חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאמרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שידוך עסקי מיזוג שתוף פעולה רואי חשבון

נושא המאמר: שידוך אינטרנטי בין מייצגים, מבית היוצר של משרד עו"ד דורון, טיקוצקי עמיר מזרחי
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

משרדנו המתמחה במשפט מסחרי ומיסויי, ייסד לאחרונה אתר אינטרנט המתמחה בשידוכים עסקיים אינטרנטיים בין מייצגים, לא בין המינים כמובן – אלא בין מייצגים שונים (www.adviser.co.il).

באתר האינטרנט הושקעה עבודה ומחשבה מרובה ולא בכדי האתר מגוון ביותר וניתן למצוא בו, בנוסף לבנק המשרדים (כפי שנפרט בהרחבה להלן), חומר משפטי ומקצועי רב בתחומי משפט שונים ומגוונים, מאמרים עדכניים, עצות שימושיות וחשובות מטעם המשרד לאדם העומד לבצע פעולה מסוימת כגון עצות לרוכש דירה מקבלן וכדו'.

עוד באתר ניתן למצוא מבזקי מס עדכניים ורבים, הדנים בנושאים שעל סדר היום מבחינה המיסוייות, כמו למשל היבטי המס הנובעים מהמשבר הכלכלי העולמי הפוקד לאחרונה מדינות רבות ברחבי הגלובוס. כמו כן, באתר ישנם עדכוני חדשות שוטפים ושבועיים, שאלות שהופנו לפאנל המומחים של המשרד ותשובותיהם של פאנל המומחים לשאלותיהם של הגולשים באתר, חקיקה, הוראות ביצוע, ניירת ומחשבונים הכוללים את הטפסים השכיחים, מחשבוני מס, ריבית, מקרקעין (כולל איתור גוש - חלקה) ואחרים אשר מוצעים לשימוש ברשת האינטרנט וכן שימוש במידע מקוון (איתור חשבונות בנק חסומים, בדיקת פרטי עוסק מורשה, שליפת ניכוי מס במקור ועוד).

עוד נציין, כי יש באפשרותם של הגולשים לשלוח שאלות למערכת ככל העולה על רוחם, לרבות שאלות בנוגע למאמרים ומבזקי מס שפורסמו באתר, וגולשים אילו זוכים לתשובה מהירה ומקצועית, מאת פאנל המומחים של המערכת.

כפי שצוין מעלה מכאן, אתר האינטרנט הוא מגוון ביותר ובנוסף הוא נותן למייצגים לפרסם עצמם בחינם, כמו כן הגולש באתר יוכל למצוא קישורים למערכות הסליקה של הרשויות לטובת תשלום מיסים, אגרות, קנסות, תשלומי חובה וכד', חנות מקוונת בה מוצעים מגוון רחב של שירותים ותשומות משרד שנאספו על ידי מערכת האתר ועוד.

גולת הכותרת של אתר האינטרנט היא הלכה ולמעשה הבמה שהוא נותן לקהילת המייצגים, המונה רואי חשבון, עורכי דין, יועצי מס, עמילי מכס, סוכני ביטוח ועוד, העמלים יום וליל בייצוג לקוחותיהם בפני מוסדות, רשויות ותאגידים. האתר מעניק למייצג את כל מה שנדרש לו לשם שכלול עסקיו שלו ושל לקוחותיו, באמצעות לוח "בנק משרדים" העוסק בקניה/מכירה/ מיזוג של תיקי לקוחות ופעילות משרדית בין עמיתים למקצוע (השירות הדיסקרטי ניתן חינם ע"י משרד דורון, טיקוצקי, עמיר, מזרחי - עורכי דין ונוטריון); לוח ובו איתור הזדמנות עסקית עבור לקוחותיך או פרסום הזדמנות עסקית מטעמם; לוח השמה בו ניתן לאתר עובד או עבודה; לוח לאיתור משרד ונדל"ן אחר לשכירות / קניה / מכירה ולוח מודעות ובו מכרזי מדינה אשר עשויים לעניין אותך לשם השאת פעילותך העסקית. היתרון הגדול באתר הוא שהפרסום בלוחות אלו, ניתן חינם לנרשמים לאתר.

באמצעות לוח המודעות,לדוגמא, רוכשים פוטנציאליים ומוכרים פוטנציאליים מוצאים אחד את השני וכך נוצר השידוך העסקי ביניהם. נציין, כי עסקאות המכירה הן אטרקטיביות ביותר וזאת משום שאלה מסווגות כעסקאות מוניטין שממוסות בשיעור של 20%. באותה מידה נפגשים באתר משרדים המבקשים להתמזג, מששרדים המבקשים לשתף פעולה עם משרדים אחרים, רואי חשבון המבקשים לקלוט מיועצי מס עבודת בקורת, יועצי מס המבקשים לקלוט מרו"ח עבודת הנה"ח, רו"ח בעל התמחות ייחודית המבקשים לקלוט במשרדם עבודה בתחום התמחותם ועוד.

הצורך להקים את לוח המודעות נוצר בשל ביקושים של משרדים רבים, צורך זה נהפך למהותי יותר ויותר לאור העובדה כי בהתנהלות השוטפת של המייצגים לאורך השנים לא נוצר החיבור המיוחל, בעוד שאתר האינטרנט מאפשר למייצגים לעשות כן בנקל, על ידי לחיצת כפתור ממש.

האתר נוסף לאחר תקופה ארוכה ומוצלחת של שידוכים אשר בוצעו על ידי משרדנו שלא באמצעות האינטרנט ועתה החליט משרדנו לשלב ולאפשר נגישות ופתיחות לקהל המייצגים וזאת בשילוב עם התנהלות דיסקרטית, כך שחלק מהשידוכים מתבצעים ישירות באמצעות האינטרנט.

עכשיו, רק מה שנותר לכם הוא לגלוש באתר האינטרנט www.adviser.co.il ולעשות בו שימוש מועיל – גלישה מהנה.



רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]