חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאמר אחרון לקראת ערב הזמר מחווה ליוצרים שכל כך אהנו" - עלי מוהר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח גן ילדים ביטוח גני ילדים הקולקטיב הארצי ביטוח משפחתונים

נושא המאמר: ביטוח משפחתונים בפיקוח עיריות מתנ סים ואו הת מת - ביטוח גן ילדים - ביטוח גני ילדים - ביטוח משפחתונים
מאת: הקולקטיב הארצי   שמור מאמר למועדפים

ביטוח משפחתונים בפיקוח עיריות מתנ סים ואו הת מת - ביטוח גן ילדים - ביטוח גני ילדים - ביטוח משפחתונים


נפתח ונאמר, שמשפחתונים אשר נמצאים בפיקוח משרד התמת, נמצאים כמעט בכל עיר בארץ, ומפוקחים ע"י רכזת אשר דואגת לכוון את קבוצת המטפלות ולהפרות אותן בחומר לימודי וכדומה. חשוב לציין : המטפלות אינן שכירות של הגוף המפקח ואילו הן נחשבות כעצמאיות וכעוסקות זעירות הפטורות ממס. אמנון ורם בעלי משרד הביטוח : הקולקטיב הארצי, מבטחים את מרבית המטפלות ומנהלות המשפחתונים בפיקוח עיריות בארץ ומתוקף נסיון רב השנים, ראינו לנכון לשפוך מקצת מנסיונו בתחום עיסוקינו. מנהלת המשפחתון מחוייבת ע"י החוזה אשר היא חותמת עם העירייה ואו הגוף המפקח ובנוסף בחוזה עם ההורים, לבטח עצמה בביטוח צד ג כלפי הציבור ואו הילדים, וסעיף זה חוזר על עצמו מספר פעמים בחוזים השונים. [הדגש]מדוע מנהלת המשפחתון מחוייבת בביטוח צד ג ? [סוףהדגש]התשובה : הגופים המפקחים אינם רואים את המטפלות ואו מנהלות המשפחתונים כשכירות של העיריות, ואינם רוצים ליצור זיקה של מעמד של שכיר מול העיריות ולכן כל עירייה מחייבת בחוזה העבודה של את המטפלת לערוך לעצמה ביטוח אחריות כלפי הציבור, ולבטח את רשלנותה. יש מן הדבר גם צדק רב ומהסיבה הפשוטה שהרכזת העירונית אינה יכולה להיות אחראית באופן מלא לרשלנותה של המטפלת. נציין שליום כתיבת המאמר ישנן כל מיני סוגי דרישות לביטוח מצד הגופים המפקחים ומדי פעם חל שינוי כזה ואו כזה ולכן יש להתייחס למאמר המככון באופן כללי, ואינו מחייב לחלוטין ומציג את המכלול לפי הנכתב. ביטוח תאונות אישיות לילדי המשפחתון: במהלך השנים ביטחה כל עיריה את ילדי המשפחתון בביטוח תלמידים של משרד החינוך ע"י כך שבזמן ששילמו ההורים את דמי ההרשמה, גבה הגוף המפקח את עלות הביטוח לטובת ביטוח תאונות אישיות, המבטח את ילדי המשפחתון בגין כל פציעה תאונתית וגם אם לא הוכחה רשלנות. עם השנים, נוכחנו לגלות שבמקומות מסויימים הפסיקו לבטח את ילדי המשפחתון בביטוח תאונות אישיות וחובה זאת באה בדרישה למטפלות לבטח עצמן באופן מלא, ולכן ישנן מקומות בהם המטפלות עורכות ביטוח מקיף ומלא לעצמן ולילדי המשפחתון, (צד ג + תאונות אישיות). נסכם ונאמר: הקולקטיב הארצי, כגוף ביטוח המתמחה בביטוחים של גני ילדים ומשפחתונים כבר שנים רבות ומנסיון של שנים, אנו ממליצים לכל מטפלת לערוך ביטוח מקיף תמורת עוד כמה שקלים בשנה ולסמוך על אחריותה המקצועית ורשלנותה כלפי הורים ואו הילדים, וזאת מיכוון שהמטפלות נחשבות מיום ליום יותר כקבלניות עצמאיות כלפי הגופים המפקחים, ולפעמים עקב תקציב מוגבל, ייתכן והמטפלת עלולה להיות חשופה לתביעות משפטיות על פציעות ילדים ולגלות שהיא מבוטחת באופן חלקי. חשיבות הביטוח למנהלות המשפחתונים היא ערך עליון וזאת מהסיבה הפשוטה : כל מטפלת עובדת לפרנסתה היומית ומכלכלת את משפחתה, והחוסן הכלכלי, אינו יכול לחשוף את ציבור המטפלות לתביעות גדולות וארוכות טווח, ובעוד שלפי חוק, ההתיישנות בפציעות ילדים היא ארוכת טווח. הקולקטיב הארצי למשפחתונים וגני ילדים ט. ל. ח.

collective.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הקולקטיב הארצי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]