חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משחקי ספורט בימנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שירה בציבור זמרים אירועים מוסיקה לאירועים

נושא המאמר: שולי ומשה דיין - שירה בציבור - מוסיקה לאירועים
מאת: משה   שמור מאמר למועדפים

שולי ומשה דיין  - שירה בציבור - מוסיקה לאירועים


אהבה מוסיקאלית 24 שעות ביממה! הזוגיות היא אמנות החיבור, אבל איך מנהלים זוגיות עם קריירה משותפת על הבמה? ואיך בכל היחד הזה מצליחים ליצור עולם חוויות נפרד ופרטי? שולי ומשה דיין, צמד זמרים וזוג נשוי . הצמד דיין, הדבר הכי חם בשנים האחרונות בסצנת מוסיקת האירועים הפרטיים, השמחות וההופעות מול חברות וארגונים עסקיים. בימים אלה, משחרר הצמד לתחנות הרדיו סינגל חדש הנקרא: "אורחה במדבר". עיבוד מחודש בגרסת דאנס לשיר הישן המוכר יותר בשם: ימין ושמאל. משה33) – שר ומשחק על הבמה מגיל 10. השתתף בפסטיבלים, חבורות זמר, בצמד בדרנים, למד משחק בתיאטרון עכו, הופיע באין ספור תוכניות טלויזיה, התראיין לעיתונות לרדיו ולתקשורת האלקטרונית. וגם הופיע לא מעט בחו"ל. שולי 33)– נולדה בת"א , שם חיה עד ההיכרות עם משה. מופיעה שרה ומשחקת על הבמה מגיל 15, בצעירותה השתתפה בלהקת נוער העירונית בנות בנות בניצוחו של יאיר קלינגר. באותם שנים,למדה משחק בתיכון.לאחר נישואיה למשה הופיע איתו בכל רחבי הארץ ובחול. היכן הכרתם? בשנת 1998 הם נפגשנו באופן אקראי בחופשה בבית מלון. אף על פי המרחק הרב (עכו - תל אביב), הם הצליחו לשמור על קשר חם ומיוחד. שנתיים אחר כך נישאו ושנה וחצי מאוחר יותר נולד בנם בכורם, אופק. מספר משה: "אנחנו זוג שמופיע ביחד כמעט כל ערב ומנהל משרד-הפקות ואירועים בבוקר. שולי: "התברכנו במערכת זוגית נפלאה, שיכולה לתת דוגמא לעוד המון זוגות, שפוחדים מהרגע בו הם יצטרכו להיות ביחד יותר מכמה שעות ברצף. אנחנו מסבירים את זה בכבוד הדדי, חופש הפרט וחברות אמיצה." כיצד הגיע קולכם למערכת הניווט שברכב? שולי: "באחת מההופעות שלנו ערכנו אירוע פרטי בתל אביב למפתח מערכת הניווט הלוויני לכבישי הארץ והעולם הדסטינטור. בסיום המופע קיבלנו כמתנה את מערכת הניווט ונתבקשנו לערוך את הקרינות של המערכת המשודרגת שלהם, וכך כיום, קולותינו הם הקולות הנשמעים במערכות הניווט הלוויני. משה עושה את הגרסה הגברית ואני את הנשית. - איך מנהלים זוגיות, עסקים, וקריירה 24 שעות בלי הפסקה יחד? "בנינו לעצמנו מתכון זוגיות עם הרבה אמון הערכה וכבוד. מילת המפתח היא: חברות טובה. הרעיון הוא שבתוך שבכל היחד אנחנו מצליחים ליצור עולם חוויות קטן נפרד." ולסיום... הטיפ שלכם לאהבה? אם אתה שמח בחלקך אז תאחל זאת גם לאחרים. החיים הם כמו גלגל שמסתובב ובאיזה שהוא יום, הרגע המיוחד יגיע גם אליך...

www.dayan.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]