חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך לבחירת קבלן איטום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר פאב קוקטיילים ברטנדר קורס ברמנים

נושא המאמר: הברים של היום - סוגים וסגנונות - בר פאב - קוקטיילים - קורס ברמנים - ברטנדר
מאת: גדי אבקסיס   שמור מאמר למועדפים

הברים של היום - סוגים וסגנונות - בר פאב - קוקטיילים - קורס ברמנים - ברטנדר


פאב (Pub) - מקור המילה "פאב" במושג "Public House" - "בית ציבורי". פאב קלאסי מצויד במיטב המשקאות, האווירה בו אינטימית והמוסיקה רגועה. לצד השתייה מוצעים גם מגוון מתאבנים. פאב קלאסי מאכלס בדרך כלל קהל קבוע ולברטנדר יחס אישי ומיוחד עם לקוחותיו. פאב אנגלי / אירי (English \ Irish Pub) - באנגליה ובאירלנד נפוצים פאבים שכונתיים הפעילים רוב שעות היום. עיקר הפעילות בפאבים היא לאחר שעות העבודה, מ- 17:00 ואילך. בפאבים אלה יש מקומות ישיבה וגם דלפקים לשתיה בעמידה. עיקר השתייה היא כמובן בירה אנגלית מסוג אייל (Ale). בר מועדון (Nightclub Bar) - בר המשרת לקוחות רבים, בין שיושבים "על הבר", ובין שניגשים לקבלת משקה בעמידה. האווירה תוססת, הברטנדר עובד בתנאי לחץ, ולכן חייב להיות יעיל וזריז במתן השירות. המשקאות הנמכרים במועדון הם בעיקר בירות, משקאות אנרגיה ומשקאות "ארוכים", לצד הקוקטיילים האופנתיים. דאנס בר (Dance Bar) - בר הממוקם במרכז מתחם ריקודים רחב. בניגוד למועדון ריקודים, בדאנס בר נהוג לפתוח את הערב במוסיקה רגועה יחסית ובשתייה סביב הבר, וככל שהאווירה מתחממת המוסיקה נעשית קצבית יותר והקהל מתחיל לרקוד, אם כי האווירה אינטימית יותר מאשר במועדון. לעיצוב הבר ולרמת השירות חשיבות רבה, והלקוחות נוהגים להזמין משקאות מובחרים. בר טרקלין (Lounge Bar) - בר המאופיין בחלל גדול ומעוצב היטב, ריהוט כבד וספות ישיבה רחבות בהן מסבים האורחים. האווירה בבר כזה נינוחה, ובדרך כלל מוגשים בעיקר מותגים פופולאריים וקוקטיילים אופנתיים. בר שירות (Service Bar) - מאופיין בעבודה מול מלצרים. ברים כאלה מצויים על פי רוב במסעדות ובבתי מלון והם פעילים רק בשעות הפעילות של המסעדות. בר שירות יכול להוות חלק מכל בר בו ניתן שירות למלצרים המשרתים לקוחות ישובים בשולחנות ("עמדת Service"). בר לובי (Lobby Bar) - כינוי לבר המרכזי והפעיל ביותר בבית המלון. בר לובי פועל בשתי משמרות, מאופיין בתצוגת מותגים מרשימה, כמו גם בהופעה אלגנטית של הברטנדר. על פי רוב, בר זה מתפקד בנוסף כבר שירות וכמוקד התכנסות ללקוחות יושבי בר. בר טרופי (Tropic Bar) - בר המצוי על חוף ים או בקרבת הבריכות בבתי מלון ובכפרי נופש. בבר טרופי ישנה הקפדה על שימוש בפירות טריים בהכנה ועיטור של מגוון משקאות וקוקטיילים צוננים, כמו: דאקירי קפוא, מרגריטות קפואות בטעמים, קוקטייל פינייה קולדה, שייקים וכו'. בבר כזה יושם דגש על צורות הגשה מקוריות (למשל: קוקטייל פינייה קולדה המוגש בקליפת אגוז קוקוס וכו'). בר V.I.P. (V.I.P. Bar) - בר המשמש אח"מים, בו מוגשים מיטב המשקאות לצד מיטב המתאבנים וחטיפי האירוח. בר כזה מאפיין מועדוני חברים אקסקלוסיביים, חדר אורחים מכובדים בבתי מלון וחדרי V.I.P בנמלי תעופה ובמסעדות יוקרה. בר יינות (Wine Bar) - בר המציע מגוון רחב של יינות מרחבי העולם לצד משקאות מובחרים ומאכלי גורמה. לאוהבי יינות תהה זו הזדמנות נאה להיחשף למבחר יינות מיוחדים וליהנות מאיכותם בזכות ההקפדה על תנאי אחסנתם ואופן הגשתם.

bartender.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גדי אבקסיס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]