חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בר מתוקים עשיר – לא רק בחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה מתחתנים מתנה לחתונה חתן וכלה

נושא המאמר: אל תגידו בחתונה שלי זה לא יקרה
מאת: אורית שיאון    שמור מאמר למועדפים

אל תגידו בחתונה שלי זה לא יקרה

פאדיחות צפויות לקראת הערב הגדול של החתונה
את החתונה שלנו אני מסכמת כחתונה מושלמת ובכ"ז מודה, שיכול היה להיות מושלם יותר אילמלא כמה פדיחות אשר עשו הספקים.
עבורנו זה כבר לא משנה , הזכרון היה וישאר נפלא. אבל עבורכם, אשר נמצאים לפני היום הגדול זה כן משנה כי זה כן ישנה.
אז הנה אני יושבת ומקלידה את אוסף הפדיחות הפרטי שלנו שעשו ספקים ביום החתונה, ומוסיפה פדיחות נוספות אותן ראיתי אני בחתונות של חברים קרובים. המשותף לכל הפדיחות הללו הוא שהן שכיחות ושאת כולם תוכלו אתם למנוע בקלות. מכיוון שהחלק הראשון ההכרחי למניעת אותן פדיחות הינו להיות מודע אליהם. ברגע שאתם מודעים להם כל שנותר לכם הוא לציין בפני הספק לפני השלב של חתימת החוזה "שמעתי על מה שקרה להא ודה. ותשמע ספק יקר. לי זה לא יקרה!" ומזכירים לו שוב ושוב בכל הזדמנות ובכל פגישה כמה חשוב לכם שישמע לרצונות שלכם. לשריטות שלכם. איפה מותר לו להפעיל שיקול דעת ואיפה אסור לו - כי ככה אתם רוצים, ובשביל זה אתם משלמים. ומשלמים לא מעט. כי מה לעשות כשזה מגיע לתעריפי חתונות, כל ספק דורש "מעט" יותר מהרגיל.

אז נתחיל.

פדיחה מספר –1: התקליטן שסבל מבעית שכיחה
תחום הספק: תקליטן
איפה: בחתונה שלנו
תיאור הפדיחה:
התקליטן שלנו, איש נחמד ומקסים שגם עשה רושם של בן אדם מאד קשוב וסובלני וביום החתונה התגלה כסובל מבעיות שיכחה קשות או מבלבול הבקשות שלנו עם בקשות של זוג אחר.
כמה ימים לפני החתונה עברנו איתו על כמה דברים אשר היו מאד חשובים לנו:
1. ביקשנו שלאחר החופה ינגן מייד מוזיקת ריקודים כדי שמייד תתחיל החגיגה ומי שירצה לבוא לרקוד ואחרים ילכו לאכול. ובכך נמנע את המחזה הפחות חביב עלינו ועל חברת הקייטרינג שלנו שהוא - התור במיזנונים. וגם נתחיל מיד לרקוד.
2. הבאנו לו רשימת שירים שנואים . משמע רשימת שירים אשר בשום פנים ואופן לא ינוגנו בחתונה שלנו.

ומה קרה בפועל ביום החתונה:
מייד לאחר החופה החליט התקליטן שלנו לנגן מוזיקה שקטה. לנו לקח זמן בגלל הנשיקות והחיבוקים להגיע אליו ולומר WTF?
כשסיימנו את הנישוקים ועדין התנגנה לה מוזיקה שקטה, פילסנו את דרכנו בעדינות אל התקליטן בדרך חזינו במראה הנפלא של התורים במזונונים, שהגענו אליו, אמרנו לו בחיוך ענק, שאף אחד לא ישים לב "למה המוזיקה השקטה?! תתחיל לנגן מוזיקת ריקודים" הוא ענה "למה? ככה עדיף. אנשים קודם רוצים לאכול" דיסקסנו על זה עוד 3 שניות והחלטנו שאם כבר שקט , שינגן כבר את השיר השקט שלנו, שהיה מתוכנן לשעה מאוחרת יותר. ובדיוק שנגמר השיר השקט שלנו ושמחנו שהנה מתחיל הבלאגן... החליט התקליטן שלנו לנגן כמה שירים מרשימת השירים השנואים עלינו. ורק אחרי שנראתה הכלה תופסת בראשה, נתפס החתן עושה עיניים מאיימות לכיוון התקליטן והבין החבר הטוב שהוא זה שצריך לגשת לתקליטן, התאפס זה סוף סוף וניגן מוזיקה נפלאה ועשה את עבודתו נאמנה עד לסופו של הארוע.

