חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בלי כפפות - איך להתגבר על המתחרים שמוכרים בדיוק את מה שאתה מוכר ברשת? מומחית המסחר האלקטרוני, נטע וולף מחברת מרקדו, מספקת מספר טיפים חמים לשיווק באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בגדי הריון ביגדי הריון הריון BELLY

נושא המאמר: הרכבת מלתחה בהריון - בגדי הריון - ביגדי הריון - הריון בגדים - הריון הלבשה - אופנת הריון - בגדי נשים בהריון
מאת: אלה, בוטיק BELLY להריון ולידה   שמור מאמר למועדפים

הרכבת מלתחה בהריון - בגדי הריון - ביגדי הריון - הריון בגדים - הריון הלבשה - אופנת הריון - בגדי נשים בהריון


אופנה בהריון ברגע שרואים את שני הפסים לאחר דקה או שתיים, יש כאלה שמתחילות לזרוח ויש כאלה שהגוף מתחיל לרעוד להם מפחד. פתאום הן מרגישות בחילה, קצת סחרחורת, מריחות את האבק שהצטבר בדקה האחרונה על המדף, קצת עייפות, לחצים בבטן (אולי הוא זז?), והבטן – הבטן פתאום יצאה? למרות שברוב המקרים, זה השלב של השבוע ה-7 עד ה-10, רובינו נלחצות רק מגודל הבטן והמשקל שנעלה במהלך התקופה המרגשת הזאת. הבנות הפשיוניסטות כבר מתחילות לחשוב על איזו מלתחה הן הולכות להרכיב לעצמן: להתחיל לרכוש טייצים עם טוניקות, או להתמקד בג'ינסים וחולצות טריקו, או אולי ללכת על קו יותר נשי ולרכוש שמלות? זה הנושא הזה הכי שווה בהתלבטויות בתקופת ההריון (כמובן שגם הבריאות, אבל זה למאמרים קצת יותר מקצועיים ורציניים...). אז אם את שומרת על עצמך ולא נראית בהריון אלא רק כשאת מסתובבת (ויש כאלה), או אם את מאלה שמרשות לעצמן פתאום לאכול קוראסון (למרות שומן הטרנס שאת לא נוגעת בו אף פעם) או פחמימות או שוקולדים עתירי קלוריות – לכל אחת יש את המלתחה שמתאימה לה. אז הנה כמה טיפים להרכבת מלתחת בגדי הריון: 1- כדאי לרכוש בגדים מבדים רכים שלא יעקצו לכן את הגוף (הרבה בנות רגישות לזה), בדים נושמים וסטרצ'ים (כדי שימשיכו איתנו כמעט עד סוף ההריון). 2- בגדי הריון נוטים להיות קצת יותר יקרים מהרגילים, אז אפשר לרכוש קצת יותר מחצי מהמלתחה בחנויות רגילות או פריטי לבוש שלא להריון אבל בהחלט מתאימים לתקופה. לדוגמא: חולצות טריקו גמישות (יש היום כמעט לכל מעצבת) – הקפידו שהחולצות קצת יותר ארוכות מהממוצע, מכיוון שכשהבטן גדלה היא לוקחת איתה את החולצה למעלה. 3- עכשיו מאוד אופנתי ללבוש טוניקות וטייצים – וזה נהדר להריון!!! תחפשו טייצים טובים שלא יחתכו את הבטן כשהיא גדלה, תבדקו שהם גמישים באיזור החגורה. טוניקות יש בשפע להרבה מעצבים, וכדאי מאוד לרכוש 2-3 טייצים בצבעים שונים ולגוון בטוניקות שונות. המראה הזה מתאים גם לקיץ עם נעל בובה שטוחה, נעלי אצבע מדליקות וסנדלים, וגם לחורף – עם מגף. 4- רצועות לבטן – בכל חנות להריון יש רצועות בטן צבעוניות לכיסוי איזור הבטן כשהיא גדלה והחולצה מתרוממת לה, או אפילו כדי ל"זרוק" מעין כתם צבע במראה הכולל. לדוגמא: אם לובשים הכל שחור, כדאי לשים חגורת בטן בצבעים משלימים (אפור, לבן, צבעוני מעושן וכד') וזה קצת שובר את המראה האחיד ומוסיף יותר עניין. 5- אביזרים – אני אישית מוציאה הרבה מהתקציב שלי על שרשראות וצמידים. זה מוסיף ה-מ-ו-ן למראה הכולל. את יכולה ללבוש משהו די שמרני וקצת משעמם, אבל אם תוסיפי שרשרת מיוחדת – הקפצת את המראה שלך באופן משמעותי. הפריט הקטן הזה יכול לשדרג לך את ההופעה ולחסוך לך מקום במדף הבגדים בארון. לא חובה להשקיע המון כסף בתכשיטים, יש המון מבצעים ברשת "דיוה" או אפילו בדוכנים בשוק הכרמל בת"א. ההריון זה הזמן היחידי בו את יכולה להאשים את התרחבות איזור האגן והישבן בדבר הזה שאת מגדלת בתוך הבטן המתעגלת לה בעקביות, אז תהני מהתקופה ותיראי הכי טוב שיש.

www.belly.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלה, בוטיק BELLY להריון ולידה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]