חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם יש קשר בין מצב למצב רוח?





    קישורי טקסט (לפרטים)




[email protected]
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניהול סמכויות יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: האצלת סמכויות או לא להיות
מאת: יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

סמכויות או לא להיות
מאת יעל לוטן – מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il




אם בעסק שלך נוצר מצב בו את כמנהלת מוצאת את עצמך " מבצעת מטלות כדי להיות בטוחה שיתבצעו על הצד הטוב ביותר" עצרי רגע זו לא הדרך לנהל עסק.

מצב כזה מעכב מאוד התקדמות של עסק לכיוון השגת יעדים כי משמעות המילה לנהל אינה לבצע, ניהול בהגדרה הוא התהליך או אוסף הפעולות של הנהגה והובלה של ארגון.
לך כמנהלת תפקיד אחד עיקרי והוא הובלה קדימה ויצירת עתיד טוב עבור העסק זוהי מטרתך העיקרית התמקדי רק בה.

לעיתים אנו נשאבות אל העשייה הפנים ארגונית בלי לראות כלל איך העשייה הזו שואבת אותנו ומעכבת את ההתקדמות. האצלת סמכויות היא מילת המפתח בניהול נכון. עובד שמרגיש שסומכים עליו ונותנים בו אמון לא יאכזב כל כך מהר. נתינת אחריות למישהו כמעט באופן אוטומטי מחייבת אותו בהשתדלות מקסימאלית כשמדובר בעובד טוב ולא בעובד גרוע....
חלוקת העסק למבנה ארגוני והקפדה על חלוקת תפקידים מוגדרת בדרך כלל פותרת את הבעיות. כל עובד יודע היכן הוא ממוקם על לוח הארגון ומתעסק אך ורק במה שקשור לאזור שלו מבלי להישאב לאזורים אחרים אשר לא קשורים אליו.

עלייך כמנהלת להיות ערנית ולא לנוח על שמרייך ברגע שהצבת כל עובד במקומו. אומר לך משהו מוזר, לעולם אל תשאירי עובד מעולה בתפקידו. מדוע? כי ברגע שהעובד עושה את תפקידו במאת האחוזים זה בדיוק הזמן בו הוא מסיים את תפקידו ומוכן להתקדם הלאה.
כמו בחיים גם בעסקים הכל מתנהל בצורה אופקית. מכל מקום בו אנו נמצאים אנו שואפים תמיד להתקדם מעלה בסולם. כך גם עובד ברגע שעשה הכל בתפקיד והגיע למצב בו הוא עושה הכל "בעיניים עצומות" הגיע הזמן לקדם אותו מעלה זו הדרך היחידה אשר תבטיח שלא יאבד את המוטיבציה אלא להיפך רק יגביר אותה בכל פעם בהתאם לאתגר החדש שתציבי מולו.

למעט מנהלת העסק שזה התפקיד הבכיר ביותר תמיד יש לאן ורצוי לקדם עובד. חשוב להגדיל לו את המשחק על בסיס קבוע כדי לשמור את ה"אש" כך אני קוראת לזה בוערת ברצון להצליח.

כמנהלת שתפקידה להביא את העתיד את מעין צופה מלמעלה עלייך להסתכל על העסק כסוג של משחק שח בו תמיד צריך להיות ערנית כדי לדעת מתי להעביר בזמן את השחקנים ממקום למקום כדי להגיע למטרה המיוחלת.

זכרי, ככל שהעובד שלך גדל בתפקיד ואת יכולה לתת לו יותר מטלות כך את מתפנה יותר ויותר לצאת החוצה באמונה שלמה שיש מי שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
מנהלת שמבלה את רוב זמנה בתוך העסק תתקשה לייצר את העתיד במהירות הרצויה כי העתיד נמצא בחוץ. במפגשים עם אנשים חדשים באירועים רק שם נמצאות ההזדמנויות ואפשרויות אינסופיות לפעילות עסקית חדשה. ברגע שתישארי יותר בעסק את תישאבי רוב הזמן לתהליך האדמיניסטרציה המייגע ובלי לשים לב תיווכחי לדעת שהזמן עבר אך לא יצא מזה כלום....

ללא האצלת סמכויות וניהול נכון של העובדים בעסק יהיה לך קשה לפרוח ולשגשג ותמיד תעבדי כפול מהזמן מה שיקרה זה שתשיגי תוצאות של שנתיים בארבע שנים לא חבל?

סמכי על העובדים שלך וצאי החוצה לעתיד של הזדמנויות חדשות עבור העסק מילה שלי, את תיהני הרבה יותר.

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]