חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גולמט - חומרי בידוד לשימושים שונים: צמר זכוכית, צמר סלעים - דגשים וטיפים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מועדון חשפנות 
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חשפניות חשפנות מסיבת רווקים מועדון חשפנות

נושא המאמר: איך להפיק מסיבת רווקים מנצחת
מאת: רונן שמש   שמור מאמר למועדפים

שום מסיבת רווקים לא תהיה שלמה ללא סקסית שתראה לכם "גוד טיים" מהו. מה שטוב לדעת, שהיום בעידן האינטרנט אתם יכולים תמיד להזמין חשפניות דרך הרשת. זה קורה בסוף לכולנו, או לפחות לרובנו, מתישהו אנחנו מוצאים את עצמנו פתאום נשואים, עם שני ילדים וכלב. אחת ההזדמנויות האחרונות שלנו לחגוג כהוגן ולהתהולל לפני שזה מגיע אלינו היא כמובן מסיבת רווקים. כן, במידה ואחד מחברינו הקרובים עומד להתחתן, מוטלת עלינו אחריות כבדה על הכתפיים, לספק לו טעימה אחרונה ובלתי נשכחת של היופי של חיי הרווקות. עכשיו יש לנו שתי אופציות- לעשות על האש עם החבר'ה ולאכול כנפיים ברוטב חמוץ מתוק, או להשתכר ולשחק פוקר עד הבוקר בליווי חשפניות סקסיות וחסרות מעצורים שיודעות איך לפנק את החתן והחברים שלו. אנחנו מאוד מקווים שאתם מעדיפים את האופציה השנייה . אז איך נפיק מסיבת רווקים בלתי נשכחת, שתעלה חיוך נוסטלגי על פניו של החתן המיועד גם בעוד 10 שנים? הנה כמה רעיונות: אלכוהול: כמו שודאי הבנתם מסיבות רווקים ללא אלכוהול ירגשו אותנו בערך כמו מסיבת תה אנגלית מימי הביניים. חשוב מאוד שיהיה בערב הזה אלכוהול, והרבה! אם מישהו מחבריכם יחזור מהמסיבה הזאת לביתו על שני רגליו, כשהוא מסוגל ללכת בקו ישר תדעו שכנראה משהו לא דפק כמו שצריך ב- מסיבת רווקים הזאת. אז תביאו כמה שיותר אלכוהול, מכל הסוגים, ואל תפסיקו לשתות ממנו. אם יש בין חבריכם סרבני שתייה, שלבו בערב משחקי שתייה שלא יותירו להם ברירה אלא להשתכר. איך תדעו שיש לכם מספיק אלכוהול לאותו ערב? פשוט מאוד – כל כמות שתכננתם להביא על פי מספר המשתתפים באירוע תכפילו בשתיים. כך סביר להניח שלא תסבלו ממצוקה בנוזל החיוני הזה. ותזכרו תמיד שבריזרים זה לכוסיות. פוקר : אז הבאתם אלכוהול והתחלתם להשתכר? מצוין! יש לכם אחלה הזדמנות עכשיו לקרוע אחד את השני במשחקים כמו פוקר. בטח תשמחו לגלות שכמה חברים שיכורים יכולים לחולל פלאים למאזן הצ'יפים שלכם, נצלו את זה , או שתנוצלו. תוכלו אפילו להגדיל ראש ולהזמין דילריות עם ציוד מקצועי, עניין של בערך 650 שקלים לערב עם שולחן של עשרה אנשים. חשפניות: שום לא תהיה שלמה ללא חשפנית סקסית שתראה לכם "גוד טיים" מהו. מה שטוב לדעת, שהיום בעידן האינטרנט אתם יכולים תמיד להזמין חשפניות דרך הרשת, ולראות את התמונות שלהן לפני שהן מגיעות. ההצעה שלנו היא להזמין מספר חשפניות, ככה תהיו בטוחים שכל המשתתפים בארוע מקבלים יחס אישי ומפנק, ותוכלו להנות מערב אומנותי שכולל גם מופע לסבי. אלכוהול, הימורים ומופעי חשפנות הם שילוב מנצח למסיבת רווקים. תדאגו שכל המרכיבים האל יהיו אצלכם במסיבה ותרגישו אולי קצת כמו שחקנים בסרט הוליוודי סליזי. מה שבטוח זה החתן לעתיד לא יישכח את הערב הזה הרבה זמן.

www.bluedance.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן שמש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]