חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיומנה של קוסמטיקאית-3





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אושר תת מודע ייעוד אלעד כהן

נושא המאמר: מהו אושר אמיתי ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים


הדרך אל האושר על פי תת המודע


כאשר התעמקתי בנושא החלומות הגעתי גם לחקר תת המודע ועל כך אני מפרט רבות באתר שלי כולל שיטת תת המודע שפיתחתי אותה אני מעסיר על ידי קורס קצר וראשוני באינטרנט .

במאמר זה ארצה לשתף אתכם לגבי דעתי על האושר מהו ? כיצד ניתן להיות מאושרים החל ממחר מבלי לזכות בלוטו ... רק על ידי פנייה לתת המודע בלבד !!! שכן חלום הוא כל כולו תת המודע , כמו גם תקשור כפי שהסבתרי בתחילת החוברת .



כסף , כסף , כסף . עושר מביא אושר בעולם שלנו .
למה ? מי החליט ? כל משאלותינו הן בריאות ולזכות בפיס . אולי כבר זכינו ואיננו יודעים זאת ? האם כל העשירים מאושרים ? כל מי שלא עשיר לא מאושר ?

מהו אושר ?
שאלתם את עצמכם פעם מה צריך להיות כדי להיות מאושר ? במה נמדד אושר ?
תת המודע משדר אלינו כל הזמן שהאושר לא נמדד בחומר - רק שאנו לא מקשיבים לו . רודפים אחרי דברים חומריים ולעולם לא מסופקים .

בעולם של היום כסף הוא מדד להצלחה . אני טוען שמתן עזרה לזולת הוא מדד להצלחה .
יום מיתתו של האדם הוא היום בו הוא מבין כמה עזר לזולת באמת . כאשר יסתכל מלמעלה לכמה אנשים עזר וכמה ליווהו לבית הקברות . אין מדד יותר טוב מזה .
שתי המצוות הכי נעלות לדעתי – מתן בסתר וליווי הנקבר בדרכו האחרונה . בשני המקרים הצד השני לא יכול להחזיר לנו טובה , כיוון שהוא אינו יודע כביכול מי עזר לו . במקרים אלה אנו נותנים שלא על מנת לקבל . מבטלים את האגו שלנו . זוהי תמצית חוכמת הקבלה על פי התורה . הבורא רק נותן ונותן לנו – ואנו רוצים רק לקבל . הגדולה היא להפוך את היוצרות וללמוד לתת ולא לבקש חזרה . תת המודע או הנשמה היא מטבעה כזו - אנחנו כבני אדם הפכנו אותה לכזאת שרוצתה רק לקבל .

כסף , אגו , מעמד – לשם מה ? מה זה נותן לנו חוץ מלנפח את החזה ולהלל אותנו בפני כולם ?
אומרים שגורלו של האדם כתוב עוד לפני שיצא לאוויר העולם . אם יהיה עשיר או עני – זה כבר כתוב עוד לפני שהכיר את עצמו . בחירתו היחידה היא האם להיות אדם טוב או לא . ורק על ידי כך הוא נמדד בשמים . "הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמיים" – הכל נקבע לאדם מלבד היותו אדם טוב או לא .

כל פרויקט הסוד מלמד אותך שאם תרצה ותדע לזמן לפי ההוראות תקבל כל מה שרק תרצה . היקום הוא קטלוג . זה באמת כזה פשוט ? אין חשבון נפש ? כל מה שנבקש זה באמת מה שמגיע לנו ? זה באמת מה שדרוש לנו ? כמה אנשים שזכו בלוטו ירדו מנכסיהם או התגרשו לאחר הזכייה ?
אז כדי להיות מאושרים באמת יש להבין את מטרת הבריאה . מה תפקידנו כאן ? לשם מה באנו ומי יצר והביא אותנו לכאן ? תת המודע לא כזה שטחי - שלכ מה שנבקש הוא יעזור לנו לקבל . יש דרך ויש תוכנית לכל אדם ...

האדם הוא יצר הבריאה . אלוהים ברא את העולם וכיוון שהוא טוב רצה להטיב . שמישהו ייהנה מיצירתו המופלאה שכמה שנחקור יותר לא נבין את אותה לעולם בשלמותה ולעומקו של עניין . כיוון שזה לעולם לא יהיה בהישג ידינו .
שלושה שותפים לאדם – אב ואם שנתנו לו את הגוף . ואלוהים שנתן לו נשמה .
בשביל מה ? כדי שנגיע לעולם , נפרה את זרעינו ובסוף דבר נמות ? אם נמות בסוף – בשביל מה אנחנו כאן ? כל זה לשם כך שנחיה חיים טובים . שנהנה מהחיים . לא שנהיה עבדים למטרה מסוימת ונרדוף אחריה כל ימי חיינו , ונבכה על כך שלא השגנו אותה . כל הבריאה נועדה ונוצרה על מנת שנהנה מהחיים , כי החיים הם נפלאים והבחירה היחידה שבידינו היא האם להכיר בכך והאם לא . החיים הם מתנה שקיבלנו מאלוהים . אנחנו רגילים מידי וזה לא בהבנתנו שהחיים יקרים ויש להעריך אותם .
גורלנו וייעודנו כבר נקבע – הדרך ועיצוב הגורל טמון בידינו . אם גורלו של אדם הוא להיות עשיר – כך יהיה ! אך מה הוא עושה עם הכסף ? על זה ידונו אותו והוא ידון את עצמו כאשר ילך לעולמו . יסתכל על חייו וינסה להבין מה באמת לקח איתו לעולם הבא – מה הרוויח מהעולם הזה ומה תרם לעולם הזה . חומר הוא לא ייקח לעולם הבא – רוחניות , משמעות , למידה , עמידה במבחנים , תיקונים , חיבור לתת המודע שלו - לנשמה שלו – זה מה שייקח איתו לעולם הבא .

