חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המחסנים הקוסמיים - מתוך הספר "ריפוי של מלאכים"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פיצויים נזקים עקיפים שדרות עוטף עזה מיסים

נושא המאמר: הדרך לקבלת פיצויים בגין נזקים עקיפים שנגרמו לתושבי שדרות ועוטף עזה - פיצויים - שדרות עוטף עזה - נזקים עקיפים
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]


אנחת הרווחה לאחר נפילת קסאמים "בשטח פתוח", מתחלפת לא אחת לאנחת זעם, כאשר אנו שומעים שקאסם פגע בחצר בית, במבנה, וחמור מכך כאשר אותו קסאם גרם לנזקי גוף לאזרחים תמימים.

בנוסף לנזקים הישירים שנגרמים מירי הרקטות לעבר ישראל, נגרמים גם נזקים עקיפים אשר גם בגינם ניתן לקבל פיצויים.

במאמר זה נבהיר מה נחשב כנזק עקיף אשר בגינו ניתן להגיש תביעה, נבהיר כיצד ניתן לדעת האם מקום מגורים נחשב כאזור שדרות ועוטף עזה ונסביר מי זכאי להגיש תביעת פיצויים.

מהו נזק עקיף? נזק עקיף הוא הפסד או אובדן רווח שנגרם לניזוק. זה יכול לכלול גם את ההוצאות השוטפות שהוציא הניזוק לשם הקטנת נזקו העקיף. דוגמא לנזק עקיף הוא אובדן רווח שנגרם לבית עסק כתוצאה מהשבתתו עקב ירי קסאמים, כמו גם ההפסדים שנגרמו לו כתוצאה מהצורך לשאת בהוצאות שוטפות שירדו לטמיון ללא יכולת להפעיל את העסק (למשל שכר דירה ששולם בתקופה בה עסק היה סגור).

כיצד ניתן לדעת האם מקום מגורי נכלל ב"אזור שדרות ועוטף עזה"? בחוק מס רכוש הוענקה לשר האוצר סמכות, באישור ועדת הכספים של הכנסת, להודיע על "ישוב ספר" ואף לקבוע מהי התקופה בה ייחשב ישוב פלוני כישוב ספר. באתר של רשות המיסים (http://www.mof.gov.il/) ניתן למצוא את הוראות ביצוע מיסוי מקרקעין (6/2008), אשר להן מצורפת מפה התוחמת ומגדירה מה נחשב כ"אזור שדרות ועוטף עזה" וכן ניתן לראות את ישובי הספר הנמצאים בה.

מי זכאי להגיש תביעה? כל עסק המצוי באזור שהוגדר כ"ישוב ספר" זכאי להגיש תביעה.

עסקים שאינם נמצאים באזור שדרות ועוטף עזה, אשר מעסיקים עובדים המתגוררים באזור אשר נעדרו מהעבודה בשל המצב הביטחוני, זכאים גם הם להגיש תביעה בגין נזק עקיף, אולם במקרה שכזה הפיצוי שניתן לבקש הוא רק בגין תשלומי שכר ששולמו לעובדים תושבי ישובי ספר בגין ימי היעדרותם מהעבודה.

כיצד להגיש את תביעת הפיצויים? את תביעת הגשת פיצויים עליכם להגיש באמצעות טופס מתאים שגם אותו ניתן למצוא באתר רשות המיסים (טופס 7113). יש לשים לב, כי ישנם ארבעה סוגים שונים של טפסים, המותאמים לתקופת הפיצוי בגינה מוגשת התביעה.

ישנם שלושה "מסלולי" תביעות, כאשר לכל מסלול ומסלול אופן חישוב שונה:

1) "מסלול ירוק" – מסלול המבוסס על פיצוי בגין ירידה במחזור העסקאות של בית עסק, או "מסלול ירוק" המבוסס על פיצוי בגין ההוצאות שהוציא העסק בתקופת הנזק, הכוללות הוצאות שוטפות ותשלומי שכר. המסלול מבוסס על נוסחאות שנקבעו על ידי רשות המיסים ונועד לפיצוי מהיר.

2) מסלול אדום – מסלול שאינו כולל נוסחה מוגדרת לפיצוי ומאפשר הגשת תביעה מפורטת שאינה כבולה לנוסחאות שהותוו על ידי רשות המיסים.

לאחר שבדקתם ומצאתם, כי אכן הנכם זכאים להגיש תביעת פיצויים עליכם כעת, לגשת למלאכה האמיתית והקשה – שכנוע מנהל רשות המיסים או מי שהוסמך על ידו, כי אכן נגרם לכם נזק עקיף בשיעור הנתבע על ידכם.
ליווי משפטי של עו"ד מראשית ההליך יכול לעזור לכם לבחור את מסלול התביעה המתאים לכם, לדאוג לכך, כי תביעתכם תוגש במועד וחשוב מכל – ניתן יהא להגדיל את גובה הפיצויים שתקבלו, ככל שהנכם זכאים לפיצויים אלו.




רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]