חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אופניים חשמליות או לא להיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב גרפי עיצוב תדמית כרטיס ביקור

נושא המאמר: עיצוב גרפי - איך מעצבים כרטיס ביקור?
מאת: רווה אסיג - מעצב גרפי / סטודיו רווה אסיג   שמור מאמר למועדפים

לכרטיס הביקור משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיס הביקור שלך משפיע באופן ישיר על האופן בו אתה והעסק שלך נתפסים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני הינו מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.

המרכיבים העיקריים לעיצוב גרפי נכון לכרטיס ביקור איכותי ונכון לך ולבית העסק שלך:

הפורמט – גודל הכרטיס והאוריינטציה שלו (כרטיס עומד או שוכב) גודלו של כרטיס ביקור סטנדרטי הוא 5X9 ס"מ, אך לא פעם אנו נתקלים בכרטיסי ביקור קצת יוצאי דופן מבחינת הפורמט.

ישנים כרטיסים צרים ויש מתקפלים, יש גדולים או קטנים מהגודל הסטנדרטי.
לרוב, כרטיסים אלה אומנם "מיוחדים" מבחינת הפורמט אך מאוד לא נוחים ובסיכומו לא משרתים את המטרה בשל בעיה זו. הבעיה העיקרית היא בהכנסת הכרטיס לארנק (גדול מידי או קטן מידי נעלם), כך גם בארנקים המיועדים רק לכרטיסי הביקור.
הגופן - בחירת הגופנים המתאים (סוגי כתב) בחירת הגופן הנכון לכרטיס הביקור הוא משמעותי. הגופן חייב להיות קריא מאוד, רצוי שהגופן יהיה מתוך רשימת הגופנים שנבחרו כחלק מהעיצוב הגרפי והשפה הגרפית עבור החברה.
עיצוב גרפי – העיצוב הכללי של הכרטיס (שפה גרפית)
העיצוב הגרפי הוא מרכיב חשוב של כרטיס הביקור. העיצוב חייב להיות ייחודי ומקורי ולייצג את אופי העסק בצבעוניות ובשפה הגרפית והאוירה הכללית של הכרטיס. שילוב של לוגו החברה ואלמנטים גרפיים הבאים מתוך עולם התוכן של החברה, יחזקו ויעצימו את הכרטיס וידגישו את ערכי העסק.

הדפסה ואפקטים – הפקת הכרטיס גם לדפוס תפקיד משמעותי בהפקת כרטיס ביקור איכותי וראוי. הקפדה על הדפסה על נייר של לפחות 250 גרם הינו הכרחי ליצירת כרטיס מכובד ועמיד לאורך זמן. ישנן אפשרויות רבות לייחודיות ואפקטים לשמירה על הכרטיס, לרוב בעלויות נוספות.

האפשרויות הן תבליט - הבלטה של חלק מהכרטיס (לוגו, שם העסק, אלמנטים), שטאנץ' (חיתוך ייחודי לצורת הכרטיס הכללית או חיתוך מתוך הכרטיס של אלמנט) לכה סלקטיבית – הבלטת חלקים מהכרטיס ע"י שכבה מיוחדת של לכה על החלקים שרוצים להבליט, למינציה מט / מבריק – הלמינציה היא שכבת הגנה שקופה שתגן על הכרטיס מפני רטיבות ותעניק לכרטיס אורך חיים ארוך ומכובד יותר.
סוגי ההדפסות הקיימות הן הדפסת אופסט – שהיא איכותית ומדוייקת והדפסה דיגיטאלית – גם היא בעלת איכויות אך בהדפסה דיגיטאלית, קשה לשלוט על הצבעוניות המדוייקת וצריך לקחת את הנקודה הזאת בחשבון אם הצבעים המדוייקים הכרחיים. הדפסה דיגיטאלית זולה יותר לרוב וניתן להדפיס בה גם כמויות קטנות אך עלולה לגרוע לפעמים בעיצוב הגרפי.

לסיכום כרטיס הביקור שלך הינו אחד הכלים הראשונים, הבסיסיים והמחייבים ביותר עבורך ועבור בית העסק שלך. הקפידו כבר בשלב הראשון ליצור את הכרטיס הנכון, שישדר ויעביר את הערכים שאתם רוצים להעביר. זכרו שאין שני לרושם ראשוני ותנו תשומת לב רבה לכרטיס הביקור שלכם.

www.restudio.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רווה אסיג - מעצב גרפי / סטודיו רווה אסיג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]