חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על ההבדלים בין אימון אישי לטיפול פסיכולוגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספירות בקבלה ניצול המוח עשר הספירות עשר הספירות בקבלה

נושא המאמר: עשר הספירות - ספירות בקבלה - ניצול המוח - עשר הספירות - עשר הספירות בקבלה
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

עשר הספירות - ספירות בקבלה - ניצול המוח - עשר הספירות - עשר הספירות בקבלה


עשר הספירות וניצול המוח על פי הקבלה מהן עשר הספירות ומדוע הן קדושות ? האם אלו באמת שמותיו של אלוהים ? אם נגיד אותם יהיה לנו מזל ? על פי חוכמת הקבלה היו מספר עולמות לפני עולם זה בו אנו חיים . עולם זה הוא כפרוזדור בין כל העולמות . אפשר להבין זאת גם על פי המדע שמתאר את חוק שימור האנרגיה - אנו לא מתים אלא רק מחליפים מצב צבירה . המדע בוכיח מעל לכל ספק שיש חיים אחרי המוות - יש עוד עולמות ... עולם זה בו אנו חיים נברא על ידי עשר הספירות . עשר הספירות הן בעצם מושג של נתונים בהם השתמש הבורא כדי לצור את העולמות . כל ספירה היא עולם ומלואו ואין כאן המקום להרחיב . כל ספירה משתלשלת בדיוק כפי שהעולמות השתלשלו זה מזה עד לעולם גשמי זה בו אנו חיים . 10 עולמות ו - 10 ספירות . הספירות מרכיבות אותנו , את העולם בו אנו חיים - הן השורש לכל דבר בעולם - חומרי ורוחני והספרים הכתובים אודותיהם הם רבים . ביניהם ספרו של האר"י הקדוש - "עץ החיים" . עץ החיים - תרשים של עשר הספירות - מבנה היסוד של הקבלה - ו-22 אותיות האלף בית, שמרכיבים ביחד את 32 נתיבות החכמה. על פי המדע האדם מנצל עד 10% מיכולתו המוחית . מוחנו יכול לתפקד כמעט פי עשרה ממה שהוא מתפקד כיום - זה רק מראה לנו עד כמה אנו לא מבינים ... אם ניקח את שורשי הקבלה והעולמות העליונים נגלה שישנם 9 עולמות ( עולם האור האינסופי-עולם האור המוגבל-עולם הקוים-עולם הרשימו-עולם הספירות-עולם העקודים-הברודים-עולם הנקודים-עולם התוהו-העולם הזה - ) שהיו קיימים לפני עולם גשמי זה בו אנו חיים - כל עולם הוא מעין הארה של העולם שקדם לו - הארה של האור הקדום לו אך לא פחות ממנו . ההארה יכולה להיות כמו האור המקורי אך לא להשתוות אליו בעוצמתו . העולם הראשון היה העולם בו היה אור אינסופי , בו היה הבורא לבדו . עולם בלתי מוגבל כלל ובעל האור הראשוני - אין עלינו לחקור בו וגם אם נרצה לא נשיג הבנה בעולם זה כלל - כנאמר - "במופלא ממך אל תחקור" . אם כך אם היו 10 עולמות וכל עולם הוא שובל של אור - הארה - של העולם שקדם לו . יוצא מכך שהעולם הזה בו אנו חיים הוא עשירית מהעולם הראשון של האור האינסופי . אנו חיים בהארה שהיא עשירית מהאור הראשוני . מכאן ניתן להבין שעולם זו בו אנו חיים מהווה 10% מחוכמת העולם הראשון שבו הייתה חוכמה עצומה שלא ניתן להשיג . על כן גם על פי המדע וגם על פי חוכמת הקבלה והשתלשלות העולמות קיבלנו שהמוח יכול בעולם זה לנצל רק 10% מיכולתו . כמובן שאדם שיודע להתנתק מהבלי העולם הזה ולעלות למעלה בגבהים על ידי ביטול החומר- משימה קשה מאין כמוה יכול להתעלות ולהשיג חוכמות חדשות . מה גם שהמדע מצהיר על קיומם של עשרה מימדים לאחר המפץ הגדול - די מקביל לחוכמת הקבלה . עשר הספירות הן ביטוי לאלוהות והן חלק ממנו . הן מרכיבות את גוף האדם ואת היקום כולו . על מנת להבין מהן עשר הספירות יש להבין ראשית מהי אלוהות ומיהו הבורא ואיך ניתן להבין שהוא נמצא כאן בכל רגע ובכל צעד - ללא ידע זה לא ניתן להבין ולגלות את חוכמתם העצומה של עשר הספירות .

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]