חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודה שבועית "בראשית"





    קישורי טקסט (לפרטים)




חדרי נופש באילת  מלון באילת
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים צימרים בראש פינה בתי מלון צימרים רומנטיים

נושא המאמר: חופשה רומנטית בצפון – צימרים בראש פינה
מאת: שרון קליין   שמור מאמר למועדפים

פינוק וחופש בגליל הירוק והקסום
רוצים להפתיע את בני זוגכם? רוצים להשקיע בקשר הזוגי? מרגישים שאין לכם זמן להשקיע בזוגיות שלכם? זה הזמן לפנק את עצמכם בחופשה אמיתית; חופשה שבה אפשר לנקות את הראש ולהתחבר אל הלב, עם האנשים שאתם הכי אוהבים. זהו הזמן המתאים ביותר עבורכם, לחפש צימרים בראש פינה. במושבה הגלילית הוותיקה, קיים היום מגוון רחב של צימרים מפנקים ורומנטיים במיוחד, שהופכים כל חלום לאפשרי. צימרים בראש פינה מתאימים מאוד למי שמחפש חופשה זוגית ומפנקת, אך מהווים אופציה, גם למי שמחפש חופשה אקטיבית יותר, בזוג או לכל המשפחה.

ארץ הגליל – הטוסקנה של ישראל
צימר בצפון - בשתי המילים הללו טמונה כל כך הרבה הנאה ושלווה. הגליל, חבל הארץ הצפוני ביותר של ישראל, הפך בשנים האחרונות למקום מועדף לחופשה נהדרת. ההרים הירוקים, האוויר הנקי והשקט בכל פינה, מאפשרים לאדם להתנקות ולהתנתק מרעשי היום-יום והשגרה השוחקת. גם מזג האוויר הקריר, לעומת מזג האוויר הלח והלוהט של הקיץ הישראלי, הוא אטרקציה גלילית בפני עצמה. שפע הנחלים, האגמים ומעיינות המים, גם הם הופכים את הגליל לחבל ארץ מיוחד ופסטוראלי. בכל פינה בגליל ניתן למצוא צימרים, חדרי אירוח ומלונות קטנים, שהופכים את החופשה בצפון לחוויה. תוסיפו לזה את היינות הגליליים, מחלבות הבוטיק הנהדרות וסדנאות היצירה של האמנים השונים שחיים בגליל, ותגלו שכאן, במרחק של שעה עד שעתיים נסיעה ממרכז הארץ, צמח לו חבל ארץ שמזכיר מאוד את טוסקנה שבאיטליה. אבל כאן, הכל הוא כחול-לבן, ולא צריך להביא אתכם את הדרכון – הכל קרוב זמין ומפתה.

פנינת הגליל – ראש פינה
אם בחרתם לצאת לחופשה רומנטית בצפון, צימרים בראש פינה הם ככל הנראה האפשרות המומלצת ביותר עבורכם. המושבה הגלילית הותיקה, שסוגרת עוד מעט מאה ושלושים שנים לקיומה, היא אחד המקומות היפים ביותר, בארץ בכלל ובגליל בפרט. קשה לדמיין את המקום הפורח והיפהפה הזה לפני מאה שלושים שנה, נידח ושומם, ובאמת, ההתיישבות כאן לא הייתה סיפור פשוט בכלל. חלוצי ראש פינה חלמו על מושבה חקלאית בגליל, ולמרבה השמחה חלומם התגשם, וראש פינה הפכה לפנינה זוהרת בלב הגליל הירוק והקסום. מייסדי המושבה בווודאי לא חלמו לפתוח צימרים בראש פינה, אבל כיום, המושבה ניחנת בקסם מיוחד של עבר מפואר, הווה נהדר ועתיד פתוח. מדרחוב הראשונים, משמר מעט מן הקסם של המושבה הוותיקה, וגם בחלקים האחרים שבמושבה, ראש פינה היא עדיין אי ירוק ושליו בים הרעש והזיהום המודרני.

חופשה בראש פינה – כל היתרונות
צימרים בראש פינה הפכו להיות פופולאריים כל כך, גם בעקבות מתיחת הפנים שעברה המושבה בשנים האחרונות. מסעדות בראש פינה, הן אטרקציה תיירותית בפני עצמה, שלא לדבר על בתי קפה וחנויות אמנים שונות, שמאפשרים לכם ליהנות מתוספת מקפיצה לחופשה רגועה. צימרים בראש פינה, מצויים בדרך כלל בחצרות האיכרים או בבתים פרטיים במושבה, וחופשה בראש פינה היא לא רק חופשה, אלא השתתפות בחלק מחיי היום-יום של התושבים המתגוררים במקום. קצב החיים הרגוע בראש פינה, יאפשר לכם להכניס קצת שקט בתוך כל הבלגאן שבו אתם רגילים לחיות. בשל מיקומה הנהדר בלב הגליל העליון, ניתן לצאת ממנה לבילויים שונים ברחבי הגליל – בין אם מדובר בטרקטורונים, הליכה בשמורות טבע, קייאקים, סקי בחרמון או ביקור בסדנאות אמנים בכפרי הגליל. וכמובן, מי שמחפש ארוחות גורמה מבוססות מתכונים נהדרים, יהנה ממסעדות האיכרים בגולן או בגליל העליון, שנמצאות במרחק של כמה דקות נסיעה.

www.itour.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]