חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מבריחה לבחירה !





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מקומות לכנסים כנסים

נושא המאמר: מקומות לכנסים
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

מקומות לכנסים


כנס אינו חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד, וודאי שלא כיום כאשר בפני המגזר העסקי אלטרנטיבות כה רבות. גם אינכם מתמחים בכלכלה, אתם ודאי יודעים לגבי כלל ההיצע והביקוש - ככל שדבר מבוקש יותר, עלותו גבוהה יותר. זה כמובן תקף גם לגבי ארגון כנס. מתי נערוך את הכנס ? החודשים המבוקשים ביותר עבור כנסים הם חודשי הסתיו, האביב ותחילת הקיץ (למרות שבתקופה זו נוטים יותר לערוך ימי גיבוש). העובדים והקולגות הנופשים חוזרים מן החופשות ומחו"ל, מזג האוויר יחסית נוח וכו'. כדאי לקחת בחשבון שגם במקומות כאלה המציעים מחיר אחיד במשך כל השנה, סיכוי טוב יותר כי הבעלים יוכלו להתגמש ולהוריד את המחיר. על אף שעבודת המשרד תצטרך להדחות ביום, כנסים המתקיימים בשעות הבוקר והצהריים הם כמובן משתלמים יותר מאשר כנסים המתקיימים בשעות הערב. רמת הריכוז בקרב רב האנשים היא גבוהה יותר דווקא בשעות המוקדמות. באיזה יום יערך הכנס ? מבין ימי השבוע, היום המבוקש ביותר לכל אירוע שהוא הוא יום חמישי, ובפרט בחברות שבהן העובדים אינם מגיעים למקום העבודה בימי שישי (רק 40% על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה). בקרב לא מעט מהמקומות לאירועים עסקיים עלות כנס ביום חמישי, ובפרט בערב, עולה יותר מכל יום אחר ובעלי המקום דורשים גם מספר מינימום של משתתפים גבוה יותר מאשר בכל יום אחר. ימי חמישי בערב וגם ימי ראשון בבוקר הם פקוקים במיוחד, כדאי לקחת בחשבון שייתכן וכתוצאה מכך יהיו עיכובים בהתחלה ובתוכנית. קייטרינג ? אספקט נוסף שיכול לעזור לכם לחסוך בתקציב לטובת הכנס נובע גם הוא מבחירת המקום. ככלל, מקום המוצע להשכרה ודורש בחירת קייטרינג בנפרד הוא תמיד יקר יותר ממקום שווה-ערך, שמחזיק קייטרינג משלו. נסו למצוא מקום לערוך בו את הכנס שמציע גם את האוכל ממטבחו. אם המקום מוצא חן בעיניכם, בדקו את התפריט. אם האוכל לא נראה לכם או לא טעים דיו לטעמכם, חפשו מקום אחר. כיום לא חסרים מקומות בהם ניתן לערוך אירועים, ייחודיים ונעימים, כך שסביר להניח שבסוף תמצאו את מבוקשכם גם מבלי לשלם מחיר יקר יותר. כמות המשתתפים עוד דבר שיש לשים אליו לב: יש לכם 250 אורחים לכנס. תוך כדי תכנון וארגון מצאתם מקום אטרקטיבי ואשר מצא חן בעיניכם, אולם הוא מתאים ל-800 איש ככל הנראה, תצטרכו לשלם על מינימום של 400 משתתפים. נסו לחשוב כיצד לנצל זאת בחוכמה. הפרטים הקטנים לפני שאתם חותמים על העסקה מול המקום שימו לב לעוד מספר פרטים קטנים שעולים הרבה : בחלק מן המקומות גובים תשלום נוסף עבור תאורה, הגברה, עזרים טכניים למרצים, במות, שולחן נואמים וכו'. בדקו איזה ציוד נדרש לכם בדיוק ובקשו להוסיף זאת להצעת המחיר. אנו מאחלים לכם כנס מוצלח ונעים.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]