חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסחר יומי בסקאלפינג , הדרך היחידה להרוויח לאורך זמן. - שוק ההון - ניתוח טכני - בורסה - מסחר יומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מטפלת מטפלות

נושא המאמר: העסקת מטפלת
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


יותר ויותר זוגות הורים המטופלים בילדים קטנים, מוצאים את היתרונות הרבים של שכירת מטפלת לילדיהם, אשר תאפשר לשני בני הזוג לצאת לעבודה. העסקת מטפלת, מאפשרת לבני הזוג חופש פעולה ומשחררת אותם מהמחויבות להישאר צמודים לילדיהם בשנות חייהם הראשונות. כך מושג יתרון כפול: שכרה של המטפלת ממומן על-ידי יציאתו לעבודה של בן הזוג שטיפל בילדים, וכן הוא תורם לתחושת הערך העצמי, לחופש שלו ולחיים הזוגיים והמשפחתיים. מטפלת אינה בייביסיטר, אלא דמות קבועה, המכירה היטב את הילדים ותורמת לחינוכם ולגידולם. ניתן להעסיק מטפלת קבועה לילדים העובדת מדי יום או לשכור מטפלת לימים אחדים בשבוע.


כיום ניתן להגיע למגוון רחב של מטפלות, באמצעות אתרי אינטרנט, המספקים להורים ולמטפלות תשתית יעילה לאיתור המטפלת המתאימה בהתאם לאזור המגורים, הגיל, הניסיון וכדומה. חיפוש מטפלות, חייב להתחיל בהגדרת הדרישות של בני הזוג מהמטפלת. הגדרת הדרישות חייבת לכלול את היקף הימים ושעות העבודה של המטפלת, הניסיון המצופה וכן המטלות הנדרשות ממנה - האם אנו רוצים שהמטפלת תדאג רק לטיפול ישיר בילדים או שגם תיטול חלק בעבודות הבית, כגון בישול או ניקיון. לאחר שהגדרנו היטב את הדרישות, יש להתחיל באיתור מטפלות מתאימות ובביצוע ראיונות עבודה.


טיפים לראיון עבודה עבור מטפלות



  1. על-מנת לפשט את התהליך, מומלץ להתחיל בראיון טלפוני, לצורך סינון ראשוני של המועמדות. מומלץ לעמוד על הניסיון, דרכי ההגעה וכדומה, וכן להציג למטפלת את תנאי השכר והדרישות ממנה. מטפלת שעברה בהצלחה את הראיון הטלפוני, תזומן לראיון פנים מול פנים, אליו היא תתבקש להגיע מלווה בהמלצות ממעסיקים קודמים או נוכחיים במידה וישנם.

  2. במהלך הראיון האישי, בחנו היטב את הדינמיקה שלכם עם המטפלת - האם היא משרה עליכם אווירה נעימה והאם היא עושה רושם של דמות אחראית ורצינית.

  3. לא פחות חשובה, דינמיקת מטפלת עם ילדיכם: כיצד הם מקבלים אותה וכיצד היא מתייחסת אליהם

  4. הציגו במהלך ראיון העבודה את תנאי ההעסקה והשכר, וכן את תנאי הסכם ההעסקה. טיפים להסכם העסקה עבור מטפלת תוכלו למצוא בהמשך.


טיפים להסכם העסקת מטפלות


מטפלת היא עובדת שלכם לכל דבר, וכך גם על-פי חוק. לפיכך, עליכם לדאוג שכלל זכויותיה יבואו לידי ביטוי בהסכם ההעסקה, לצד תנאי השכר ומחויבויותיה כלפיכם במסגרת עבודתה. להלן מספר נקודות חשובות שעליכם להביא בחשבון בעת עריכת הסכם העסקה עם מטפלת:



  • מטפלת זכאית לפיצויי פיטורין באם פוטרה לאחר 12 חודשים לפחות מיום תחילת העסקתה. פיצויי פיטורין מחוייבים גם עבור מטפלת אשר מועסקת בחצי משרה או אפילו יום אחד בשבוע, אך כמובן שגובהם יחושב בהתאם למשכורתה החודשית - משכורת חודשית אחת עבור כל שנת עבודה. חשוב לציין כי אם מטפלת התפטרה מיוזמתה, היא אינה זכאית לכל תשלום פיצויים.

  • מטפלת העובדת שנה לפחות, זכאית גם לתשלום דמי הבראה. בשנתייים הראשונות יש לשלם 5 ימי הבראה, בשנתיים שלאחר מכן 6 ימי הבראה וכן הלאה. נוסחאות לחישוב גובה דמי ההבראה ניתן למצוא באתר משרד האוצר.

  • במקרה של מחלה, מטפלת זכאית לתשלום ימי מחלה על-פי חוק, החל מהיום השני להיעדרותה בעקבות מחלה ועד ליום ההיעדרות ה-17.

  • כמעסיקים של מטפלת, עליכם להפריש כספים עבור פנסיה החל מחודש עבודתה השישי, וכן דמי ביטוח לאומי החל מיום תחילת העבודה.

  • במידה ואתם מעסיקים מטפלת ליותר מ-8 שעות עבודה ביום, היא זכאית לתשלום שעות נוספות עבור כל שעה מעבר לשעה השמינית.

  • בנוסף, יש להביא בחשבון בעת עריכת הסכם ההעסקה את עניין החזרי הנסיעות. עבור מטפלת שגרה בקרבת מקום ניתן לכלול את החזרי הנסיעות בשכר הגלובאלי ועבור מטפלת שמגיעה לעבודתה באמצעות תחבורה ציבורית ניתן לקבוע החזר נסיעות מוסכם עבור כל יום עבודה.




www.aupair.co.il/%d7%9e%d7%98%d7%a4%d7%9c%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]