חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור מיטה ומזרון ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים תרבות פנאי ובידור שירה בציבור אירועים

נושא המאמר: אודות הזמר-זוהר ארגוב (מאמר ראשון) - שירה בציבור
מאת: מווטי דביר   שמור מאמר למועדפים

אודות הזמר-זוהר ארגוב (מאמר ראשון) - שירה בציבור


שלום רב. ביום שישי 30.1.09,נקיים במועדון הזמר שלנו שבאוניברסיטת תל אביב,ערב זמר שכולו- "נוסטלגיה ים תיכונית" עם הזמרת אביבה אבידן. וכדי לתת לכם מעט רקע, בחרתי לכתוב עבורכם את קורותיו של הזמר ("המלך") – זוהר ארגוב, שהשפעתו על הזמר הים תיכונית הייתה ללא עוררין. זהו המאמר הראשון מתוך שניים ובקרוב, אפרסם את חלקו השני. זוהר ארגוב (עורקבי) (16 ביולי 1955 - 6 בנובמבר 1987).היה לדעת רבים, גדול הזמרים הים תיכוניים של ישראל ואף זכה לכינוי: "המלך". נולד בראשון לציון, בכור ל-9 אחים במשפחה ענייה, בשיכון המזרח בעיר. כבר מילדותו בלט בכישרון הזמרה שלו ולמד פיתוח קול אצל הזמרת אהובה עוזרי. בגיל 13 הפסיק את לימודיו. ובגיל 15 הכיר את ברכה וכעבור שנתיים נישא לה. בנו גילי ארגוב נולד כעבור שנה. במהלך נישואיהם, תוך כדי שהוא עובד כטייח, הוציא בגיל 22 תקליטון ובו שני שירים, "כל יום שעובר" ו"ילדה חיכיתי שנים" שכתב והלחין משה נגר. לאחר הוצאת התקליט הוחלט על שינוי שם המשפחה משום שהשניים סברו שארגוב הוא שם יותר מסחרי מעורקבי. כעבור שנה הורשע ארגוב בניסיון אונס, בעקבותיו ישב שנה בכלא. הזוג נפרד והתגרש בתקופה זו. ב-1979 בגיל 24, עם שחרורו מהכלא, החליט ארגוב לעסוק במוזיקה כעיסוק עיקרי. הוא החל עובד כנהגו של הזמר ג'קי מקייטן וכמו כן, הופיע במועדונים ובאירועים משפחתיים וזכה להצלחה רבה. יהודה קיסר,הגיטריסט של ג'קי מקייטן שהתרשם מאוד מקולו של ארגוב,החליט להפיק את אלבומו הראשון, "אלינור". למרות שההקלטה נעשתה על טייפְּ פשוט, הצליח האלבום מאוד ותוך זמן קצר הפך ארגוב למבצע המבוקש בהופעות חיות בכל הארץ. ב-1981 יצא אלבומו השני "היו זמנים" אשר כלל גרסאות כיסוי לשירים ישנים. אלבום זה,הופק במקצועיות רבה ובאיכות רבה יותר מקודמו והצלחתו הייתה אדירה. ב-1982 הצליח המפיק מאיר ראובני להכניס את ארגוב, בן טיפוחיו, למצעד הזמר המזרחי עם השיר "הפרח בגני" (שיועד תחילה לשימי תבורי). את השיר כתב אביהו מדינה ועיבד ננסי ברנדס. השיר זכה במקום הראשון בהפרש ניכר וסלל את דרכו של ארגוב לצמרת המוזיקה המזרחית. באותה שנה יצא האלבום "נכון להיום" שהכיל בין היתר, את השירים: "הפרח בגני", "בדד", "נכון להיום", "כבר עברו השנים", "עוד דקה את נעלמת" שזכה לפופולאריות הרבה גם מעבר לקהל המצומצם ששמע מוזיקה מזרחית עד אז והאלבום סלל דרך עבור המוזיקה המזרחית. האלבום שבר שיאי מכירות והוגדר מהר מאוד כאלבום פלטינה וייתכן שעבר במכירות את ה-250 אלף עותקים. בשנת 2008 נבחר האלבום כאלבום החשוב במוזיקה הישראלית של שנות ה-80 בסיכום 60 שנה למדינת ישראל בעיתון ידיעות אחרונות. עד כאן החלק הראשון אודות הזמר – זוהר ארגוב. עד כאן. בשבוע הבא אשלח אליכם את המאמר השני והמסכם אודותיו.

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מווטי דביר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]