חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד הפכנו לעם מסיר שיער?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס הילינג סדנאות הילינג לימודי הילינג רפואה משלימה

נושא המאמר: איפה ללמוד הילינג? - קורס הילינג - סדנאות הילינג - לימודי הילינג - רפואה משלימה
מאת: עומר גלעדי (MA), אינרסנס-מרכז קטן ללימודי רפואה משלימה   שמור מאמר למועדפים

איפה ללמוד הילינג? - קורס הילינג - סדנאות הילינג - לימודי הילינג - רפואה משלימה


לימודי הילינג – לקבל החלטה מושכלת בנוגע לאופן הלימוד היום, השוק מופצץ במורים ומלמדים, מדריכים ומטפלים. בעולם האנרגטי וההוליסטי, קשה מאוד להבין מה ההבדל בין מה שמבטיחים ומה שיקיימו מה טקסט שיווקי ומה הבטחה של אהבה, שתקויים, ואיפה ילמדו אותי את כל הניסים והנפלאות האלה, שקשורים בהילינג (למשל, לתעל אנרגיות, או לתקשר, או לראות הילות... אילו ניסים!) בעצם, כשכל אחד יכול להדפיס תעודה, ואין שום חוקים שמחייבים את מי שנותן תעודה להיות מקצועי מספיק, ברור שיש בעיה למתעניין החובב – למי להאמין? מי ילמד אותי הילינג באופן נעים? ממי אני אבין באמת, איך לעשות את כל הדברים הניסיים האלה? מי ילווה אותי בתהליך ההתפתחות עד שאהיה מטפל? מי ידע, יותר טוב ממני, מה המסלול שאני הולך לעבור, ויעבור אותו איתי, תוך ייעוץ, הדרכה, הבנה ואהבה, וילד אותי לא רק להיות הילר טוב, אלא גם להיות בנאדם שראוי לעסוק באנרגיות? שאלה ראשונה שכדאי לשאול – איזו כמות של אנשים אני רוצה בקבוצת הלימוד איתי? האם מתאים לי יותר ללמוד במסגרת פרטית, ככה שהחומרים המועברים בשיעור מותאמים בדיוק אליי, זמני השיעורים גמישים, והתכנים בדיוק בקצב שלי – אך החיסרון הוא שאין על מי להתאמן בשיעור (חוץ מעל המורה)? האם אני מעוניין בקבוצה, שתהפוך להיות כמו קבוצת תמיכה, עם חברים, שאהיה חלק מתהליך התפתחות שלהם והם יהיו חלק משלי? אם כן, איזה גודל של קבוצה מתאים לי? – בדרך כלל, אופטימלי לתלמיד קבוצה קטנה, ואני ממליצה לא ללמוד בקבוצה גדולה מעשרים אנשים. עשרה או פחות מאפשר התפתחות אינדיווידואלית סבירה. אחר כך אני ממליצה לשאול – לא מה הניסיון של בית הספר בתחום, זה לא רלוונטי. מה ניסיון המורה בתחום? כמה הוא לימד? כמה הוא טיפל? מה ההשכלה הרלוונטית שלו? האם אפשר לדבר איתו? האם יש "בית פתוח" או פגישת היכרות? אפשרי לפני לימודי הילינג לעשות קורס רייקי. זה נותן הבנה בנוגע לתיעול אנרגיות והצצה לתחום הריפוי אנרגטי, ועשוי לעזור למי שמתלבט בכלל אם הילינג זה התחום שלו. קחו בחשבון, שהילינג זה לא מקצוע. הילינג זו דרך חיים. ומורה טוב להילינג, מלמד לא רק בכיתה, אלא רואה בתלמידים שלו שותפים לדרך וחברים למסע, ומלווה אותם גם מחוץ למסגרת כיתתית, יוצר איתם בדרך זו או אחרת קשר אישי. אין חשוב מזה. אין שני הילרים אותו דבר. יש שני סנדלרים אותו דבר, יש שני מתכנתים אותו דבר, אפילו יכולים להיות שני רפלקסולוגים או מטפלים בפרחי באך אותו דבר. אבל שני הילרים – לא, כמו שאין שני אנשים אותו דבר. לכן כל אחד יכול להיות הילר, ולכל הילר אין תחליף. הוא ייחודי ומיוחד. חשוב בעיני, שהייחודיות הזו תקבל מענה, ותצמח, ותהפוך להיות היתרון שלך בלימודי ההילינג. לכן, לטעמי, כדאי ללמוד הילינג בקבוצה קטנה או אחד על אחד.

www.innersense.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עומר גלעדי (MA), אינרסנס-מרכז קטן ללימודי רפואה משלימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]