חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Dryer Vent Cleaning Denver Colorado





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרד עורכי דין עורך דין עורכי דין

נושא המאמר: מציאת משרד עורכי דין מתאים לעמותה
מאת: ליבוביץ יואב   שמור מאמר למועדפים

להלן כמה נקודות לגבי עבודה עם משרד עורכי דין עבור עמותה ללא מטרת רווח. הרבה תלוי כמובן , בנושאים בהם העמותה שלכם עוסקת. אם אתם בתחילת דרככם, תזדקקו לשירות משפטי אחר מאשר מצב בו עובד תובע אתכם על עוול שנגרם לו.
הבחירה הבסיסית היא לבחור משרד עורכי דין קטן אשר יש לו ברקורד מספר ייצוגים ועבודות עם ארגוני צדקה ועמותות ללא מטרות רווח. הבחירה השנייה תהיה למצוא משרד עורכי דין מנוסים בתחום או עורכי דין שתחום התמחותם הוא מס. הבחירה השלישית היא עורך דין עם עניין ספציפי בארגון שלכם ובפועלו. עורך דין שגם ירצה להקדיש אתת מרצו וזמנו בלמידת הנושא לעומק.
אם אתם לא מכירים אף משרד עורכי דין שיכול לעזור לכם בנושא, תוכלו להיעזר ברשימה הבאה:
1. בדקו בדפי זהב עבור "עורך דין" או "משרד עורכי דין". קראו את המודעות היטב. בדקו מהן ההתמחויות של משרדים אלו ובחרו מספר מועמדים. מודעות גדולות לא בהכרח מצביעות על איכות או ניסיון. בחרו במודעות שהתחום הספציפי בו אתם זקוקים לסיוע משפטי מופיע. למשל "צדקה", "עסקים", "עמותות". אל סתם תבחרו מישהו מתוך הספר טלפונים. משרד עורכי דין שרשום תחת קטגוריה מסוימת לא בהכרח אומר כי הוא מומחה בתחום.
היו חשדניים כלפי עורך דין שמוזכר כמעט תחת כל קטגוריה משפטית. החוק הוא יותר מדי מורכב בכדי להישאר מעודכן בכל הניו-אנסים הקטנים שלו.

בכל מקרה אל תסתפקו רק בחיפוש בספר טלפונים!

2. חפשו עורך דין דרך לשכת עורכי הדין בישראל, בלשכה רשומים כל עורכי הדין אולם לא מצוין שם את מידת ההתמחות והניסיון בתחום.

3. חפשו באינדקסים ייעודיים באינטרנט עבור משרד עורכי דין בעל ההתמחות הספציפית לה אתם זקוקים. בהרבה מהם תוכלו למצוא גם חוות דעת מצד גולשים אחרים. פשוט תקליקו במנועי חיפוש "עורך דין", "משרד עורכי דין", או "אינדקס עורכי דין".

4. שאלו חברים ומכרים אחר עורכי דין על פי הצרכים שלכם. התקשרו לעמותות ואירגונים אחרים ובקשו עצות וטיפים מה לגבי משרד עורכי דין מתאים. קחו את השמות ובצעו עליהם מחקר בגוגל.
תכנון הפגישה הראשונה עם עורך הדין
תכננו את פגישת הייעוץ הראשונה שלכם עם העורך דין. הרבה עורכי דין מציעים פגישת ייעוץ חינם.
עשו שיעורי בית. תכננו מה ברצונכם לומר לגבי השירות לו אתם זקוקים. קחו עמכם את כל המסמכים אשר יכולים להיות רלוונטיים. עשו עותקים בכדי להשאיר אצל העורך דין.
הכינו שאלות כמו:
• מה ניסיונך בתחום חוקי עמותות?
• באילו תחומים בדיוק ?
• האם עברת הסמכה ספציפית בתחום זה?
• מהו שכר הטרחה עבור השירות?
• וודאו כי יש לעורך דין את הביטוחים הנדרשים
מוטב כי שני אנשים יגיעו לפגישה, כך תוכלו להחליף רשמים לאחריה. תתכננו מראש על מה כל אחד מכם ידבר.
וודאו עם משרד עורכי הדין לגבי כל מה שנוגע לעמידה בזמנים ויעדים ולשכר הטרחה. להרבה עורכי דין יש שכר טרחה קבוע.
אל תשאירו עניינים אפורים. עיברו עם העורך דין על כל התרחישים האפשריים שיכולים לצוץ בחיי העמותה או הארגון.

www.davidsaar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליבוביץ יואב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]