חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוטו מאני, החברה הטובה ביותר למנויי לוטו! לוטומאני





    קישורי טקסט (לפרטים)




מישהוא עשה relocation לצ'קים שלך וזייף חתימתך?
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מס הכנסה רילוקיישן רשויות המס מיסים

נושא המאמר: מפקודת מס הכנסה עולה - אל תמהרו לבצע רילוקיישן! - רילוקיישן - relocation
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] אנשים מצביעים על הצעת עבודה מחו"ל, או הצעת עבודה ממעביד קיים לעבוד בשבילו בחו"ל, כאחד השיאים האישיים בקריירה המקצועית שלהם וכתוצאה מכך, שוכחים שמס הכנסה גם הוא חפץ להיות "שותפכם" להצלחתכם המקצועית. במה דברים אמורים? כל חברה או בעל עסק היום יודע, כי בכדי לקדם את העסק ולהחריב את פעילותו העסקית אל מעבר לגבולות המדינה, מן ההכרח לשלוח את אחד מעובדי החברה, ולעיתים יחד איתו גם את משפחתו, לעבוד מטעם העסק/החברה למשך תקופה ממושכת בחו"ל ("relocation"). יחד עם זאת - הרצון שלכם להתקדם מקצועית וכלכלית, לא צריך לבוא בחשבון על חשיפתכם לסיכוני מס אזרחיים ופליליים, שכן, לעיתים רבות נתקל משרדנו ב"תאונות מס" שאירעו בעקבות ביצוע רילוקיישן. עוד נציין, כי אותן בעיות מתעוררות "לאחר מעשה" - בעיקר במועד שובו של הנישום ארצה. אותם נישומים נאלצים להסדיר את חובם למס הכנסה ואף ליתן הסברים למחדליהם, כגון מדוע לא ניכה הנישום מס במקור? או מדוע לא דיווח הנישום על הכנסותיו שהפיק בחו"ל? "סוף מעשה במחשבה תחילה" - לאור העובדה כי הרילוקיישן טומן בחובו בעיות מס וסיכונים רבים, לא רק מהפן האזרחי, כגון חיוב בשיעורי מס גבוהים וחיוב קנסות למשל, אלא בעיות וסיכונים גם מהפן הפלילי (אי דיווח, אי ניכוי מס במקור ועוד) עצתנו בראש ובראשונה, בטרם ביצוע רילוקיישן על ידי הנישום, היא להיוועץ עם מומחה מס הבקיא בתחום, כמו כן, חשוב לציין בפני מומחה המס לאיזו מדינה הנכם מתעתדים לעבור, משום שלכל מדינה ומדינה יש את שיטת מיסוי משלה, כמו גם אמנות למניעת כפל מס שעליהם חתומה ישראל. שיטת המס במדינתנו למשל, הייתה נהוגה, טרם שנת 2003, על בסיס טריטוריאלי, בעוד שכיום שיטת המס היא פרסונאלית. היוועצות מוקדמת תחסוך לא רק את הסיכונים המשפטיים האמורים, אלא גם את העלויות הכרוכות בהתנהלות מול רשויות המס, בבוא העת. אחת מהסיבות לאותן "תאונות מס" נעוצות בטעות בסיסית אליה נתפסים הנישומים, לפיה מעבר למדינה זרה "מנתקת" את התושבות לצורכי מס בישראל. כיום מעבר לחו"ל אינו מנתק את תושבותכם בישראל לצרכי מס, ניתוק תושבות כיום נבחן על פי מבחן סובייקטיבי (כוונתו האישית של הנישום לעזוב את הארץ) ועל פי מבחן אובייקטיבי (הכין מרכז החיים של הנישום מבחינה אובייקטיבית, היכן נמצאים נכסיו, יתר בני משפחתו, קשריו המשפחתיים, החברתיים והעסקיים וכיוצ"ב). לעיתים רבות נישומים שהיו בטוחים, כי אין להם כל זיקה לארץ הן מבחינה סובייקטיבית והן מבחינה אובייקטיבית, מוצאים עצמם מנהלים הליכים משפטיים נגד רשויות המס, במטרה לשכנע לא רק את רשויות המס, אלא גם את בית המשפט בצדקת דרכם ותשובתם הנטענת. לאור העובדה כי שיטת המס בישראל היא שיטת מס פרסונאלית (חיוב במס ע"פ תשובותו של הנישום ולא על פי מקום הפקת ההכנסה), לקביעת תושבתו של הנישום ישנה השפעה מכרעת על חיובו במס של הנישום. בכדי לקבל דעה מקצועית מוסמכת, אנו ממליצים לכם לבקש מעו"ד הבקיא בתחום המיסים להכין לכם חוות דעת מקצועית, אשר בסופו של יום תוכלו להציגה בפני רשויות המס, אשר תתמוך בטענותיכם. עליכם למסור את כל הפרטים שלכם, אשר על בסיסם יוכל מומחה המס להכין חוות דעת מקצועית, לאחר שבחן בקפידה את המהלך שהנכם מתעתדים לבצע, הלוא הוא שינוי מקום המגורים, לאור הנסיבות האישיות שלכם. רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל) טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]