חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבוצת קורטק ו-Core Optics LLC מכריזות כי התקשרו בהסכם סופי להחלפת מניות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסיבת רווקות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת רווקות אירועים

נושא המאמר: מסיבת רווקות בספא - מסיבת רווקות
מאת: רונלי קוברסקי   שמור מאמר למועדפים

הערב החשוב בפתח, עוד דקה את בדרך לחופה, רגע פני הגיע הזמן לחשוב על ארגון מסיבת הרווקות, בפורטל גן ואולם הכנו עבורך מגוון רעיונות למסיבת רווקות, הפכם, איך חוגגים בספא:

איך תבלו מסיבת רווקות בצורה הטובה ביותר? מסיבה מלאה בפינוקים? מה דעתכן על ספא!

מסיבת רווקות בספא זהו טרנד שתופס תאוצה, יש המון מכוני ספא וחלקם מתאימים פחות וחלקם יותר, חשוב לבחרו מקום מתאים עם המלצות, לא רק האווירה והמשתתפות גם למקום חלק חשוב בהצלחת המסיבה.

בשנים האחרונות נראה שאי אפשר לברוח מזה, בכל מקום תשמעו שנפתח עוד ספא, עוד מקום מפואר ועוד אנשים שבאים לזכות לרוגע וטיפולים מפנקים, אנשים פרטים, חברות , מכוני הספא הפכו להיות מרכזי בילוי ופנאי אז למה לא גם מסיבת רווקות?

מה אפשר לעשות?

היתרון הוא שיש לכן כמה אופציות טובות לחגוג בספא למשל, תוכלו לעשות מסיבה ארוכה, לקחת יום חופש מהעבודה {מתחתנים פעם אחת...} ללכת לספא החל משעות הבוקר, לאכול ארוחה בריאה ולהמשך בטיפולי פנים, לאחר מכן תתפנו לארוחת צהריים איכותית ואפילו מנוחה קצרה ובהמשך... עוד פינוקים! מסאז'ים מכף רגל ועד ראש ושוב- ארוחה קלה לקראת הערב.

אפשרות נוספת היא לחגוג בשעות הערב, תוכלו להזמין את המקום לשעות אחר הצהריים, להתחיל עם ארוחה קלה ולעבור לטיפולים ומסאז'ים, להמשיך לארוחת ערב מפנקת ולבלות בז'קוזי פרטי, את המשך המסיבה תוכלו להמשיך לחגוג עד שעה מאוחרת {אם המקום מתאים}.

מה חשוב לבדוק לפני?
נכון, היום אפשר לראות מכוני ספא נפתחים כפטריות אחרי הגשם אבל לא כולם מקיימים את ההבטחות של טיפולי מהנים ואווירה פסטורלית ורגועה, לכן חשוב לבחור מקום על סמך המלצות של מכרים ולקוחות קודמים ולשאול את השאלות הבאות:

- האם תוכלו לשכור את המקום או חלק ממנו רק לכן?
- כמה אנשים אפשר להזמין למקום? מה המינימום ומה המקסימום?
- מהו המחיר ומה הוא כולל? כמה טיפולים ואיזה? מהם התוספות על כל טיפול?
- מהם הארוחות שתקבלו? כמה יעלה לכם "לשדרג" את התפריט?
- מהי שעת ההגעה ומהי שעת הסיום?
- האם למקום יש אישורים מתאימים?

עוד נקודה חשובה, אם אתן מספר גדול של בנות ודאו שיהיו מספיק מטפלים שיוכלו לטפל בכן, לא תרצו להיות במצב שבו חלק מהבנות שוכבות על הבטן ונהנות מטיפולים מהנים וחלק משתעממות...

רצוי להזמין את המקום מראש!

מזל טוב ומסיבה מוצלחת!


www.wllw.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונלי קוברסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]