנו מאפשרים לגוף ולהכרה להרפות מהמתחים היומיומיים וע"י כך פותחים ערוצי תקשורת בהירים יותר עם תת המודע. הטיפול אינו נעשה בהיפנוזה – המטופל נשאר בהכרה מלאה כל הזמן. בתת המודע נאגרים כל הזיכרונות וכל הידיעות שלנו. זיכרונות אלה עוברים איתנו מתקופת חיים אחת לאחרת ומהווים חלק ביצירת המציאות שלנו. לדוגמא: אם בגלגול מסוים היתה לי מערכת יחסים קשה עם בן זוגי, שנגמרה בכעס רב, האשמות וכאב ואת התחושות האלה סחבנו איתנו עד המוות, הן נחקקו בתת המודע ועברו איתנו לחיים הבאים. כאשר הגענו שוב לחיות פה כבני אדם, עם המשקעים הקשים בתחום הזוגיות, אנו נמצא שבחיים קשה לנו מאוד לקיים זוגיות טובה ונעימה. ניתן שנמצא את עצמנו כועסים על בן הזוג ומאשימים אותו בכל מיני דברים כל הזמן ללא סיבה מוצדקת ומובנת. אנו נייצר המון קשיים בחיי הזוגיות ואולי אף לא נוכל לקיים חיי זוגיות, תלוי בגודל הטראומה מהגלגול הקודם. ככל שננסה להבין את מקור הבעיה לא נמצא אותו, היות והוא טמון בכלל בגלגול אחר והוטבע בתת המודע שלנו.
בזמן הטיפול האדם יגיע תמיד רק למקומות אשר באים לשרת את טובתו ואיתם הוא יכול להתמודד. אין אפשרות להיתקע בשום מקום או לחוות דברים קשים מנשוא.
 
לפני תחילת הטיפול נציג שאלה שעליה אנו רוצים לקבל תשובה וכיוון לתיקון. השאלה הזו היא שתכוון אותנו אל הגלגול הספציפי אותו נפגוש.
התיקון שאנו רוצים לעשות הוא עיקר הטיפול בשחזור גלגולים. התיקון הזה הינו תיקון לנשמה, שעבורו ועבור תיקונים נוספים היא הגיעה מלכתחילה לעולם. כל נשמה שמגיעה לעולם באה לחוות את עצמה, ליהנות ולשחק, אך יחד עם זאת היא באה עם רשימת מטלות שהציבה לעצמה טרם נולדה כאדם. הנשמה בוחרת לעצמה את המשימות איתן היא רוצה להתמודד בכל גלגול; היא חותמת על חוזה בו היא מתחייבת להתמודד עם מספר נושאים שקשורים בצמיחה שלה. בכל גלגול ישנן משימות שונות, בהתאם להתנסויות מגלגולים קודמים. יתכן ונשמה אחת תמשיך להתמודד עם אותה בעיה במשך גלגולים רבים – עד אשר תפתור אותה בצורה נכונה. לכן שחזור הגלגולים עוזר כל כך - הוא מקצר את הדרך בביצוע התיקון; דרך השחזור אנו רואים היכן נתקלנו בבעיות האלה בעבר וזה נותן לנו השלכות כיצד להתמודד איתן נכון בחיים האלה ולפתור אותן אחת ולתמיד.
לפני הגיעה לעולם הנשמה בוחרת מספר כלים שיעזרו לה לבצע את התיקון: היא בוחרת את שמה, את הוריה, את מקום וזמן היוולדה ואת הגוף שלה, כל אלה עוזרים לה להתמודד עם האתגרים אותם הציבה לעצמה לפני היוולדה. חשוב לומר שברגע שהנשמה יוצאת לאוויר העולם בגוף אנושי היא שוכחת את כל מה שהציבה לעצמה וזאת על מנת ליצור את המוחלטות של הרצון החופשי, מעתה היא נתקלת בכל מיני אירועים שמכוונים אותה כרמזים אל היעדים האמיתיים שלה בעולם.
 
במהלך השחזור נפגוש מדריך רוחני, אשר תפקידו להדריך אותנו ולעזור לנו אם אנחנו צריכים עצה בזמן הטיפול. המדריך הרוחני הזה נמצא איתנו לאורך כל חיינו ועוזר לנו בעת שאנו זקוקים להכוונה בכל מיני דרכים. זה יכול להיות דרך חלום, דרך אנשים שנפגוש, אירועים שיקרו לנו, שיר שנשמע, או אפילו מחשבה שפתאום מגיעה אלינו. בזמן הטיפול המדריך יכול ללבוש צורה אנושית, של מישהו מוכר מסיפורים, מהחיים שלנו, או משיהו זר. הוא יכול גם לתפוס צורה אנרגטית או אחרת.
 
את הגלגול עצמו אפשר לחוות בכל מיני דרכים, זה משתנה מאדם לאדם. ניתן לראות תמונות, לדמיין אותן, לשמוע דברים, להריח, להרגיש. הכל אפשרי.
חשוב לזכור שבזמן השחזור ההיגיון אינו משחק תפקיד ויכולים לקרות דברים שאינם הגיוניים בחיי היום יום שלנו.
בד"כ חוויית הגלגול אינה נעימה, אלא מעלה התמודדויות קשות אותם עברנו בחיים קודמים. אנו נרצה לשחרר את העומס הרגשי שנחקק בזיכרון שלנו וזה מומלץ לבכות, לצעוק, לכעוס או כל רגש אחר שנרצה להביע.
 
לאחר חוויית הגלגול אנו עושים תיקון לאירועים המרכזיים שאותם היינו רוצים לחוות בצורה שונה. הדבר דומה למחיקת קובץ מהמחשב והחלפתו עם קובץ אחר, נעים וטוב יותר.
לפני התיקון נבקש אישור מנשמת האם לבצע את התיקון. נשמת האם היא המקור ממנה הגענו וממנה הגיעו כל הנשמות. נשמת האם תמיד תיתן אישור לתיקון ואנו מבקשים אותו למעשה עבור עצמנו.
 
חשוב מאוד לזה החווה את השחזור לוותר מראש על האגו, על השליטה, על ההיגיון ועל השיפוטיות. כדאי להשיל את כל המחסומים ולאפשר פגיעות וחשיפה של הפנימיות האמיתית על מנת לעשות תיקון עמוק שיביא לתוצאות משמעותיות בחיים האלה.
 
התגובות לטיפול הינן ארוכות טווח. החל מימים ספורים ועד שנים. זה משתנה מאדם לאדם ומפעם לפעם. התגובות בטווח המיידי יכולות להיות בכמה רבדים:
תגובות פיזיות
חולשה כללית, או ההפיך – היפראקטיביות.
כאבי ראש, כאבים בגוף.
אם לאדם היתה פציעה בגלגול יתכן ויכאב לו האזור הזה בגוף, או להיפך היה כאב כל הזמן ועכשיו הוא יעלם.
יש אנשים שרוצים לישון כל הזמן אחרי גלגול.
פריחות, גירודים.
בעיות עיכול.
תגובות רגשיות
בכי מוגזם ולא מוסבר, או שמחה וצחוק.
התכנסות פנימה, או החצנה.
דיכאון, חרדות, פחדים שעולים, כעסים, עצבים.
שינוי במערכות יחסים.
תגובות מנטאליות
התעסקות רבה בגלגול, או להיפך – התעלמות מוחלטת.
שאלות למיניהן.
חלומות משונים ורבים – באים להבהיר דברים לגבי התיקון ולנקות את התודעה.
תגובות רוחניות
לחפש תובנות – להיות עסוק בתיקון שלי.

www.orhalev.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]