חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מפל שוקולד - האטרקציה הכי חמה לאירועים מאת המפל של ענבל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום מנוע חיפוש מנועי חיפוש אלגוריתם

נושא המאמר: הסבר במילים פשוטות על איך פועלים מנועי חיפוש
מאת: ליאורה אור    שמור מאמר למועדפים

ברור שיש חשיבות רבה שאתר יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל או של כל מנוע חיפוש אחר. ויותר מזה שיופיע בראש רשימת התוצאות.
חשוב מאד שהאתר יהיה יפה ומעניין, אבל אין ערך לאתר מרהיב, אתר חכם ומתוחכם אם הגולשים לא פוקדים אותו, ויותר מזה- גם אם תנועת גולשים אדירה מגיעה אל האתר, לא יהיה לזה שום ערך אם הם לא הגולשים שאליהם כיוונת. ולכן חשוב מאד לוודא שהאתר נבנה ומתוכנן תוך התייחסות לקידום האתר בתוצאות מנועי החיפוש (SEO אופטימיזציה).

קידום האתר בתוצאות החיפוש? יש שחושבים שמדובר באיזה כישוף או באיזה יכולות נסתרות של מקדמי אתרים. מקובל שמי שלא בעניין פשוט עומדים משתאים נבוכים נוכח מה שנראה להם כדבר מסובך ובלתי נתפס בעליל אצל בן תמותה: איך מניעים את הדבר העלום והמופלא הזה, את מנוע החיפוש, איך מפתים אותו ובאיזה כשפים גורמים לו לפלוט את האתר שלנו בראש רשימת תוצאות החיפוש.
חסרי המזל שבינינו גם שילמו לאיזה איש מכירות חלקלק תמורת ההבטחה לשים את האתר שלנו בראש תוצאות החיפוש בתוך 48 שטות וכמובן התאכזבו מרה שהתנועה המובטחת לאתר בוששה להגיע.

בוודאי שרוב מומחי קידום האתרים הם אנשים מקצועיים והגונים שעושים את מלאכתם נאמנה אלא שיש להם נטייה לשמור את הקלפים קרוב לחזה...

אז ככה: הסוד הגדול הוא... שאין סוד.
כן. זאת האמת. הסוד הגדול של קידום אתרים בתוצאות מנועי חיפוש הוא שאין סוד. זה רק עניין של ידיעה והבנה מה הולך בתחום משולב בהרבה הרבה עבודה קשה תוך התייחסות לפרטים הקטנים. בעצם אין כל חדש... זה בדיוק כמו בכל פעילות עסקית אחרת, לא?

כוונת המסר הזה היא לשפוך אור על "מאחורי הקלעים" של מנוע חיפוש. אורכו של המסר רק כמה מאות מילים וזה יותר ממספיק כדי להבין במילים פשוטות ושוות לכל נפש על מה אנחנו מדברים כשאנחנו אומרים מנוע חיפוש.

בתוך הקרביים של מנועי החיפוש:
למען הפשטות, בואו נניח שקיימים שלושה חלקים של תוכנה שכשהם פועלים ביחד יש לנו מנוע חיפוש.
(תוכנה- אוסף מאורגן של הוראות ומידע עבור מחשב. תוכנית מחשב: רצף של הוראות בשפת תכנות כלשהי, שנועדו לבצע משימה מסוימת במחשב)

SPIDER SOFTWARE-העכביש

INDEX SOFTWARE ? תוכנת מיפתוח ,קיטלוג

QUERY SOFTWARE -תוכנת שאילתות

אם אתה מבין מה שלושת אלו עושים אתה מחזיק בידך את הבסיס: איך להביא את אתרך לראש תוצאות מנוע החיפוש

תוכנת העכביש זוחלת ברשת האינטרנט מחפשת מאתרת דפים חדשים ברשת כדי להוסיף אותם ל"אינדוקס" במנוע החיפוש
כמובן שזאת מטאפורה. במציאות העכבישים לא "זוחלים" ולא "מבקרים" באתרים. הם עובדים באותו אופן שדפדפן האינטרנט שלך- מיקרוסופט אקספלורר או הפיירפוקס או כל דפדפן אחר מדפדף באינטרנט ומעלה ומציג לבקשתך את הדף שביקשת.

