חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Mastercard Day – חגיגת הטבות מטורפת בכל 10 לחודש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חדרי ילדים עיצוב חדרי ילדים עציוב פנים עיצוב בהית

נושא המאמר: עיצוב הבית ועיצוב פנים – טיפים והמלצות - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב בהית - עציוב פנים
מאת: י. נ.   שמור מאמר למועדפים

עיצוב הבית ועיצוב פנים – טיפים והמלצות - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב בהית - עציוב פנים


ההחלטה לעצב מחדש את הבית אינה קלה, ובטח שאינה פשוטה. מדובר במשימה מורכבת אשר יש לחשוב עליה היטב בטרם היציאה למלאכה. יש המעדיפים לעצב בעצמם מחדש את פנים הבית ויש הבוחרים להיוועץ או להיעזר בשירותי מעצב פנים מוסמך עם ניסיון ורקע בתחום. בכל מקרה, הנה מספר טיפים מרכזיים בנושא עיצוב פנים ועיצוב מחדש של חדרי הבית: חדרי ילדים – לפני שקונים חדר ילדים עם עיצוב מוכן, חשוב לבר את המידות המדויקות (אורך, גובה ורוחב החדר), צבע הקירות, צבע המרצפות בחדר וכן לשים לב (ואולי אף לבצע רישום מדויק למען הנוחות) של מיקום התאורה ונקודות החשמל בחדר הילדים. יש הממליצים להשתמש בגוף תאורה מרכזי בחדר שייתן תאורה כללית חזקה. אנו לא ממליצים על תאורה חזקה וישירה מידי שעלולה לסנוור. שימוש באהילים עשוי לעזור למניעת סנוור או תאורה חזקה מידי. כמו כן, מומלץ להשתמש בנורות חסכוניות בחדר. חדרי שינה – לפני שקונים חדר שינה או לפני שאתם אפילו חושבים על עיצוב חדר השינה מחדש, שימוש לב להצעות הבאות: בררו את המידות המדויקות של החדר (אורך, גובה ורוחב) כדי לדעת במדויק כמה מקום פנוי יש למיטה ולארונות בחדר. כשאתם מעצבים את חדר השינה מחדש קחו בחשבון את צבע המרצפות וקירות החדר, חישבו על מיקום הטלוויזיה והחלונות ובחרו סגנון עיצוב אחיד המתאים לכם ולמבנה החדר. אנו ממליצים להשתמש בזוג מנורות שינה, בכל אחד מצידי המיטה, עם נורות חסכוניות כמובן ומנורת תקרה לתאורה כללית בחדר. יחד עם זאת, בדקו שמנורת התקרה לא יוצרת סנוור מיותר על גבי מקלט הטלוויזיה וגורמת להשתקפות האור על גבי המסך. מטבח – בטרם עיצוב מטבחים או בחירת סגנון מטבח מתאים, חשוב, בדומה להמלצותינו בקשר לשאר חדרי הבית, לקחת את המידות המדויקות של חלל המטבח. מומלץ להאיר את המטבח עם תאורה חזקה היקפית ולהשתמש בדימר למתג ההפעלה. לסיום, היוועצו במידת הצורך עם נגר )במיוחד לגבי גובה השיש, עומקו, בחירת הכיור המתאים וכדומה) בעל ניסיון ורקע בתחום עיצוב מטבחים, כדי לקבל חוות דעת מוסמכת לגבי סגנון העיצוב שבחרתם. חדר אמבטיה – עיצוב חדר אמבטיה מחדש עשוי להיות תהליך מורכב ולכן תמיד מומלץ להיעזר באיש מקצוע מוסמך עם ניסיון בתחום. יש להיזהר תמיד מקרבת גופי תאורה לשטח אמבטיה, וחשוב להשתמש בגופי תאורה בעלי אטימות למים (בהתאם למיקום גוף התאורה כמובן).

www.bvd.co.il/articles_89/%d7%97%d7%93%d7%a8%d7%99-%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י י. נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]