חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכות דירקטור לקבלת מידע בתוקף תפקידו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים תרבות פנאי ובידור אודות מוסיקה

נושא המאמר: אודות הזמר -אריק אינשטיין (מאמר שני)
מאת: מוטי דביר   שמור מאמר למועדפים

שלום רב.
כפי שהבטחתי לכם בשבוע שעבר,להלן חלקו השני והמסכם של המאמר אודות הזמר אריק אינשטיין.
ביום שישי 27.2.09, נקיים במועדון הזמר שלנו שבאוניברסיטת תל אביב,ערב זמר שהוא "מחווה לזמר אריק אינשטיין".

במהלך שנות חייו של הז'נר, אריק אינשטיין,עבר הזמר תהפוכות לטוב ולרע.
אזכיר מספר קטן של ציוני דרך אותם קשה לשכוח ונעים להיזכר.
בשנת 1967 המשיך איינשטיין בדהרה קדימה עם "החלונות הגבוהים" – כהרכב החלוץ במוסיקת הרוק הישראלית – וממנה למדו האחרים לגבי ההמשך.
כמו כן, חבר אל הזמר/יותר שלום חנוך שבין השניים נוצר קשר חברי ומוזיקאלי בלתי נלאה.
אי אפשר שלא להזכיר את שנת 1969 אשר מסמלת גם את גיבוש הקבוצה הבוהמיינית (זוהר,חנוך, דוידזון,שיסל…) אשר יצרו ביחד את: "חבורת לול" עם התקליט והסרט "שבלול" ששיגע את המדינה (והסרטים שבאו אחר כך). גם כיום מהווים קטעי השירה והמערכונים הומור פופולרי…
בשנת 1982 עבר אינשטיין תאונת דרכים קשה אשר השפיע עליו וכך הוא מפסיק להופיע בפני קהל. וכך,עד לעצם היום הזה, ממשיך אינשטיין להפתיע ולחדש לנו בסגנונו ובקולו המיוחד.
בשנת 2000, איינשטיין "מגיב" גם לזכיית קבוצת הכדורגל אותה הוא אוהד – בשיר "אדומה שלי" זוכה ברייטינג המושמע ביותר ברשת ג'' לשנת 2000 , 2004 יוצא שיר חדש שלו יחד עם בתו של נתן אלתרמן. איינשטיין שומר על הילוך קבוע, אך מוכיח כושר.
לסיכום: לאורך כל דרכו – נשמר שמו של איינשטיין במקום של כבוד בקדמת הזמר הישראלי, תוך שהוא מחליף מדי פעם בכיסאות מחדשים/מרעננים, אך הם תמיד בשורה הראשונה, אליה "משך" נוספים טובים.
אריק איינשטיין חגג בתחילת חודש ינואר 2009 את יום הולדתו והוא בן 70. יואב קוטנר,שדר הרדיו, חגג את יום הולדתו במרתון שידורים מיוחד ברדיו תל אביב ששודר גם ברדיו ירושלים וחיפה במשך 12 שעות!
ביוגרפיה פרטית:
בשנת 1963 נישא לאלונה שוחט, נכדתה של מניה שוחט. במהלך נישואין אלו נולדה לשניים בתם הבכורה שירי. לאחר ארבע שנות נישואין התגרשו בני הזוג. בשנת 1968 שבו השניים ונישאו זה לזו בשנית. במהלך נישואים אלו, בשנת 1971, נולדה בתם השנייה יסמין, שעל שמה נקרא אלבומו של איינשטיין משנת 1972. נישואים אלו הגיעו גם הם לסיומם עם גירושיהם שנים ספורות לאחר מכן. לאחר מכן נישא לסימה אליהו, אותה הכיר מעט לפני צילומי הסרט "מציצים", ונולדו להם שני ילדים: הבכור אמיר והבת דינה. הוא ומשפחתו מתגוררים כיום בתל אביב, בה חי איינשטיין מאז ומעולם.
שתי בנותיהם של אלונה ואריק איינשטיין, שחזרו בתשובה יחד עם אימן, נישאו לשני בניו של אורי זוהר, שאף הם חזרו בתשובה. החתונה הראשונה תועדה בסרטו של רנן שור - "חתונה בירושלים", שפתח את פסטיבל חיפה 1985. כיום יש לאריק איינשטיין וחברו הרב אורי זוהר נין ראשון משותף.
עד כאן אודות הזמר הנערץ הזה.
אני מקווה לראותכם בערב זמר שהוא "מחווה לאריק אינשטיין" ובו נשיר ביחד ממיטב שיריו.
תודה ובכבוד רב
מוטי דביר-"צמד הווי ובידור"
http://www.havayvebidur.com






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי דביר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]