חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתווכים,כדאי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות אולמכט אולמרט אהוד אולמרט

נושא המאמר: מדריך אולמרט להזדקנות מהירה | אהוד אולמרט
מאת: אבישי נובינסקי   שמור מאמר למועדפים

תסתכלו על אהוד אולמרט.
אני מתכוון, תסתכלו פיזית על אהוד אולמרט.
תשוו תמונה שלו היום לתמונה מלפני שנה וקמעה, עת נכנס לתפקיד ראש הממשלה (בתחילה בפועל, לאחר מחלת שרון, ולאחר מכן באופן קבוע). הבן אדם הזדקן בתקופה הזו, שבה הוא מכהן כראש ממשלתנו, יותר ממה שהוא הזדקן בעשור האחרון.
העיניים עייפות ומכונסות, העור התקמט, השיער האפיר והמבט התקדר.
נכון, הגיל בכל מקרה עושה את שלו. גם אם הוא היה רק שר בממשלה או נהג אוטובוס או חלבן, הוא היה מזדקן בשנה. והוא הרי כבר לא ילד.
אבל לא כך. ממש לא כך.

להיות ראש ממשלה בישראל זה תפקיד שוחק ומתיש, וזאת כמובן כל אחד יודע. אבל כמו הקלישאה, דברים שרואים מכאן באמת כנראה רואים אחרת שם.
בואו נחשוב רגע מה עבר עליו בשנה האחרונה. הוא "נאלץ" להיכנס לתפקיד המנהיג בפתאומיות לאחר התמוטטותו של אריאל שרון. לפתע, ביום בהיר אחד (ואולי אותו יום ששרון התמוטט היה קודר? אינני בטוח) הוא קיבל את המפתחות החשובים מכולם, ואמרו לו "סע, המפתחות חייבים כל הזמן להיות בפנים".
קמטים ראשונים נרשמו.

הוא נכנס לתפקיד ובמקביל ניהל מערכת בחירות שבה רוב הציבור לא ידע כיצד "לאכול" את האיש שממקום 32 בפריימריס של הליכוד בבחירות 2003, אשר רק בשל אהבתו הלא מובנת של הציבור הישראלי לסבא שרון החביב ולמפלגתו, נכנס לכנסת, הפך לזה שמנהל את העניינים.
הוא התמודד עם מערכת בחירות קשה ושוחקת נאלץ לראות כיצד "קדימה" יורדת לאט ובטוח בסקרים מ-40 עד 50 מנדטים וירטואליים ל-29 ביום הבוחר. אולמרט ידע שהנפילה היא בעיקר בגלל שחלק גדול מהציבור לא מאמין בו וחושב שזה גדול עליו.
שערות אפורות החלו לבצבץ.

הוא החל את הכהונה תוך שהוא ראה כיצד החמאס גורף בבחירות ברשות את הציבור הפלסטיני אחריו, עובדה אשר בוודאי הוסיפה לדאגתו. הוא הציג לעם את "תוכנית ההתכנסות" המעורפלת (זוכרים?) וחטף מטר של ביקורות על כך שמפוני גוש קטיף עוד לא מצאו עבודה חדשה, והנה הוא כבר מתעתד לפנות עוד מתנחלים.
השמיעה החלה להיחלש.

אך כל זאת, היה רק ההכנה לצרות שבאו בעקבות חטיפת גלעד שליט, וכמובן המלחמה בקיץ.
רה"מ לא האמין שדבר כזה יבוא אליו, בוודאי לא בתקופה כה קצרה לאחר תחילת כהונתו.
בהתאם, הוא עשה כל שגיאה אפשרית, ובצדק, הוא קיבל וממשיך לקבל ביקורות על התנהלותו בזמן המלחמה: על כך שהחליט בחפזון לצאת למלחמה, מבלי לבדוק לעומק את כל הסיכונים וההשלכות, על אי שאלת מספיק שאלות את ראשי הצבא, על אי ידיעת המצב בפועל של כשירות כוחות המילואים והימ"חים.
על נושא מסוים, כמעט ולא קיבל ביקורת, ולא ממש ברור מדוע. מדובר בשאלה כיצד זה ראש ממשלת ישראל מיעט להופיע בתקשורת בזמן הלחימה וכיצד לא נתן תמיכה וחיזוק פומביים לחיילי צה"ל, תושבי המדינה ובפרט לתושבי הצפון?
הרשימה הארוכה והמפורטת של השגיאות שעשה והביקורות כנגדו, מפורסמת בכל העיתונים, תחנות הטלוויזיה, רשתות הרדיו ואתרי האינטרנט.
רשימות שבוודאי לא מוסיפות בריאות למנהיג.

וכעת, הוא נאלץ להתמודד עם היועץ המשפטי לממשלה הפותח נגדו בחקירה פלילית, עם חשדות לשחיתויות נוספות, עם נשיא המדינה המבזה עצמו ואת המדינה, עם שר משפטים לשעבר שנמצא אשם בבית משפט, עם רמטכ"ל מתפטר שעתיד, בוודאי, לפתוח את פיו בקרוב כנגד העומד בראש המערכת הפוליטית. וזה, כמו שאומר רון קופמן, רק קצה הקרחון.

אז אהוד, אם לא בשל כל הסיבות האחרות והצודקות, אז לפחות בשביל הבריאות שלך.
תלך הביתה.

www.hutzpa.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבישי נובינסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]