חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מניעת דליקות במזגני אוויר





    קישורי טקסט (לפרטים)




בתי מלון בארה"ב ללא עמלות תיווך

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיסוי חברות ארצות הברית כפל מס מיסים

נושא המאמר: מיסוי חברות ארה"ב
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים



אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]



צניחתו של שער הדולר אומנם השפיעה על השקעותיהם של משקיעים מכל רחבי הגלובוס בארה"ב, אך עלייתו הצפויה של שער הדולר מהווה משב רוח מרענן לאותם משקיעים להקים חברות בארה"ב, בכדי ליתן שירותים בארה"ב בתחום מומחיותם באמצעות חברה אמריקאית שיקימו. אמריקה אומנם מהלכת קסמים על אותם משקיעים, אך חוסר הידע בתחום המס האמריקאי ובמיוחד בתחום מס החברות, מנפץ לרבים את השאיפה שלהם לממש את יכולותיהם בארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות.

בכדי להקל על המשקיע הישראלי ולשפוך לו אור על המס האמריקאי, המאמר שלהן יסביר כיצד מערכת המס האמריקאית פועלת, כיצד הדין האמריקאי רואה חברה כחברה תושבת ארה"ב לצורכי מס ומהו בסיס המס החל, ואף נציין את שיעורי המס החלים על חברה אמריקאית.
שיטת המס האמריקאית - חקיקת המס בארה"ב נחלקת לחקיקה שמקורה בממשל הפדראלי, לחקיקה שמקורה במדינות השונות המרכיבות את ארה"ב ולחקיקה מקומית- מוניציפאלית. במסגרת מאמרנו זה נתמקד רק בהוראות חקיקת המס הפדראלי לעניין מיסוי חברות בארה"ב. החוק העיקרי בדין האמריקאי, המקביל לפקודת מס ההכנסה המנדטורית בישראל, אשר מכוחו פועלות רשויות המס האמריקאיות הוא ה- U.S. INTERNAL REVENU CODE.

מבחן התושבות של חברה בדין האמריקאי - חקיקת המס הפדראלית בארה"ב קובעת כי רק חברה שנתאגדה בארה"ב תחשב כחברה תושבת ארה"ב לצורכי מס, בעוד שהלכה ולמעשה כל חברה שלא נתאגדה בארה"ב תחשב כחברה זרה לצורכי מס.
בסיס המס - חברה תושבת ארה"ב מחויבת לשלם מס בארה"ב על הכנסותיה מכל מקור שהוא, בעוד חברה שאינה תושבת ארה"ב מחויבת בתשלום מס בארה"ב רק על הכנסותיה מניהול מסחר ועסקים בארה"ב. בסיס המס שקבע הדין האמריקאי מרוקן מתוכן למעשה את מבחן התושבות, משום שחברה זרה הפועלת בארה"ב (קרי חברה שלא נתאגדה בארה"ב), עדיין תהא חייבת במס בגין הכנסותיה הנובעות מניהול מסחר ועסקים בארה"ב.

שיעורי מס החברות - על כלל הכנסותיה החייבות של חברה מוטל בארה"ב מס חברות פרוגרסיבי בשיעור הנע בין 15% ל- 35%. נדגיש כי שיעורי המס הנ"ל חלים הן על הכנסותיה של חברה תושבת ארה"ב והן על הכנסותיה של חברה שאינה תושבת ארה"ב. שיעור המס בגין רווח הון המפיקה חברה בארה"ב זהה לשיעור מס החברות כמוסבר לעיל. הכנסת חברה זרה מדיבידנדים / ריבית / תגמולים המשולמים לה על ידי חברה תושבת ארה"ב, חייבת בניכוי מס במקור בארה"ב בשיעור של 30%, אלא אם שיעור המס הופחת במסגרת הוראות אמנה למניעת כפל מס.

באופן כללי, בכדי למנוע כפל מס בגין הכנסות שהופקו ע"י חברות תושבות ארה"ב מחוץ לארה"ב, לרבות הכנסות מדיבידנדים שנתקבלו מחברה זרה, מאפשר הדין האמריקאי לקזז את המס הזר ששולם במדינה הזרה כנגד המס ששולם בארה"ב, בגין אותה הכנסה.
המס המדינתי בארה"ב החל על חברה - בנוסף למס הפדראלי החל בארה"ב, מוטל ברב המדינות בארה"ב גם מס מדינתי ובחלקן גם מס מוניציפאלי. ברב המדינות בסיס המס לחיוב חברה במס מדינתי הנו זהה לבסיס המס החל לעניין המס הפדראלי. המס המדינתי ברב המדינות בארה"ב מוטל באופן פרוגרסיבי. מס חברות מדינתי ומוניציפאלי המוטל על חברה ניתן לניכוי כהוצאה לצורך חישוב ההכנסה החייבת במס פדראלי.


לסיום נציין, כי אין לראות באמור לעיל כתחליף לחוות דעת מקצועית ו/או ייעוץ משפטי.


רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]