חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עד כמה אתם מוכנים לעזור לקרובכם בכדי שיוכל להסיר את המחדל שלו אל מול רשויות המס?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בעיות פריון רפואה סינית רפואת נשים דיקור וצמחי מרפא

נושא המאמר: רפואת נשים ובעיות פריון ברופאה הסינית - בעיות פריון - רפואה סינית - רפואת נשים - דיקור וצמחי מרפא
מאת: מירי מור אפריאט    שמור מאמר למועדפים

רפואת נשים ובעיות פריון ברופאה הסינית - בעיות פריון - רפואה סינית - רפואת נשים - דיקור וצמחי מרפא


כתוצאה ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות על הרפואה הסינית התחילה להתחזק המגמה של שיתופי הפעולה בין הרפואה המערבית והרפואה הסינית . את השת"פ האלו היום ניתן למצוא גם בתחום רפואת הנשים בכלל ובעיות פריון בפרט,(ובמאמר הומוריסטי- "פעם היו שני סינים ותראו כמה יש היום") בעיות פריון,הפלות חוזרות, מתח קדם וסתי (P.M.S), מנופאוזה, H.P.V , שחלות פובליציסטיות, ציסטות,אנדומטוריוזיס,ליאוקוריאה (הפרשות וגינאליות),דלקות נרתיק ועוד מטופלות היום גם ברפואה המערבית וגם ברפואה הסינית ביחד וגם לחוד . בעוד שהרפואה המערבית מתייחסת נקודתית לממצאים הפתולוגיים הרפואה הסינית בוחנת את האישה כמכלול בגלל קשרי הגומלין הכלל-מערכתיים לרבות הפאן הנפשי ואם נשתמש לרגע בעולם הדימויים נוכל לדמיין את קשרי הגומלין האלו לשורה של קוביות דומינו שמספיק שקובייה אחת תיפול היא יכולה לגרום לתגובת שרשרת שתפיל את כל הקוביות בשורה. כבר לפני מספר שנים פורסם בכתב העת המדעי "Sterility And Fertility " על מחקר שבוצע בגרמניה והוכיח את הקשר בין שעורי ההצלחה בטיפולי הפריה מלאכותית לבין טיפול בדיקור סיני: השתתפו 160 נשים בנות 28-36, שסובלות מאותה בעיה שגרמה לאי-פריון. הנשים חולקו לשתי קבוצות. קבוצה אחת טופלה בדיקור 25 דקות לפני ואחרי החזרת העוברים לרחם, לעומת קבוצת הביקורת שלא קיבלה דיקור. החוקרים מצאו שבקבוצה שטופלה בדיקור 34 נשים מתוך 80 (42.5%) הצליחו להרות, לעומת קבוצת הביקורת, שבה הצליחו להרות 21 נשים (26.3%). זאת שכבר אז ראו שאחוז ההצלחה בתמיכה של דיקור סיני הוא כמעט פי 2 מאחוז ההצלחה בלי הטיפול הסיני ! באוניברסיטת קורנל מחקר אחר הראה שטיפול בדיקור יכול להגביר את הפוריות בנשים על-ידי הפחתת המתח והגברת זרימת הדם לאברי הרבייה. כלי אחר שהרפואה הסינית משתמשת בו הוא צמחי מרפא (להזכירכם,חלק מהתרופות המערביות מיוצרות מצמחים) וגם בתחום הזה בוצעו לא מעט מחקרים שהוכיחו את יעילותם של צמחי המרפא בהקשר של בעיות הפריון ורפואת נשים באופן כללי ולכן הטיפול ברוב המיקרים יכול לשלב גם דיקור וגם צמחי מרפא . תחום נוסף שהרפואה הסינית מתייחסת אליו הוא התזונה- " תן למזונך להיות תרופתך, ולתרופתך להיות מזונך" (היפוקרטס) . היום הקשר בין תזונה נכונה לבין הבריאות באופן כללי ידועה לכל והרפואה הסינית מתייחסת למרכיבי התזונה על פי התכונות שלהם וע"י התאמת תפריט נכון למטופלת התזונה הופכת לגורם תומך בטיפול הכולל. לסיכום : הן ברפואת הנשים באופן כללי ובבעיות פריון כל אישה עוברת איבחון פרטני ולאחר מכן מותאם לה הטיפול באופן ייחודי עבורה שכולל דיקור , צמחי מרפא והמלצות לתזונה תומכת בהתאם לצרכים המיוחדים שלה באופן שיתמוך במכלול הטיפולי . למידע נוסף ניתן לפנות לאתר :

mirimor.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירי מור אפריאט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]