חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עם ישראל, עם נבחר?!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: להקשיב ללב ולהרגיש את הגוף כשהרוח והחושים נפגשים -דבר אלי באהבה שי איל נטורופט מטפל בשיאצו נטורופטיה

נושא המאמר: הדרך להקשיב ללב ולהרגיש את הגוף להעלאת איכות החיים ומניעת מחלות
מאת: שי איל-נטורופט כשהרוח והחושים נפגשים דבר אלי באהבה    שמור מאמר למועדפים

סגנון החיים המערבי גורם לאורח חיים לחוץ והישגי אשר הופך את האדם שבוי בתוך חייו לדרישות הבלתי פוסקות של הבוס בעבודה ,השקעה בתחזוק המשפחה ,והשרדות יומיומית ביחסים הבין אישיים עם הסביבה .
לחץ זה מביא לשחיקה ולבעיות גופניות כגון :
כאבי ראש ,מגרנה ,כאבי שרירים ופרקים ,חושלה עייפות וכולי...
גישת הדרך להקשיב ללב ולהרגיש את הגוף באה לתת לך את הכלים להקשיב ללב ולהרגיש את הגוף לדעת מהם הצרכים התזונתיים הפעילות הגופנית ,התחביבים והצורך במגע כדי שתרגיש טוב עם עצמך תהיה במיטבך ותחיה כאשר אתה מרגיש את החומרים מהם עשוייה האהבה ותדבר באהבה .

חמשת השלבים בדרך להקשיב ללב ולהרגיש אתצ הגוף :

פעילות גופנית ותנועה :
הליכה מתונה במשך 40 דקות במהירות 4 'מ"ש ל 7 קמ"ש תביא לשחרור לחץ ומתח ותשחרר אותך מהיום המתיש והמעייף רצוי אפילו לשמוע במהלך ההליכה מוזיקה שאתה אוהב ולא לחשוב על עבודה או משהו שיגרום לך ללחץ ומתח ודאגה .
פעילות גופנית דינאמיתצ של ריצה ,שחייה ריקוד חופשי תשחרר אנדרופינים שיגרמו לך להרגשה של חוסר שליטה ריפיון והרגשה טובה .
מתיחה של הגוף סבוב מפרקי הגוף:סבוב הצוואר ,פרק כף היד ,מפרק הכתף ,הירך והברך יביאו לשמירה על מפרקי הגוף הורדת הכאבים יגדילו את טווח התנועה במפרק ויגרמו לתנועה חופשית יותר וזורמת של הגוף.

נשימה מודעת -הדרך למניעת כאבי ראש ומגרנה .
אתם מרגישים לחוצים חרדים במתח קשה כאבי ראש מגרנה שלא עוברת .
קחו פסק זמן שבו או שכבו בתנוחה שנוחה לכם ,קחו שאיפה עמוקה דרך האף והבטן ומלאו את הבטן באויר בחמצן לאחר מכן הוציאו אויר .תרגלו את התרגיל מספר פעמים עד שבשלב מסויים תבחינו שהכאב נעלם ואתם מוכנים לחזור לעבודה רעננים ואנרגטיים .

תזונה ושתיית מים :
כדי שהגוף יהיה מרוכז ויהיה לו כוח לאת מסע גופני אתם צריכיחם להזין אותו במזון .
אכלו שלוש ארוחות גדולות ביום ,פנו זמן לארוחה ואל תעשו דברים אחרים בזמן הארוחה כבדו את עצמכם תנו זמן לעצמכם ,אכלו לאט כך תמנעו צרבות עצירויות ועיכול לא תקין של המזון ,שתו לפחות בקבוק אחד של מים והקפידו לראות שהשתן שלכם בצבע בהיר המים מנקים את הגוף מרעלים ובלעדיהם לא נעשית שום פעולה של עיכול.המנעו משתיית ממתיקים מלאכותיים או קופאין ברמה גבוהה כיוון שכך הויטמינים וחומרי הגלם יצאו מהגוף שלכםם דרך השתו ויחלישו אותכם.
אכלו בעיקר מזון אשר עשויים מדגנים מלאים ,ירקות טריים או ירקות מבושלים או מאודים וחלבון מהחי:בשר,עוץ דגים ,ביצים או מהצומח :קטניות שעועית אפונה עדשים.
ושומן מן הצומח :אגוזי מלך ,קליפורניה ,שקדים ,קשיו שמן זית וקנולה .
הקפידו על שינה במהלך השינה מתבצעות בגוף פעולות עיכול ולפעמים הסבה להרבה כאבים נעוצה בעייפות של הגוף .

מגע מרפא לפתוח חלון לאהבה :

האדם הוא יצור חברתי וזקוק מפעם לפעם למיכה של הסביבה תמיכה זו יכולה לשפר מצב רוח ולשכך כאבים בגוף .
חייכו למי שאתם רואים לחצו לו את היד חבקו אותו הרגישו אותו .
ואם אתם רוצים פנקו את גופכם בטיפול במגע .

יצירתיות ותחביבים:
המפלט הגדול ביותר של האדם ומה שמחזיר אותו לעצמו הוא ההתעסקות בדברים שמעניינים אותו מצאו זמן ופתחו את הדברים שאתם אוהבים לעשות תיצרו דבר במו ידיכם שיגרום לכם לעלות חיוך וסיפוק על היצירה ולהרגיש לרגע תחושה של ראשוניות ,חופש יצירה תמימות לשמור על האש של הילד בתוככם.

whatislove.bizmakebiz.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי איל-נטורופט כשהרוח והחושים נפגשים דבר אלי באהבה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]