חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגדלת מכירה - הדרך הבטוחה להרוויח יותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכונת תפירה מכונות תפירה המלצה לקניית מכונת תפירה זינגר

נושא המאמר: המלצות לקניית מכונת תפירה - מכונת תפירה - מכונות תפירה - המלצה לקניית מכונת תפירה - זינגר
מאת: רם קרינסקי - מנכ"ל המרכז הישראלי למכונות תפירה   שמור מאמר למועדפים

המלצות לקניית מכונת תפירה - מכונת תפירה - מכונות תפירה - המלצה לקניית מכונת תפירה - זינגר


המלצות לקניית מכונת תפירה המרכז הישראלי למכונות תפירה שנוסד בשנת 1934 שמח לחלק אתכם את הידע רב שצבר במשך 75 שנים של פעילות בענף זה. המידע במאמר זה ייתן לכם כלים מקצועיים לבחירת מכונת התפירה המתאימה לכם. ראשית, זכרו כי מכונת תפירה טובה תשרת אתכם בנאמנות לפחות 25-30 שנים. בדרך כלל זוהי רכישה לטווח ארוך ולכן חשוב לקנות מכונת התפירה מ"בית טוב" משמע מחנות יבואן. חשוב לבחון את מקום הקנייה, וותק המקום, שירות הדרכה ותיקונים, זמינות של חלקי חילוף ורגליות נוספות ולא פחות חשוב קלות הגישה. מקום הקנייה צריך להיות נוח, מרווח ונעים כי לשם תגיעו בשנים הבאות לשם הדרכה ובעתיד גם לשירות. בשוק מכונות התפירה יש מגוון מכונות תפירה אך כאשר הנכם בוחרים מכונות מומלץ לקנות מכונה ממותג ידוע כמו: ינומה, אלנא, זינגר, אולימפיה או שניידר. מותגים רבים אחרים הם שמות בלבד שאין מאחוריהם אמא ואבא. אלה חברות סיניות ש"הולבשו" אליהם שמות מסחריים ובקנייה של אחד מהם אתם מסתכנים בקנייה של מכונה ברמה ירודה שתוציא לכם את החשק לתפור ובסיכון כי לאחר תקופה קצרה לא תמצאו חלקי חילוף עבורה. אנחנו ממליצים בחום לקנות מכונת תפירה ממותג ידוע שיבטיח לכם מכונה אמינה לאורך שנים והנאה מושלמת בתפירה. עוד אנו ממליצים לשים לב לנושא האחריות. רוב יבואני מכונות התפירה מעניקים 5 שנות אחריות אך לא כולם כוללים את הרכיבים החשמליים והאלקטרוניים. חשוב לכל אחד לדעת כי תפירה יכולה להיות מהנה ויכולה להיות מורטת עצבים. הכול תלוי כמובן בסוג המכונה וטיבה. ידוע כי כאשר התפירה מספקת תפר טוב וקל להפעיל אותה השימוש במכונה גובר והתוצאות מקסימות לעומת מכונה אשר קורעת חוטים, שוברת מחטים ומסובכת להפעלה יוצרת אנטגוניזם ולרוב נשכחת בארון ללא שימוש. חשוב שהמכונה תדע לתפור על כל סוגי הבדים וחשוב שתהיה בעלת גרייפר אופקי בסיבוב מלא. ז"א שסליל החוט התחתון יוכנס בשכיבה מלמעלה ללא צורך להכניס אותו לתוך בית סליל תחתון. גרייפר חדשני זה מבטיח תפירה חלקה ללא קריעת חוטים או הצטברות חוטים בתחתית הבד. הגרייפר הזה מתאים לתפירה על כל סוגי הבדים ללא בעיות. בנוסף, אנו ממליצים לרכוש מכונה בטכנולוגיה מתקדמת שכוללת מערכת סגורה שאינה זקוקה לשימון. מערכות מכאניות אלה חוסכות דאגה בנושא השירות ומעניקות אריכות חיים למוצר. המרכז הישראלי למכונות תפירה נותן תמיכה מלאה לפני ואחרי הקנייה ללא הגבלת זמן. לרשות הלקוחות עומד מרכז הדרכה עם מדריכים מהרמה הגבוהה ביותר שמוכנים לעזור בסבלנות לכל אחד. המכונות המסופקות על ידינו כוללות חוברות בעברית, רוסית ואנגלית ואחריות מלאה על כל המכונה למשך 5 שנים. ברשותנו מעבדת תיקונים מתקדמת לכל סוגי המכונות ומלאי של חלקי חילוף שנשמר במשך עשרות שנים לטובת כל 360,000 לקוחותינו שרכשו מאתנו מכונות תפירה במשך 75 השנים האחרונות. רוצים לרכוש מכונת תפירה ראשונה ? רוצים לקנות מכונת תפירה מתקדמת ? רוצים לקנות מכונת תפירה המשלבת רקמה ממוחשבת ? הכל תחת קורת גג אחת במרכז הישראלי למכונות תפירה תוכלו להינות מאולם תצוגה הגדול במדינה עם מבחר מכונות תפירה גדול במיוחד. אנחנו ממליצים, לפני קניית מכונת תפירה, בואו אלינו להתרשמות ללא התחייבות וקבלו את כל המידע הדרוש לכם ואת כל האפשרויות בהתאם לכיסכם. בכל שאלה נוספת אשמח לעמוד לרשותכם כל יום בטלפון: 1-599-533-544 רם קרינסקי - מומחה למכונות תפירה המשמש כמנכ"ל המרכז הישראלי למכונות תפירה, יבואנית זינגר, ינומה-יפן, אלנא- שוויץ, שניידר, אולימפיה ובורדה. רח' לוינסקי 82, ת"א. www.r-k.co.il טל: 1-599-533-544

www.r-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רם קרינסקי - מנכ"ל המרכז הישראלי למכונות תפירה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]