חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה זאת אהבה ?!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מומחית לטיפולי אקנה קוסמטיקאית לטיפולי אקנה טיפולי אקנה אקנה

נושא המאמר: שימוש לא נכון בתכשירי קוסמטיקה...!
מאת: איריס לוי מומחית לטיפולי אקנה   שמור מאמר למועדפים

בחירה לא נכונה של תכשירי קוסמטיקה עלולה לגרום לבעיות שונות בעור, בהן "אקנה קוסמטיקה", דלקות בעור, נפיחות בפנים ואפילו האצה בהזדקנות העור.

השינויים המתחוללים עם השנים בעור הפנים גורמים לנשים רבות להיות מודעות יותר להתבגרות עורן ולניסיונות להשיב בכל מחיר את זוהר הנעורים. דחף זה מתגבר עם הפיתוי שמציבות הפרסומות של חברות הקוסמטיקה וגורם לנשים רבות לנסות כל תכשיר חדש, סרום, מסיכה, קרם יום וקרם לילה המופיעים על המדפים בפארמים ובחנויות הקוסמטיקה שמבטיחות להצעיר את עור הפנים שלנו ולהשיב לו את המראה החלק והמתוח, כל פעם בציפייה המחודשת שהנה הנה הקרם הבא הוא זה שיחולל את השינוי את המהפך. אולם, לעיתים קרובות בחירה לא נכונה של מוצרי קוסמטיקה מהמדף ו/או שימוש לא נכון בתכשירים, עלולים להזיק לעור הפנים יותר מאשר להועיל. וזאת בשל העובדה שמטרתן של חנויות הקוסמטיקה הגדולות למכור וכמה שיותר.

מהן הבעיות העלולות להיגרם לעור כתוצאה משימוש לא נכון בתכשירי קוסמטיקה?

אחת מהבעיות השכיחות שנגרמות כתוצאה משימוש לא נכון בתכשירי קוסמטיקה היא "אקנה קוסמטיקה" מושג רפואי ותיק, המתאר הופעת פצעונים על הפנים אשר נראים כפצעי אקנה לכל דבר פרט להבדל אחד - הגורם להופעתם. בעוד שפצעי בגרות נגרמים בגלל: נטייה גנטית, עלייה בהפרשת שומן בעור, זיהום חיידקי משני, הרי ש"אקנה קוסמטיקה" נגרמת ישירות כתוצאה משימוש לא נכון ומופרז בתכשירי טיפוח!

נשים ונערות מתבגרות משלמות ומשקיעות כספים רבים בפארמים ובחנויות לקוסמטיקה על רכישת מוצרי קוסמטיקה חדישים במטרה לעכב את תהליכי ההתבגרות וההזדקנות בעורן. אבל כאן בדיוק מתברר, טמונה הבעיה. נשים אלה אינן מודעות לכך שהתכשירים שהן רכשו מיועדים לעור מבוגר, יבש ומדולדל, ואינם מתאימים לעיכוב ההזדקנות בעור צעיר יחסית. שכן, תכשירים אלה הינם עשירים מדי, פעילים מדי, ומכילים חומרים העלולים לגרום להופעת פצעונים ואפילו לפצעים מוגלתיים רציניים למדי.

הנערה הצעירה, או האישה שמגיעה בדרך כלל למרכזים הללו מגיעה מאופרת, או אחרי יום עבודה וההחלטה של דיילת היופי לגבי התכשירים המתאימים והנכונים ביותר לסוג עורה הוא על פי ניחוש וראייה כללית ובשאיפה למכור וכמה שיותר.

דוגמה נוספת לנזק העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא נכון בתכשירים קוסמטיים היא נפיחות בפנים אצל נשים צעירות בעקבות שימוש בסרומים קוסמטיים המיועדים לגילאים מבוגרים יותר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שסרומים אלה פועלים כמנגנון של אגירת נוזלים. מנגנון זה מועיל אמנם לעור קמוט ומדולדל, אך לפנים צעירות גורמת אגירת הנוזלים דווקא למראה מבוגר ותפוח יותר.

עוד דוגמה לבעיה שכיחה היא, שימוש שגוי בקרמים לעיניים. כך למשל, מריחת קרם העיניים על פני העפעף התחתון עד לצינורית ניקוז הדמעות, מהווה את אחד הגורמים העיקריים לתפיחות האופיינית מתחת לעיניים, תופעת ה"שקיות" המוכרת היטב. חשוב לשים לב, לעיתים הטיפול היעיל ביותר ב"שקיות" מתחת לעיניים הוא פשוט להפסיק לשבוע מריחת כל קרם קוסמטי באזור!

תכשירי מדף לעומת תכשירים קוסמטיים מקצועיים.

כאשר לקוחה מגיעה למכון הקוסמטי וסובלת מאחת מהתופעות שהוזכרו- פצעונים ופצעי בגרות בגיל מבוגר יחסית ואף נפיחות בפנים אצל נשים צעירות או "שקיות" מתחת לעיניים, הדבר מחייב בדיקה מדוקדקת של מצב העור, כמו גם תשאול מפורט לגבי סוג התכשירים שבהם היא משתמשת ואופן השימוש. תשאול נכון יסייע לגלות כי לעיתים הבעיה נעוצה בשימוש בתכשירים קוסמטיים שאינם מתאימים.

התאמת התכשירים הקוסמטיים המתאימים והיעילים ביותר לסוג העור ולמצבו והדרכה נכונה ומדוקדקת של הלקוחה על אופן השימוש בהם בבית הן אחד התפקידים הבסיסיים והחשובים ביותר של הקוסמטיקאית המקצועית. בכך טמון ההבדל הגדול בין קנייה אקראית של תכשירים קוסמטיים בפארמים ובחנויות הקוסמטיקה, לבין רכישתם אצל הקוסמטיקאית המקצועית.

רק לקוסמטיקאית לאחר הניקוי היסודי במכון עם: סבון, מי-פנים, ופילינג להסרת תאים מתים, יש את הידע, ההבנה , ההבחנה וההערכה המדויקת כיצד לשלב נכון בין התכשירים ולהתאימם לסוג עור הלקוחה.

"באקנה קוסמטיקה" אני משלבת תכשירים פרה-רפואיים המבוססים על חומרים פעילים ובטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים המסייעים לאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור ומונעים היווצרות קומודונים ופצעונים חדשים לאורך זמן.

www.iris-levy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איריס לוי מומחית לטיפולי אקנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]