חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שימוש בסרטוני אנימציה לשיווק באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב בית עיצוב פנים

נושא המאמר: עיצוב בית בזול - עיצוב בית - עיצוב פנים
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


עיצוב בית בזול - עיצוב בית - עיצוב פנים


עיצוב הבית בזול היא אינה משימה פשוטה כלל ועיקר. עיצוב בית ככלל זו פעולה הכרוכה בלא מעט הוצאות כספיות, בשכירת שירותם של אנשי מקצוע יקרים ו/או ברכישות חומרים וכלים לא זולים. האם כך זה חייב להיות? לא בהכרח. עיצוב הבית בזול היא אינה משימה פשוטה כלל ועיקר. עיצוב בית ככלל זו פעולה הכרוכה בלא מעט הוצאות כספיות, בשכירת שירותם של אנשי מקצוע יקרים ו/או ברכישות חומרים וכלים לא זולים. האם כך זה חייב להיות? לא בהכרח.


אפשר לחסוך לא מעט כסף בתכנון נכון ובבדיקה מקיפה של האפשרויות. כאן ננסה להתמקד בשני חדרים בבית אותם יש נטייה לשדרג - אמבטיה, ואיך לא, מטבח. ובנוסף נפרט מעט על תאורה – גורם עיצובי שאין להקל בו ראש. נבחן כיצד ניתן למצוא את הדרכים בכדי לעמוד בממטרה שלנו: עיצוב הבית בזול.


עיצוב בית בזול – המסע מתחיל במטבח


כשמדברים על עיצוב הבית בזול מדברים קודם כל על מטבח, עיצוב בית יכול בהחלט להתחיל במטבח. מטבח חדש ברמה בינונית פלוס נע היום בין המחירים 25,000 ₪ ל- 40,000 ₪, הוצאה ענקית למי שמנסה לחסוך קצת כסף בימים קשים של מיתון. אי לכך חייבים להתאמץ ולחשוב על אלטרנטיבות עיצוב בית - שישמרו לנו על הכיס.


אחת האופציות למחפשים פתרונות עיצוב בית בזול היא במקום לרכוש מטבח חדש לחלוטין פשוט לשפר את המראה של המטבח הקיים. ניתן לעשות זאת באמצעות רכישת דלתות חדשות עבור הארונות וניקוי יסודי של משטח השיש. ההוצאה במקרה הזה לא אמורה לעלות על-3000 ש"ח. אבל למי שגם הסכום הזה יקר עבורו ניתן גם לצבוע את המטבח באופן עצמאי. בכל חנות או רשת לכלי בית ניתן למצוא מגוון רחב של צבעים למטרה זו. סט צבעים לצביעה על פורמייקה אמור לעלות בסביבות ה-160 ₪. גם בפרטים הקטנים של המטבח ניתן לחסוך לא מעט כסף. למשל, ברזים. ברז מקורי עולה היום כ-1700 ₪, סכום שניתן לחסוך בו בצורה משמעותית בצורה פשוטה – השוק רווי היום במוצרים המיובאים מסין ומשמשים העתק מדויק למוצרים המקוריים. מעבר למחיר המצחיק – 150 ₪ לברז תקבלו מהיבואן גם אחריות ושירות, שווה, לא ?


עיצוב הבית בזול – נרגעים באמבטיה


נמשיך, עיצוב הבית בזול עובר עכשיו לחדר האמבטיה שלכם. אמבטיה היא החדר בו אנחנו צריכים להירגע, לשטוף מעלינו את תלאות היום ולצאת רעננים וחדשים לעולם. לכן לעיצוב חדר האמבטיה יש חשיבות גדולה ובמסגרת עיצוב הבית בזול נשים עליה דגש מיוחד. הדבר החשוב בעיצוב חדר אמבטיה הוא מקסום החלל הקיים ובחירה נכונה של חומרים ואריחים. כמו במטבח גם כאן האפשרויות לחיסכון הן רבות. חומרים מחומרים שונים יעמדו לרשותכם בכל רשת או חנות רלוונטיות ובעזרת בירור והשוואה תוכלו לעשות זאת בעצמכם וכך להמשיך במשימה שהגדרתם לעצמכם – עיצוב בית בזול . מה שהיה תקף לגבי המוצרים הנלווים במטבח תקף גם כאן. גם בשוק מוצרי האמבטיה ניתן למצוא מוצרים מיובאים שנראים נפלא ולרוב גם עובדים ביעילות שווה לאחיהם המקוריים. אם אתם מתקשים למצוא רעיונות מקוריים ישנם ברשת אינספור אתרים שיספקו לכם אותם כולל הדגמות ותמונות.


הערות על תאורה בעיצוב הבית בזול


אבל איך אפשר לדבר על עיצוב הבית בזול מבלי להזכיר גוף עיצובי שאמנם לא תופס הרבה מקום מבחינה פיזית אך השפעתו רבה מאוד – תאורה. עיצוב בית בכלל והשגת חדרים מעוצבים לעילא בפרט לא יהיו שלמים ללא גוף תאורה שיהפוך את החדר לשלם. חשוב שגוף התאורה ישתלב טוב בעיצוב החדר ויתאים לאווירה הכללית לא רק בזמן שהוא דולק אלא גם כשהוא מכובה. גם כאן המגוון רחב והאפשרויות בלתי מוגבלות והסוד לחיסכון הוא סקר שוק. אפילו לא צריך לצאת מהבית, כל המוצרים פרושים לפניכם באתרי האינטרנט השונים. חשוב לדעת, לגופי תאורה חשיבות מכעת בעיצוב הפנים של ביתכם לא רק כתוספת עיצובית אלא גם כדרך להסתיר נקודות תורפה כמו עמודי תמיכה, פינות ריקות וכו'.


עיצוב הבית בזול כמו שראינו זו פעולה אפשרית ואולי אפילו הכרחית בתקופות כאלו. ניתן להגיע לתוצאות מספקות בזול ומבלי להתפשר.

www.dguide.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]