אז לרדוף אחרי כסף זה לא רע – זה אפילו טוב , כיוון שלצערנו בעולם שבו אנו חיים משכורת ממוצעת מקשה עלינו את החיים קושי רב , לכן צריך למצוא המון אתגרים כדי להרוויח עוד – רק זכרו שכסף היא לא בחירה שלכם . להיות אנשים טובים זו הבחירה שלכם . אם הכסף צריך להגיע הוא יגיע .

אני שואל רבות אנשים – "בשביל מה אתם חיים כאן?"
התשובה הניצחת היא :"אני אדם טוב וטוב לי , בשביל מה לי להתעסק עם זה ?".
"אדם טוב " – כולם יגידו על עצמם שהם אנשים טובים "נצור לשוני מרע ושפתי מדבר מרמה" – מכירים ? "ואהבת לרעך כמוך". זה נטול המודעות החומרית !!!

רק כדי להבין את המשמעות האמיתית של משפט זה צריכים לעבור כמה שיעורים טובים בחיים .
לאהוב את האחר כפי שאתה אוהב את עצמך . מה זה אומר ? שתוותר לאחר על דברים שחשובים לך . שתוותר לחבר לעבודה על תפקיד נחשק או עסקה גדולה – כי אתה יודע שזה מגיע לו .
שבוויכוח או ריב תבין את השני – ולא תכעס חזרה ותתפרץ .
שתתן צדקה לעני – כדי לתת ולא כדי לספר שנתת .
שתעשה דברים בלי להתחשבן עם עצמך מה התמורה שתקבל .
שתמנע מלומר דברים רעים או רכילויות כאלו ואחרות שלא תורמות לאף אחד ומזיקות לאחר .
שבסוף היום כאשר תלך לישון תשאל את עצמך – איזה מעשה טוב עשיתי היום ? איך התחברתי לעצמי על ידי הכרת הטוב לזולת ?

אז אם אתה כזה אדם טוב – שכרך מובטח לך !.

וכעת אומר דבר והיפוכו . "אם תאהב את עצמך – אלוהים יאהב אותך".

כוונתי היא שאתה לא צריך לבטל את עצמך כדי לעזור לזולת . לא צריך לבטל את המודע לחלוטין , את האגו - זה לא נוגד אחד את השני למרות שזה נשמע כך . יש המון אנשים שעוזרים לכל העולם חוץ מאשר לעצמם .
אז איך זה מסתדר ? איך נוכל גם לעזור לעצמנו , לקבוע לנו מטרות לחיים ולהגשימם וגם לעזור לאנשים מסביבנו ?

זוהי בדיוק המטרה . לשלב בין שני הנושאים . להבין את מהותנו על פי כך שנבין מדוע הגענו לעולם הזה .
לחבר בין המודע לתת המודע . בין אני לבין האני הפנימי שלי . ביני לבין שורש נשמתי . אם נלמד איך לחיות ולהיטיב עם אחרים – כך יוטב לנו מבלי שניפגע .


נתנו לנו 70-80 שנים לחיות ואנחנו עסוקים בלרדוף אחרי עצמנו וכמה אנחנו חשובים עם שאלות שלא נגמרות . ורק לקראת גיל זקנה אנחנו משכילים להתעסק בשאלות אלו על תכלית חיינו .

לסיכום אומר שהסוף של כולנו הוא דומה . כולנו נגיע לאותו מקום בסוף ולא משנה מה הייעוד שלנו ואם הגענו לסוף ימינו עשירים או לא . הדרך לשם , להגשמת חיים יקרים אלו טמונה אך ורק בידינו , ולא בידיו של אף אחד אחר . יש למעלה מישהו שמקשיב , מישהו ששומע , מישהו שמוכן לעזור , מישהו שנתן לנו את המתנה הכי גדולה שאפשר להעלות על הדעת – חיים . ומה אנחנו עושים עם זה ?


אלוהים לא צריך את תודתכם . הוא רוצה שתהיו מאושרים ותחכימו בהבנת חייכם ונתן לכם הוראות מפורשות כיצד . וכן שתעריכו את החיים שניתנו לכם ותבינו שעצם הבריאה הוא למענכם !.


עד מתי תת המודע יחכה ?

הדרך אל האושר היא פנימית בלבד - ביכולתכם ליצור את גן העדן עלי אדמות כאן ועכשיו ....

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]