חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הארכת שיער בשיטות חדשניות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיסונים הומיאופתיה מערכת חיסונית וטרינר

נושא המאמר: גישה יעילה ובטוחה לשימוש בחיסונים בכלבים וחתולים - מערכת חיסונית - הומיאופתיה - חיסונים
מאת: דר' רונית אבוטבול   שמור מאמר למועדפים

גישה יעילה ובטוחה לשימוש בחיסונים בכלבים וחתולים - מערכת חיסונית - הומיאופתיה - חיסונים


הרפואה הוטרינרית התפתחה במחצית השנייה של המאה העשרים באופן דרמטי וממשיכה להתפתח בצעדי ענק. התפתחות זו נובעת מהעובדה שיותר ויותר אנשים מטפלים בחיות מחמד, מעוניינים ומסוגלים להעניק להן טיפולים רפואיים ברמה גבוהה, בדומה לטיפולים שהם מחפשים לעצמם. עם התפתחות הרפואה הוטרינרית המערבית פחתה בהרבה תמותת חיות המחמד ממחלות מסוכנות וקשות שהוו איום קטלני בעבר כמו כלבת, כלבלבת וחתלתלת, ודאי כאשר מדובר באזורים המתאפיינים ברמת חיים גבוהה. מטרה זו הושגה בעיקר באמצעות פיתוח חיסונים יעילים נגד אותן מחלות קשות והמדבקות. לאחר שנים רבות של מדיניות חיסונים שנתית הגענו למצב שבו, באזורים מסוימים בעולם המערבי, רוב בעלי החיים מחוסנים כל שנה וכתוצאה מכך הסיכון להדבקות במחלות הקשות ירד פלאים, שלא לדבר על התפתחות של מגיפות קטלניות . האם הכול טוב? לא ממש: לכל דבר יש מחיר ולכל חיסון יש תגובה. החיסונים גורמים מן הסתם לתגובה של המערכת החיסונית ולפעמים התגובה כה חזקה שיכול להיגרם נזק ותופעות לוואי כגון תגובות אלרגיות ברמות שונות. החזרה על החיסונים אחת לשנה ובמקרים מסוימים עד ארבע פעמים בשנה יש בה כדי ליצור נזקים בריאותיים כמו בעיות עור, נשימה, עיכול ואף תגובות רב מערכתיות. מצד שני, מחקרים שנעשו הראו כי הרמה החיסונית המושגת על ידי חיסון חד פעמי יכולה להישמר לאורך מספר שנים. כמוכן ניתן למדוד את התגובה החיסונית לכל מחלה על ידי בדיקות דם ולדעת בדיוק אם החיה מחוסנת או לא. כמו גם בנושאים אחרים, אני ממליצה לנהוג בגישה מושכלת ואחראית כאשר מדובר בחיסונים בחיות מחמד. בשנים האחרונות אנו נוקטים במרפאה בגישה חדשנית הקיימת ומופעלת בהצלחה במס' מקומות בעולם; כל חיה מזומנת למעקב בתאריך התואם את מועד החיסון אך במקום לקבל חיסון באופן אוטומטי נעשית בדיקת דם המודדת את רמת הנוגדנים למחלות של החיסון בדם החיה. באם הבדיקה חיובית, יש רמה חיסונית מספקת ואין צורך בחיסון. כאשר הבדיקה שלילית, כלומר החיה איננה מחוסנת טוב, אז ניתן החיסון הנדרש כך שבכל מצב הבעלים יכול להיות רגוע כי ננקטו הפעולות הדרושות על מנת להגן על בעל החיים שלו.

www.petnet.co.il/guide/vets/107


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' רונית אבוטבול שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]