חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עמודי חובה להצלחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח דרושים נתניה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לוח דרושים נתניה דרושים להייטק חברות השמה דרושים

נושא המאמר: לוח דרושים נתניה
מאת: שרון קליין   שמור מאמר למועדפים

לוח דרושים נתניה


אם אתה תושב נתניה וסביבותיה, לוח דרושים נתניה של אתר "ג'ובנט" מכיל אלפי משרות במגוון מקצועות שיאפשרו לך למצוא עבודה במהירות ובקלות. נתניה היא העיר הגדולה ביותר באזור השרון ונקראת גם "בירת השרון", וכן "עיר היהלומים" בשל תעשיית היהלומים שבה. נתניה מונה כיום כ-195,000 תושבים, עם צפי לצמיחה ופיתוח עד להיקף של כ-350,000 תושבים. מיקומה של נתניה במרכז הארץ ובלב התשתית התחבורתית מקנה לה יתרונות חשובים והיא משמשת מרכז מטרופוליני לאזור השרון.בעיר נתניה עתודות קרקע בהן יבנו 20,000 יחידות דיור, 6,000 חדרי מלון וכ-700,000 מ"ר שטחי מסחר, תעשייה ומשרדים. עיקר הפיתוח מתרכז בדרום ובמזרח העיר ולאורך רצועת חוף שאורכה כ-13 ק"מ.החברה לפיתוח נתניה הינה תאגיד כלכלי בבעלות עיריית נתניה, הפועלת לייזום, פיתוח וניהול פרויקטים ציבוריים ותשתיות עירוניות בעיר ובמסגרת הסכמים עם מינהל מקרקעי ישראל, פיתוח התיירות בנתניה באמצעות הקמה ופיתוח תשתיות למרכזי תיירות, נופש, בידור, אמנות וספורט, ויישום והשבחת פרויקטים נדל"ניים.פרויקטים אלה מספקים שפע של הצעות עבודה ומשרות חדשות בכל במקצועות ובכל דרגות ההתמחות. התיירות בנתניה מפותחת בעיקר בשל 8 ק"מ של רצף טיילות, המתחילות כבר ברחובה הראשי של העיר. במקום נקודות תצפית לים, מסעדות ומתקני שעשועים לילדים. בחודשי הקיץ מתקיימים תחת כיפת השמים אירועים באמפיתיאטרון, והאטרקציה התיירותית החדשה "המעלית לים" בנתניה נכללת ברשימת האתרים המועמדים לתואר אחד מ"שבעת פלאי ישראל".בתי המלון בעיר מציעים משרות רבות למי שמעוניין להשתלב בשירותי התיירות. תחום התעשייה בנתניה מצוי כיום בתנופת פיתוח ובקצב צמיחה מהיר. חמשת אזורי התעשייה הקיימים ואלו המתוכננים מהווים כיום מרכזי תעשייה עתירת ידע, תעשייה קלה ועסקים, משרדים, שירותים ומסחר ומהווים מוקד משיכה אזורי וארצי. בפארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר השתכנו חברות מחקר ופיתוח, סטארט-אפ והיי-טק , נבנו מבנים חדשים על ידי חברות כמו סלקום, הכשרת הישוב, ס.ע.ן, אמות השקעות ושופר-סל, והוקמו מרכזי מכירות וקניות גדולים כמו איקאה ומתחם "ביג". בפארק הטכנולוגי פולג למחקר ופיתוח ניתן למצוא את החברות המובילות את תחום הטכנולוגיה וההיי-טק כמו סאייטקס, אורביט, סייפן ועוד. אזור התעשייה קריית אליעזר מצוי בתהליך שדרוג, ויהווה בשנים הקרובות מרכז תעסוקה בתמהיל מגוון שיכלול שירותים נלווים רבים וישמש אוכלוסייה בהיקף רחב. לוח דרושים נתניה של אתר "ג'ובנט" מתעדכן מידי יום במשרות חדשות, ומהווה את המקור הנוח והמעודכן ביותר למציאת עבודה באיזור נתניה רבתי. השימוש בלוח דרושים של "ג'ובנט" הינו חינמי ותוכל לעיין במשרות המוצעות ולבחור בזו המתאימה לך ביותר  לוח דרושים נתניה

www.jobnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]