חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ארץ ישראל לעם ישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




טיפ עזרה לקידום אתרים > לחץ כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים SEO שיווק באינטרנט

נושא המאמר: מיתוסים ועובדות בקידום אתרים - קידום אתרים - שיווק באינטרנט - SEO
מאת: גיל הראל   שמור מאמר למועדפים

מיתוסים ועובדות בקידום אתרים - קידום אתרים - שיווק באינטרנט - SEO


בעשור שחלף מאז המצאת מנוע החיפוש, התפתח נושא קידום אתרים (SEO). אולם עדיין ישנו מידע מיושן או מופרך המועבר מפה לאוזן ויכול לפגוע במיקומי האתר שלכם. המיתוסים והטכניקות המיושנות יכולים להתחלק למס' קטגוריות נרחבות: צפיפות מילות מפתח: ישנו מספר לא מבוטל של סברות ברחבי האינטרנט הטוען כי כאשר מגיעים לכמות המופעים המושלמת של מילה בתוכן מסוים, אתרכם יתקדם בתוצאות החיפוש עבור אותה המילה. אמנם ישנה חשיבות רבה לציון מילת המפתח לאורך התוכן על מנת שהיא תחשב רלוונטית לאותו עמוד, אבל הוספה מלאכותית של המילה והגברת המופעים שלה יכולה להיות טעות. ראשית כל, צעד כזה סביר שיוריד את איכות התוכן ושנית, אתרכם יכול להיות מסומן ע"י מנועי החיפוש כאתר "זבל" ובעצם לרדת בדירוג תוצאות החיפוש. תגית הכותרת ותגיות Meta: העמסת מילות מפתח בכותרת העמוד ובתגיות ה Meta היא אמצעי קידום שעבר זמנו וגם הוא בעל סיכויים גבוהים לגרום לאתרכם להיות מתוייג כאתר "זבל". זיכרו שעליכם להוסיף אך ורק מילים רלוונטיות לתוכן שלכם ולמה שהגולשים שלכם מחפשים. קישורים: ישנן חברות ומקדמי אתרים רבים שיקשרו את אתרכם עם מערכות ואתרי החלפות קישורים. מאחר ומנועי חיפוש מנהלים מעקב אחרי אתרים אלה והשימוש בהם נחשב לבלתי חוקי בעולמם, ישנו סיכוי סביר כי הופעה במאגרים שכאלה תפגע במיקומכם ותגרור ירידה במיקומכם בתוצאות החיפוש. רישום למנועי חיפוש: בעבר, רישום אתרכם למנועי חיפוש היה תהליך ארוך ומייגע שהיה נחוץ כדי להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. כיום, הדבר אינו נדרש לחלוטין, שכן מנועי החיפוש מחפשים אחר אתרים חדשים באופן קבוע. במידה והם אינם מאתרים את אתרכם במהרה, הליך הרישום הידני הוא פשוט וכמות המנועים החולשים על נתחו הרחב של השוק היא מצומצמת. לעומת כל מה שצויין עד כה, ישנן מספר אסטרטגיות עכשוויות להתקדמות במעלה תוצאות החיפוש וכצפוי, יישומן קשה יותר ומצריך זמן רב יותר מהמיתוסים שצוינו לפני כן. תוכן ייחודי: אספקה לגולשים של תוכן איכותי ובעל ערך, ייחודי ומקורי, היא הדרך הטובה ביותר למשיכת גולשים ומנועי חיפוש לאתרכם. במידה ואתרכם מכיל מידע הנמשך מאתרים אחרים, הגשת ערך מוסף, בין אם הערות, ניתוח או שירותים נלווים לגולש, יכולים לעשות את ההבדל. הובלה: יחד עם תוכן ייחודי, הצגתכם כמובילים ומומחים בתחומכם היא דרך מצויינת להגברת כמות הקישורים הנכנסים לאתרכם. יש לכם את האפשרות להפוך למובילים בעצמכם או להציג תכנים או סיקורים של מומחים בעלי שם מאותו התחום. בצורה כזו פופולאריות האתר רק תגבר. נטוורקינג: כבעלי אתר, יצירת קשרים עסקיים יכולה לתרום לכם בשני מישורים בתחום קידום האתרים - קבלת קישורים או קבלת תכנים איכותיים לאתרכם. קובץ Robots.txt: שמירה על קובץ robots.txt עדכני, מוגדר כהלכה ומדוייק, יכולה להקל רבות על קיטלוג אתרכם במנועי החיפוש. הקמת אתר בעל מבנה ידידותי למשתמש (וכתוצאה מכך ידידותי למנועי חיפוש) יכולה לתת לאתרכם יתרון ששווה להשקיע בו. חשוב לזכור כי מפתחי מנועי החיפוש שמו לנגד עיניהם מטרה אחת והיא לספק לגולשים תוצאות איכותיות - הם מספיק חכמים כדי לאתר ניסיונות להתל בהם.

www.tavit-pr.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיל הראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]