איך ניתן למנוע:
במבט לאחור. כנראה שלא מספיק לומר את מה שבאמת חשוב לכם רק פעם אחת ולצפות שכך יהיה, יש לחזור ולודא איתו, שידקלם בע"פ את מה שחשוב לכם, וגם אם הוא זוכר הכל בע"פ תוודאו שזה כתוב לו. הרימו אליו טלפון יום לפני החתונה וחיזרו איתו שוב על הדברים. תעשו לו בוחן פתע. מה אסור לך לעשות? ומה מותר לך ומתי?... תוודאו שיקבל 100 ועד שהוא לא תעשו לו מבחנים חוזרים.


פדיחה מספר – 2: מעצבת השמלה שלא תיקנה
תחום הספק: מעצבת שמלות הכלה
איפה: בחתונה שלנו
תיאור הפדיחה:
ראשית חשוב לציין שמעצבת שמלת הכלה שלי היא קודם כל אישה מקסימה ומוכשרת ביותר, אבל עבודתה לא התבצעה בצורה מושלמת. ביום החתונה הגעתי רזה יותר מהמשקל בו הייתי במדידה האחרונה. שינויי מישקל הינו דבר אשר שכיח מאד בקרב כלות. ישן כלות שמשמינות וישן שמרזות.
כשלבשתי את השמלה מייד הבחינה המעצבת והעוזרת שהחצאית קצת גדולה עליי ועשתה תיקון אחד או שניים זריזים. אני הייתי עסוקה יותר בלהתרגש ולסמוך על המומחים פחות בלבדוק בעצמי מה לא בסדר ואיך תוקן. יצאתי מחנות המעצבת עם המיועד שמחה ומאושרת וכבר במקום הראשון שעצרנו להצטלם בו הרגשתי שהחצאית שלי נופלת מעט. השמלה שלי היתה מורכבת מחלק עליון - בגד גוף שמחובר למכנסון חום. וחלק תחתון - החצאית. כך שכשנפלה לה מעט החצאית, נחשף לו המכנסון החום והכ"כ לא לבן. ויצר מראה מגוחך.
מה עשינו: למזלי הצטיידתי בסיכות בטחון. קיבעתי את החצאית למכנסון בעזרת כמה סיכות בטחון וקוויתי שאף סיכה לא תפתח ותדקור אבל יותר מיזה קיויתי שזה יחזיק מעמד ושאף אחד לא ישים לב לסיכות האופנתיות שאני עוטה על גופי. לשמחתי זה עזר. אבל עדין ניתן לראות שבלא מעט תמונות מבצבץ לו המכנסון החום מפינות אשר לא הותקפו בסיכות בטחון.

איך ניתן למנוע:
לבוא למדידה בסמוך יותר ליום החתונה. וגם אז ביום החתונה לשים לב שהכל תקין. לא לצאת לפני שהסתובבת וקפצת, התכופפת ובחנת כמה וכמה תנועות בסיסיות. ודאי בעצמך שהכל במקום והכל נוח. כי אם לא. יש תופרת ומעצבת במקום. וניתן לבצע כל תיקון במהירות הבזק גם אם החתן והצלם כבר אומרים לך "נו אנחנו נפסיד את השקיעה".


