חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עצור, סיסמא!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כירורגיה הפלסטית הגדלה של שרירי החזה בגבר

נושא המאמר: מה צפוי בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית בעשור השני של המאה ה 21
מאת: ד"ר מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

קשה להאמין אבל העשור הראשון של המאה ה 21 עומד להסתיים ומנגד כבר מציץ העשור השני של המאה הזאת. כולנו זוכרים את נבואות החורבן של תחילת המאה הזו והחשש הכבד מבאג 2000. העתיד הוא תמיד מפחיד אבל כדאי לזכור את האמרה הצודקת כמעט תמיד: Today is the tomorrow we worried about yesterday.

למרות המשבר הכלכלי והפנאטיות הדתית שבהם אנחנו חשים לאחרונה, המאה ה 21 היא אופטימית חייכנית, פתוחה, פחות פוריטנית ומשוחררת. אנחנו צופים שגשוג עצום בתחום האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים בעשור הקרוב. אנחנו חושבים שפריחה זו תהיה מאופיינת בשני טרנדים בולטים: מראה טבעי והרבה יותר גברים. במאמר הבא תארנו את שני הנושאים הללו.

מראה טבעי – מספיק עם הגבות המורמות לשחקים, העור המתוח מדי, האף הקטן מדי, העיניים הפעורות, העור חסר הצבע לאחר קילוף כימי, השפתיים המנופחות והחזה הענק. בעשור הבא יהיה קשה יותר לזהות את המנותחים. המראה יהיה טבעי ובהתאם לגיל ולסביבה. הססמאות של העשור הבא יהיו "רעננות", "טבעיות", "רכות", "איזון", ו"חיוניות".

בשנות התשעים של המאה ה 20 הפכה הכירורגיה פלסטית למוצר צריכה נגיש לכל. הפופולריות העצומה הולידה גם דרישות מוגזמות ותוצאות אסתטיות גרוטסקיות. נתן להתייחס לתוצאות אילו כאל "גיל ההתבגרות" של הכירורגיה הפלסטית והטיפולים האסתטיים. בעשר השנים הראשונות של המאה ה 21 ראינו כיצד, בהדרגה, המראה המנותח, המלאכותי, המתוח מדי והמוגזם מוחלפים על ידי מראה טבעי מאוזן ושקול. אנחנו צופים כי הדגש על מראה טבעי יהיה מרכזי בטיפולים האסתטיים והניתוחים הפלסטיים שנראה מ 2010.

יותר גברים – בעשור השני של המאה ה 21 יהיו הרבה יותר מנותחים ומטופלים ממין זכר. כבר היום אנחנו רואים עלייה גדולה משנה לשנה בדרישה לניתוחים אסתטיים כמו ניתוח עפעפיים ומתיחת פנים ועלייה בביקוש למילוי קמטים וטיפול בצלקות אקנה. אחד הניתוחים השכיחים ביותר בכירורגיה פלסטית משנת 2010 יהיה הגדלה של שרירי החזה בגבר עם שתלי סיליקון. מדובר בניתוח האורך שעה אחת ודורש החלמה של שבוע. בניתוח, מניחים שתל סיליקון מתחת לשריר החזה ובכך מצליחים להכפיל את נפח שריר החזה (פקטורליס). התוצאה היא מדהימה ! שנים של אימונים וגלונים של אבקות חלבון לא יכולים להשיג את השינוי שניתוח זה מעניק לגוף הגבר.

צריך לזכור כי הכרס היא האיבר היחידי שממשיך לגדול אצל גברים אחרי גיל 30. ניתוח השרירים משנה את היחס בין הבטן לחזה. החזה הופך דומיננטי ומוצק והבטן הופכת פחות בולטת ונראית שטוחה יותר. השינוי נכר לעין עם בגדים ובלעדיהם.


drcohen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]