חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יש לך אתר? זוהי רק ההתחלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נוכלות רמאויות שקרנים באינטרנט רמאים באינטרנט

נושא המאמר: שקרים רמאויות נוכלים טייקונים ואינטרנט
מאת: a   שמור מאמר למועדפים

בכדי להצליח בעסק שהוא מבוסס על אינטרנט, אתה צריך להיות רמאי, שקרן, נוכל, ולעבור על החוק באופן מודע.
את המילים האלה כותב לכם אדם בעל ניסיון עשיר מתחום האינטרנט בישראל ובעולם, ככזה נחשפתי לשקרים, לרמאויות, להסתרות ולהתחזויות של גורמים "בכידים" בעולם האינטרנט העולמי.
ושאני מתכוון לגורמים בכירים, אני בהחלט מתכוון גם לכרישים הגדולים ביותר אני לא אזכיר כאן את שמם, כי בשלב זה או אחר יעלו עלי ופשוט ישמידו אותי וזה לא נאמר בהומור כלל.
אני הגעתי למעמד באינטרנט שבו יכולתי להפוך למיליונר, אך בדיוק בנקודה הזו הפסקתי את עסקי האינטרנט שלי – הבנתי שאכן די בקלות אני יכול להפוך למיליונר, אך באותה הנשיפה, אני הופך לחלאת אדם, לנצלן, לשקרן ולרמאי שעושה את הונו העצמי כתוצאה מניצול של אנשים תמימים, שהם 98 אחוז מגולשי האינטרנט ברחבי תבל.
בכל האמור אני מתכוון כמובן לעסקים אינטרנטים בלבד, כגון : מנועי חיפוש, פורטלים, בלוגים, אתרי קניות וכיוצ"ב, אינני מתכוון לעסקים תדמיתיים שהם אתר אינטרנט של עסק, הם רובם בסדר גמור והם גם רובם אם לא כולם נופלים למלכודות האכזרית של רשת האינטזיפט העולמית.
לכמה ממכם שורו אלה שאני כותב יכולות להראות כמו שורות של אדם מאד מתוסכל באופן אישי שהחליט להוציא את זעמו בפני כל העולם – אינני כזה, אך אם אתם בוחרים לחשוב שכזה הוא אני, אין בכוונתי לנסות לשכנע אתכם, אך עם זאת אני מאמין שיש אנשים שמצליחים להבין בעסקים, ויודעים ששום דבר אימפריליסטי לא צומח מתוך טוהר ולויאליות.
הרי ידוע שגם הבנקים עושקים אותנו ברחבי תבל, חברות הביטוח עשקות אתנו, משרדי ממשלה ומיסים עושקים אותנו וכיוצ"ב, מכאן למה שהאינטרנט א יעשוק אותנו...
גם אני בתחילת דרכי כיזם אינטרנט הייתי די תמים, פורטלים ומנועי חיפוש הציאתו לי את שרותיהם, הציעו לי מבצעים, חשיפה, פרסום, לקוחות, קידום, באנרים – מאד התלהבתי מהקלות ומפשטות של להצליח באינטרנט.
הבנתי אז שם יש לי מוצר נמצח או שרות מעולה שגולשי אינטרנט צריכים, הרי הדרך להצלחה פשוטה, צריך להשקיע בשיווק ופרסום, מעט יחצנות ויש לי עסק אינטרנט שרץ.
לא האמנתי לרגע שאני צריך להיות שקרן, לבלף על כמות הגולשים באתר האינטרנט שלי, לפברק מידע לעיתונות, להקים אתרים אחרים שמפרגנים כביכול לאתר האינטרנט או למוצר שלי, כמו כן לא האמנתי שרוב תוכניות השותפים באינטרנט הם שקר גדול מאד, של לתלות תקווה ולשלם עליה הרבה כסף, לא האמתי שהחברות הגדולו בעולם לא משלמות על פרסום אפילו סנט בודד אחד כתוצאה מתוכניות השותפים באינטרנט – ורק מקבלות פרסום מאנשים תמימים שמאמינים שהשיטה הזו עובדת.
אגב בכדי לא לפגוע באנשים מוכשרים, רק אומר שתוכנית שותפים אחת בלבד, ישראלית בשם אפילוסופי, היא מקצועית לחלטין ואין בדברי אלה בכדי לפגוע בעבודתם המקצועית של אלה, אלה במתחרים שלהם ברמה העולמית.
לא ידעתי גם שהאתר המרכזי ביותר בעולם, ואתם יודעים על מי אני מדבר, ינסו להעיף אותי בכל דרך בגלל שאני תומך בהם!
לא ידעתי שאותו אתר מנסה לפגוע בפרסום שלי דרכו וזאת בכדי שאני יזדקק לשלם יותר כסף על פרסום אחר בחברה שהיא בעצם בבעלותו גם, לא ידעתי שדברים כאלה בכלל קיימים בתחום האינטרנט, לא ידעתי גם שאחד מאתרי חיפוש בעלי המקצוע בישראל ולא אזכיר את שמו, יפגע באופן יזום בלקוחותיו הוא , וזאת בכדי שאלה יקנו פרסום בשנה הבאה באתר שלו וזאת בכדי להראות להם שהפרסום באתר ההוא, שבו הם פירסמו לא שווה כלום.
לא ידעתי שיבואו אלי לקוחות לפגישה עסקית, ובאם אני לא יקבל את השרות שלהם או ההצעה שלהם, הם ילכלכו עלי בכל דרך אפשרית ובכל מדייה אינטרנטית אפשרית, ואגב זה הכי קל בעולם, אתם לא יודעים כמה זה פשוט ללכלך באינטרנט על בעל עסק כזה או אחר.
כל כך פשוט שזה פשוט אבסורדי לחלוטין, ויותר מזה שזה פשוט, יש אתרים שמוכנים להציע לך סכום כספי, כן סכום כספי מאד מכובד בכדי שתלשין, הסכום הכספי כמובן לא בא לידי ביטוי בכסף, אלה בדברים שהופכים אותם לכסף, כמו שיפור כמות הכניסות הפיקטיבי לאתר האינטרנט של המלשין.
אני מאמין שבקריאת שורות אלה כבר צימצמתי מאד כמות הקוראים שהגיעו אליהם, מי שפרש בדרך או שמיהר מאד לאיזה שהוא סידור, או שפשוט חשב שהוא קורא שורות של פסיכופט מתוסכל.
מקווה בשבילכם, הנותרים שתצליחו להשכיל מהמידע אותו אני מעביר לכם.
ואם יש כם חלום להיות מיליונירם מהאינטרנט, הסיכוי היחיד שיש לכם הוא כדלהלן :
- או שיש לכם סכומים של מיליוני דולרים להשקעה, שחלקם הגדול ילך לשוחד.
- או שאם פשוט שקרים מלידה, חסרי מצפון אישי, נוכלים ורמאים, ואז גם אם פחות כסף תצליחו לקדם עניינים.