פדיחה מספר 3: הבר שהבטיח ולא קיים
תחום הספק: בר
איפה: בחתונה שלנו
תיאור הפדיחה:
לכל חתן וכלה שריטות שונות ומשונות. שלנו לא הייתה משונה במיוחד אבל חשובה בעיינינו. מנסיון העבר שלנו כאורחים בחתונות של קרובים לנו. כמעט תמיד ביאס אותנו שברים רבים מודיעים שהבר סגור כרבע שעה לפני טקס החופה ועד לסיומו. ולא ניתן לקבל משקאות ואלכוהול מהבר שהוכרז כסגור למרות שהברמנים עומדים בתוכו.
אנו בהחלט יכולים להבין מדוע ברים רבים סוגרים את הבר בזמן הטקס אבל לא מסכימים עם השיטה. ולכן הבהרנו לבר שלנו שאיתנו זה אחרת. בחופה שלנו הבר יהיה פתוח. לנו לא איכפת אם למישהו מתחשק להזמין קוקטייל בזמן שאני מתקדשת. לנו חשוב יותר שהאורחים יהנו ויעשו מה שהם רוצים. שישתו או שיקשקשו עם חבריהם או יאזינו בקשב רק לטקס החופה. מה שבא להם.

ומה קרה בפועל ביום החתונה:
לא קרה כלום, חשבנו שהכל היה נפלא עם הבר. ורק כעבור שנה התגלתה הפדיחה. רק אז נזכרה חברה לספר לי מה קרה לה ביום החתונה שלנו.
היא סיפרה שבדיוק בדרכה לחתונה שלנו התגלה לה שהאקס שלה מתחתן. כך הגיעה חצי בוכייה לגן וסיפרה על כך לחברותייה האורחות בחתונה, אשר מייד עודדו אותה ומשכו אותה לבר להטביע את יגונה בטיפה המרה ולהתחיל בחגיגה. כשהגיעה חברתי הבוכייה לבר אמר לה הבר שהוא מאד מצטער כי הוא סגור בזמן החופה.
(שמחתי לשמוע שבסוף למרות הבר הסגור קיבלה החברה את מנת האלכוהול שלה מייד לאחר שחברתה צעקה על הברמן "אתה לא מבין, זה האקס שלה שמתחתן")

איך ניתן למנוע:
להגיד, להגיד ושוב להגיד. להזהיר ולהבהיר לבר "ראינו\שמענו.. . אבל תשמע ספק בר יקר ,רוצה להיות הספק שלנו. אז בבקשה. לנו זה לא יקרה. לא בחתונה שלנו"


פדיחה מספר 4: התקליטן שמיהר הביתה
תחום הספק: תקליטן
איפה: בחתונה של חברים
תיאור הפדיחה:
כל ספק מספר לכם למה הוא הספק הכי חשוב ביום החתונה שלכם. וכל תקליטן יספר לכם כמה הוא אוהב את עבודתו ואיך הוא ינגן מוזיקה עד אחרון הרוקדים. אבל לא כולם באמת יעשו זאת. יצא לי להיות לפחות ב 2 חתונות של חברים בהם תופעת התקליטן שממהר הביתה היתה בולטת להחריד. הרחבה היתה מלאה בחבריהם הצעירים של הזוג שלא מיהרו להתפזר למרות שהשעון הראה קצת אחרי 12. אבל התקליטן דווקא כן ובלי שום תחכום התחיל לנגן שירים רגועים יותר ויותר בסגנון התקווה. כיבה את הרחבה. וסגר את הבאסטה.

איך ניתן למנוע:
אפילו אם התקליטן עצמו כבר ציין שאין לו הגבלת זמן, ואתם וידאתם שזה אכן כתוב בחוזה. שאלו אותו שוב האם ימשיך לנגן אם תחליטו לרקוד עד 4 לפנות בוקר, גם אם אתם בכלל חושבים שב 2 תהיו כבר במיטה. תבהירו לו שחשוב לכם שהחתונה נגמרת כשאתם מתעייפים ולא הוא. וכדאי שישן טוב לילה לפני כי כל החברים שלכם לקחו חופש למחרת החתונה.


