חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נישואים פרטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לבניית אתרים תוכנת בניית אתרים אפשרויות תוכנות לבניית אתרים תוכנות בניית אתרים

נושא המאמר: אפשרויות תוכנות לבניית אתרים - תוכנה לבניית אתרים - תוכנת בניית אתרים
מאת: אלירן.ג   שמור מאמר למועדפים

אפשרויות תוכנות לבניית אתרים - תוכנה לבניית אתרים - תוכנת בניית אתרים


יש האומרים שבניית אתרים עם תוכנה לבניית אתרים מגבילה את האתר כי האפשרויות תוכנה מוגבלות ולרוב לא ייפתחו עבורי רכיב חדש שאני צריך ולכן בניית אתר באמצעות מתכנת הרבה יותר גמישה ובעלת אפשרויות רבות יותר. מצד אחד אם לא תוכנה לבניית אתרים ובמקום זאת מתכנת אז באמת אפשר לעשות הכול בדיוק על פי דרישות הלקוח (אלא אם כן הבונה אתרים / מתכנת משתמש גם הוא עם תוכנה לבניית אתרים) מבחינת רכיבי האתר וכן עיצובו אך מצד שני גם העלויות יהיו בהתאם כי שלא כמו בתוכנה לבניית אתרים כאן המתכנת צריך לעשות כל רכיב מתחילתו עד סופו לעומת עם תוכנה לבנייה שבה פשוט לוחצים על "הוספה". האם תוכנה לבניית אתרים באמת מגבילה כמו שניתן לחשוב? בעיקרון זה לא באמת חשוב אם היא מגבילה אלא האם היא נותנת לך מענה לדרישותיך הטכנולוגיים והעיצובים בשביל האתר הספיציפי שלך. היום זה מוכח שאתרים שנבנו עם תוכנה לבניית אתרים עמדו בכל תחרות באם זה קידום בגוגל, עיצוב, טכנולוגיה ועוד, תוכנות לבנייה היום מספקות קשת רחבה ביותר של כלים, אפליקציות אפשרויות ומודים שבעזרתן ניתן לבנות כל סוג של אתר. אילו אפשרויות תוכנה לבניית אתרים יכולה להציע? סקרים, פורומים, טפסים, ויקי, רשימת תפוצה, תפריטים ובעצם כל דבר שאתר תדמית עד אתר ווב 2.0 צריך ולכל אפשרות ואפשרות של התוכנה ניתן להתאים הגדרות ספציפיות יותר על מנת ליצור כלי המתאים באופן המדויק ביותר לצרכי הלקוח. סיבה נוספת להעדפת תוכנה לבניית אתרים היא העובדה שבעל האתר כבר מתמצא עם מערכת ניהול תוכן האתר שלו מהסיבה הפשוטה שהמערכת ניהול תוכן שלו זה התוכנה לבניית אתרים שלו וכך הוא לא צריך לבזבז זמן ללמוד מערכת ניהול תוכן מסובכת, יתרון נוסף מצד מערכת ניהול תוכן היא העובדה שהמערכת ניהול שמקבלים לאחר בניית האתר שהיא בעצם תוכנה לבניית אתרים תאפשר לבעל האתר גם לערוך את עיצוב האתר ולא רק את תוכן האתר מה שנותן לו גמישות גבוהה יותר בעתיד. לסיכום תוכנה לבניית אתרים מאפשרת עלויות זולות הרבה יותר (עלויות בניית אתרים), גמישות, עצמאות, שליטה, מערכת ניהול תוכן טובה יותר, חיסכון בזמן (וכסף) וכן ל-95% מהאתרים אינה יורדת מאיכות של מתכנת או מעצב אתרים מקצועי. לרשימת תוכנות לבניית אתרים ניתן לגלוש לבלוג תוכנה לבניית אתרים של תפוז בכתובת tapuz.blog.co.il/cms1 .

www.tatar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלירן.ג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]