האינטרנט סוחף את העוסקים בו 24 שעות ביממה, הפיתוי לעשות מכה של כסף כל כך מטראפיק מפתה, עד שהחושים מתרופפים להם די במהירות.
נושאים כמו : "אם יהיו לי מאות אלפי כניסות לאתר ויהיו אלפי הקלקות על המודעות של תשלום ע"פ הקלקה המצויים באתרי, אהיה פשוט מיליונר", רצות לאלפי בעלי אתרים בראש, קו המחשבה נכון, אלה שכרישי אינטנרט שאתה עשוי לפגוע בפרנסתם ישקיעו הון פי 1000 מההון העצמי שלך וזאת בכדי להפיל את האתר שלך.
ככל שהאתר שלך יצליח יותר, כך אתה רוכש לעצמך אוייבים רבים יותר, ולא מדובר באוייבים קטנים, אני מדבר על הטייקונים הגדולים ביותר, וגם על הטייקון הענק ביותר, שלא מסוגל לסבול הצלחות של אחרים מלבד הצלחתו הוא.
הייתי מאד רוצה לייעץ לבעלי מיזמים אינטרנטים בכדי שלא יעשו טעויות, אני רואה מדי יום עשרות אתרי אינטרנט חדשים שנופלים למלכודות ברשת, משקיעים הון כספי שהולך לאיבוד ולא יחזור לעולם, אך מאחר ואסור לי להזדהות כי זה ממש הסוף שלי, איני יכול לעשות דבר.
מקווה בשבילך, יזם אינטרנט שקורא שורות אלה, לפני שאתה משקיע את כספך, תתייעץ עם אנשים כמוני, מישהוא שאתה מכיר והיה לו פעם עסק בתחום האינטרנט, חבר של חבר, תשקיע בכך מחשבה ומאמץ בכדי למצוא אחר כדה.
אני אישית מכיר עוד לפחות 5 אנשים שחושבים בדיוק כמוני, כולם חווי את השקר הגדול שנקרא אינטרנט לכולם עדיין עסקים כאלה או אחרים פעילים ולכן הם ממעטים לדבר כי הסיכויי שיפגעו בהם גדול מאד.

אל תשכח שכמו שבעולם הגדול, יש מיליארדרים, ויש עוני מטורף והבדלי מעמדות כל כך גדולים, כך גם האינטרנט נוהג, האינטרנט הוא איזור אפלולי זרק החזקים והרמאים הגדולים ביותר שורדים בו.

והכי חשוב תיזהרו מהתולעת החולה והמורעלת מכולם [ ולא, אין לי שום קשרים עם מיקרוסופט ]
המבין יבין.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י a שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]