פדיחה מספר 5: המלצרים שהשתוקקו להתחיל לנקות את המקום.
תחום הספק: מקום הארוע (גן\אולם) \קייטרינג
איפה: ביותר מידי חתונות
תיאור הפדיחה:
אני משערת שרובכם כאורחים ניתקלתם בתופעת ניקוי וסגירת המקום, שהזוג ואורחים נוספים עדין מפזזים ברחבה. לצערי היא מתרחשת יותר מידי ומזעזת אותי כל פעם מחדש. לרוב החתן והכלה לא שמים לב לכך אבל האורחים שלהם כן. (ואני לא מדברת על מקומות עם הגבלת זמן לסגירה).
התופעה הכ"כ לא נעימה לעיתים מתבטאת בכך שהמלצרים מפנים ומנקים את השולחנות שעליהם קינוחים וקפה ומסביבם עדין יושבים האורחים שאלצים להפרד מהקפה והנישנושים שלהם. ומצבם יחסית טוב לעומת אורחים באולם אחר, שבשולחן שלהם המלצרים מסיימים לנקות ולפנות ומתחילים להרים כסאות גם בשולחנות בהם עדין ישובים אורחים בודדים.
תופעת הניקוי וסגירת המקום בעיניי שברה שיא בחתונה של חברים שלנו - שם רחבת הריקודים הייתה מלאה לחלוטין, והשעה עדיין מוקדמת (קצת לפני 12 בלילה). התעייפתי קצת והלכתי הצידה מביטה על הרוקדים ופתאום רואה את אותה מלצרית אשר החלה לטאטא את הרצפה מסביב, ובין האורחים , עורמת לה ערמות של לכלכוך וקונפטי מסודרות סביב ואף הרחיקה לכת כשאט אט פלשה לה עם המטאטא שלה לתוך הרחבה, שם שילחה את המטאטא בין רגליהם של הרוקדים. חשבתי לעצמי שזאת כזאת חוצפה וצחקתי שראיתי את האבא השיכור של הכלה שבדרכו השמחה גם כן חשב שזאת חוצפה וחפן ידיו באחת מהערמות והעיף את הלכלוך באויר בסגנון אותו בפ"ת כינו "קולולוש" ואצל בעלי האשקלוני כינו "שה שה"

איך ניתן למנוע:
לדבר עם הגן\אולם או הקייטרנג אשר אחראים על העובדים – מנקים, מלצרים, מנהלי אירוע. תגידו להם שאתם מודעים לבעיה הזאת ושנורא חשוב לכם שזה לא יקרה בחתונה שלכם. תנו הוראות ברורות. למשל אנחנו ביקשנו מהקייטרינג שלא משנה עד איזו שעה נמשך האירוע. חשוב לנו שישאר מזנון אחד פתוח עם אוכל. ואכן כך היה.


שורה תחתונה. סביר להניח שביום החתונה גם אם יהיו פדיחות אתם לא תראו אותן וגם אם כן תראו זה לא יהיה משהו שיהרוס לכם את השמחה ולא משהו שלא תצחקו עליו מאוחר יותר. בכל מקרה. הספקים מקבלים תשלום לעבודתם וחשוב שיבצעו אותה נאמנה. מקווה שעזרתי לכם למנוע כמה פדיחות שלהם. ומקווה שאתם תמנעו מלעשות כמה פדיחות שכיחות משלכם. והנה לסיום אוסף קטן של פדיחות שכיחות עליהן אחראים באופן בלעדי החתן והכלה בעצמם. נסו להמנע מהם ואם אתם רוצים לעדכן אותי בפדיחות חדשות משלכם או של הספקים שלכם. אתם מוזמנים.

הפדיחות השכיחות ביותר של כלות וחתנים:
1. להזכר בטקס החופה ששכחתם את הטבעות.
2. להזכר בטקס החופה ששכחתם את ההינומה.
3. להזכר בטקס החופה שלחתן אין כיפה.
4. לשכוח את הזר המהמם. בשירותים\בחדר..
5. לשכוח בטקס החופה מה רציתם לומר בע"פ או את הפתק ממנו התכוונתם לקרוא.
6. למעוד בדרך לחופה.
7. החתן לא יודע איך מורידים את ההינומה ומסתבך. התוצאה לכך היא כלה שמתקשה לראות, או כלה שהמיועד חיבל לה בתסרוקת.
8. מחוכים של כלות שמאיימים להתפרץ ולעיתים מתפרצים החוצה.
9. חתן וכלה שיכורים.
10. חתן שמתקשה לשבור את הכוס.

www.mit4mit.co.il/main.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורית שיאון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]