ההבדל הוא שהעכביש לא אוסף תמונות או עיצובים או סרטונים (פלאש לדוגמא) אלא הוא מעוניין רק בטקסטים, בקישורים, בכתובות אינטרנט URL שבקישורים (לדוגמא http://www.sitebuildingsimple.com
במקסימום האינפורמציה שהם יכולים לבלוע בזמן הקצר ביותר האפשרי ורצים הלאה.


האהבה הגדולה של העכבישים היא קישורים. עכבישים אוהבים קישורים כי קישורים הם שמובילים אותם לאוכל שהם כל כך אוהבים. נו, כן אמרנו. הם הכי אוהבים טקסטים קישורים וכתובות URL .

תוכנת האינדקס קולטת את כל המזון שהעכבישים ליקטו בהנאה מכל רחבי רשת האינטרנט ומטילים הגיון וסדר ביבול שהעכבישים מביאים. התוכנה מקטלגת את האוספים המבולבלים האלו של מילים, קישורים וכתובות URL לפי הגיון וסדר שנקבע לה. מפתחות אלו נקראים אלוגריתמים. אלוגריתמים הם נוסחאות מתמטיות מסובכות ביותר, שהן מעיין תבניות שעל פיהן מסודרים הטקסטים, הקישורים וה URL. תבניות של מילה אחת, של שתי מילים וכן הלאה.
האלוגריתם מנתח את הדפים והקישורים בהתאם לצירופי מילים אפשריים ומעניק ציונים שמאפשרים למנועי החיפוש לשפוט ולהחליט כמה חשוב כל דף (וכל URL ) לאדם שמבצע את החיפוש.
התוכנה גם מאחסנת את כל האינפורמציה המקוטלגת ומאפשרת לה להיות זמינה ונגישה.

תוכנת השאילתות היא מה שאנחנו בעצם רואים כאשר אנחנו מבצעים חיפוש במנוע חיפוש. זאת החזית המוכרת- חלון החיפוש של מנוע החיפוש. את זה אנחנו בהחלט מכירים. זה אולי נראה פשוט (במיוחד ובכוונה- גוגל) אבל זה בעצם מייצג את כל האופרציה האדירה שמנהלים מנועי החיפוש יומם וליל בשקט ובאין רואה.

המאפיין המרכזי של תוכנת השאילתות הוא חלון החיפוש שלתוכו אנו מקישים את מושא החיפוש שלנו. אנחנו מקישים את המילים, לוחצים על חפש ומנוע החיפוש יחפש ברשת וינסה להתאים לנו את התשובה הכי מדויקת לשאילתא שהקשנו.

אלא שגם זאת מטאפורה. ואולי המטאפורה החשובה ביותר לענייננו.

תוכנת השאילתות איננה סורקת את הרשת! היא סורקת את הרשומות שנמצאות אצלה במערכת. היא סורקת רשומות שאונדקסו ע"י תוכנת האינדקס שסופקו לתוכנת האינדוקס ע"י העכבישים שזחלו קודם לכן ברשת, שהגיעו לדפים מסוימים ולא לאחרים, ואכלו רק מה שהם אוהבים. חד גדיא חד גדיא

שימו לב לעובדה שמנועי החיפוש עשו את כל העבודה האדירה של איסוף, עיבוד נתונים ואחסון. אבל מה שעושה את האינפורמציה הזאת לזמינה הוא רק כשמישהו, כלומר בן אדם, מקיש מילה מסוימת בתיבת החיפוש ומקיש "חפש"

ולכן, המילים לפיהם אנשים מחפשים הם מה שגורמים לתוצאות מנועי החיפוש. ולכן החוכמה היא בעצם לדעת איזה מילים אנשים מקישים כאשר הם מחפשים משהו באינטרנט. לזהות את המילים הרלוונטיות ולהתאים את האתר שלנו אליהם במדויק

www.sitebuildingsimple.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאורה אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]