חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מילות החיפוש הצומחות ביותר בעולם ב-2008,מה הישראלים אוהבים לחפש בגוגל ומה זה אומר עלינו? האח הגדול - מנועי חיפוש - גוגל, יחסי ציבור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים מנתח פלסטי ניתוח פלסטי

נושא המאמר: ניתוחים פלסטיים - מה לקחת בחשבון - מנתח פלסטי - ניתוח פלסטי
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


ניתוחים פלסטיים - מה לקחת בחשבון - מנתח פלסטי - ניתוח פלסטי


המאה ה-21 הביאה עימה שלל התפתחויות טכנולוגיות ומדעיות, המוצאות את מקומן, בתחומים רבים בחיינו, בין היתר, בתחום הנחשק של הרפואה האסתטית, בדמות ניתוחים פלסטיים. ההתקדמות המואצת בתחום הרפואה האסתטית, הביאה למגוון רחב של סוגי ניתוחים פלסטיים, כמעט בכל אברי הגוף האנושי: עיניים, אף, אוזניים, עכוז, בטן, חזה ועוד. האמצעים הטכנולוגיים המשמשים מנתח פלסטי הינם בין המתקדמים שיש בתחום; החל מניתוחי לייזר וכלה בניתוחי שאיבת שומן או הרמת גבות, בהם יש שימוש נרחב בהדמיות ממוחשבות ובטכנולוגיות מתקדמות. השילוב המוצלח בין המדע לרפואה הניב שיטות טיפול ייחודיות, הממזערות סיכונים וצלקות, ומצמצמות את תקופת ההחלמה. יש לציין כי ההדמיות הממוחשבות מסייעות מאוד להליך הייעוץ הרפואי, הכולל את המלצת הרופא המנתח ואת הבעת רצונו של המנותח, תוך בחינתם בהדמיה ממוחשבת.


כתוצאה מזמינות גבוהה, פשטות ההליך הכירורגי והמכונים הרבים הקיימים בשוק, ניתוחים פלסטיים אינם נחשבים כיום לתופעה חריגה או ייחודית - נהפוך הוא, ניתוחים פלסטיים צרובים כל כך בתודעה החברתית, עד כי שמען של 'מסיבות הבוטוקס', שבמהלכן מזריקים בצוותא בוטוקס למילוי קמטים, יצא למרחקים...


ניתוחים פלסטיים - מה לקחת בחשבון


ניתוחים פלסטיים כוללים הרדמה, מקומית או כללית, בהתאם לסוג הניתוח או ההליך הכירורגי הפולשני, שמטרתו שינוי אסתטי על פי בקשת המנותח. ניתוחים פלסטיים מתבצעים על פי החלטת המנותח בלבד, ולמעט מקרים של חבלות רציניות או תאונות, המנותח מיודע לגבי כל ההליך הכירורגי, כולל סיכונים, תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים. יש לציין כי ניתוחים שונים מצריכים הליכים שונים, תקופות החלמה שונות וסובלים מתופעות לוואי שונות. בניתוח אף למשל, אין תקופת אשפוז לאחר הניתוח, אלא השגחה של כ-24 שעות, לעומת ניתוח לשאיבת שומן, שבו יש זמן אשפוז של לילה בקירוב, ותופעות לוואי שונות לחלוטין.


בעת קבלת החלטה בנושא ניתוחים פלסטיים, יש לקחת בחשבון את ההליך כולו, כולל תקופת ההחלמה המשוערת, וכן את ההגבלות הפיזיות במהלך תקופה זו. בנוסף לכך, יש לזכור כי ההשפעה של ניתוח פלסטי אינה פיזית גרידא - ישנו שינוי פסיכולוגי עמוק הקשור בדימוי העצמי שלנו, ויש לקחת זאת בחשבון בעת שקילת ההחלטה. על המנותח להיות מוכן לשינוי, שאינו תוצאה של החלטה אימפולסיבית. בכלליות ניתן לומר, שעם סיכוי נדיר לסיבוכים, ניתוחים פלסטיים משפרים את איכות החיים, בזכות השינוי החיובי שאותו הם מספקים למנותח - שינוי אסתטי המשפיע על כל תפיסת הדימוי העצמי, וככזה, משנה את החיים מהקצה אל הקצה.


ניתוחים פלסטיים - אפשרויות וניסיון רבים


עקב זמינותם הגבוהה של ניתוחים פלסטיים בשוק הרפואה האסתטית, ישנו ריבוי מכונים המציעים שירותים של רפואה אסתטית. אולם יש לקחת בחשבון כי כאשר מדובר בגוף שלנו, אין מקום לחובבנות! חשוב לא להתפתות ל'מכונים חדשים' עם מחירים אטרקטיביים, מבלי לבדוק את ניסיונם ומקצועיותם. מעבר לכך, יש לבדוק את הסמכתו של המכון במקרה שהניתוח נעשה שם, או לברר על הרופא המנתח ובית החולים שבו מתבצע הניתוח. מומלץ להתייעץ עם אנשים שכבר עברו את הניתוח הספציפי אותו אתם מתעדים לעבור. השוו מחירים, קבלו ייעוץ מקצועי ושקלו היטב את ההחלטה. מרגע שהחלטתם, היו נחושים וחזקים, ותגלו עד כמה ניתוחים פלסטיים יכולים לשנות את חייכם לטובה!

www.moscona.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]