חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסכנות בבדיקת המיקום בתהליך קידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מועדון חשפנות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת רווקות אירועים

נושא המאמר: צימרים למסיבת רווקות - מסיבת רווקות
מאת: רונלי קוברסקי   שמור מאמר למועדפים

רגע לפני שאוספים את הרווקות אתם חוגגים ערב אחד של רווקות, עוד מעט אתם מתחתנים ויוצאים למסע חדש אבל ממש לפני הגיע הזמן לחגוג את סיום הרווקות!

מה דעתכם על מסיבה בצימרים? תחשבו על מקום פרטי שסגור רק לכם, צימרים מעץ, בריכה גדולה, דשא ירוק, ג'קוזי ענקי ונוף מרהיב, צריך יותר מזה? כן, אנחנו מדברים על מסיבת רווקות בצימרים!

לא קשה למצוא צימר מתאים, מבט קצר באתרי האינטרנט ותיחשפו לעשרות צימרים מאובזרים במיטב הפינוקים, המחירים תלויים במספר המשתתפים אבל החוויה היא בלתי נשכחת, מה עוד כדאי לדעת על מסיבת רווקות בצימר? הכנו עבורכן מספר נקודות חשובות.

היתרון הגדול הוא שתוכלו לעשות מסיבה לכמה זמן שתרצו למשל:

אפשרות ראשונה היא לעשות מסיבת רווקות ארוכה {לא כל יום מתחתנים} תוכלו לנסוע ביום חמישי וליהנות בצימרים מיוחדים עם בריכה, ג'קוזי, טיפולים וארוחות טובות ולחזור הביתה ביום שבת {זאת בתנאי שהבעל לעתיד מאשר}.

אפשרות שנייה היא לנסוע לצימר ללילה אחד, אפשר להגיע בשעות אחר הצהריים ולעזוב למחרת באותה שעה, כך יהיה לכם ערב מלא ליהנות וגם את שעות הבוקר לשינה טובה ואת שעות הצהריים לשיזוף בבריכה.

אפשרות שלישית ופחות מומלצת היא לשכור את הצימר רק לכמה שעות, לשם כך תצטרכו למצוא צימר שקרוב למקום מגוריכם, הרי אין טעם להרחיק בנסיעה ארוכה לפני ואחרי המסיבה.

מה עוד חשוב לדעת ולשאול שאתם רוצים לעשות מסיבה בצימרים?

- קודם כל הזמינו את המקום מראש.
- ערכו רשימה של מספר המשתתפים ובדקו כמה צימרים יש במקום שאתם רוצים, בנוסף בדקו כמה בנות יכולות לישון בכל צימר.
- בדקו האם יש במקום ג'קוזי והאם יש בריכה? במידה וכן שאלו האם היא רק לכם או לשימוש של אנשים אחרים? האם אפשר לשכור מציל? {או חשפן מציל...}
- בדקו מה המחיר ומה הוא כולל? ארוחות? ואם כן איזה? האם ניתן להוסיף דברים לתפריט?
- בדקו מהי שעת קבלת הצימרים ומהם שעות העזיבה?
האם המקום מציע שירותים נוספים? טיפולי מסאז' או טיולי ג'יפים למשל?
- בדקו של מקום יש את כל האישורים המתאימים.
- סכמו הכל בכתב וחתום.

מסיבת רווקות בצימרים זה רעיון נהדר למסיבה בלתי נשכחת.

אנו מאחלים לכם הצלחה ומסיבה מהנה!

www.wllw.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונלי קוברסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]