חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפקת אירועים עסקיים בקלות - אירועים עסקיים - הפקות אירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יוגה צחוק צחוק

נושא המאמר: יוגה צחוק - למי ולמה?
מאת: אריה תבל   שמור מאמר למועדפים

יוגה צחוק - למי ולמה?

רבים מאיתנו שמעו כבר את המונח "יוגה צחוק", והגיע הזמן שנבין למה בדיוק התכוון המשורר...

את השיטה שמקורה כמו כמעט כל דבר "הזוי" וטוב בהודו, הגה וייסד ד"ר קטאריה מדאן רופא משפחה, מומחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה, שנולד וחי בהודו. כל העניין התחיל בשנת 1995 כאשר שאל את עצמו ד"ר מדאן איך ניתן לתרגם את כל המחקרים שעסקו בנושא הצחוק והוכיחו את תרומתו המכרעת לאיכות חיינו, לחיזוק המערכת החיסונית ולהשלכותיו על בריאות הנפש והרוח שלנו לטובת רפואה מונעת?

ד"ר מדאן בדק ומצא כי 15 דקות של צחוק בריא ביום, יכולות להוות מענה טוב, השאלה הבאה היתה, איך גורמים לאנשים לצחוק כל יום? ד"ר מדאן הבין כי לא ניתן יהיה להשתמש בכלים הרגילים של בדיחות, סטנד-אפ וכדומה לאורך זמן. הוא ידע גם כי המוח שלנו מגיב באתו אופן ומשחרר את אותם אנדורפינים החיוניים לנו כל כך, גם כאשר הצחוק שלנו מזוייף.

ד"ר מדאן המציא סדרת תרגילי יוגה צחוק המעוררים לצחוק והתחיל לתרגל אותם עם מספר חברים בבומביי ומה שהתחיל כרעיון של איש אחד הפך לתנועה חובקת עולם וכיום קיימים אלפי מועדוני יוגה צחוק ברחבי תבל וכן גם כאן בישראל. יוגה צחוק בנוי ממספר עקרונות:

הצחוק אינו תלוי מצב רוח, ברגע שמתחילים לצחוק האנדורפינים כבר משלימים את המלאכה.
צחוק הוא שפה בינלאומית, לא נדרש חוש הומור מיוחד על מנת להגיע לשיאים של צחוק.
אין צורך במניע או גירוי חיצוני על מנת לצחוק, הצחוק תלוי בנו, וברצותנו נתניע את הצחוק והוא כבר יוביל אותנו למחוזות קסומים.
יוגה צחוק לשב גם תרגילי נשימה והרפיה, השילוב של מרכיבי יוגה צחוק מביא אותנו לתחושת סיפוק ושלמות. המטרה : ללמוד וליישם, מי שיצליח לקחת אתו את הרעיון ולתרגל יוגה צחוק גם בבית, הרוויח עולם ומלואו, החיים נכנסים לקצב ולפרופורציות נכונים.

לשימחתי הרבה זכיתי להכיר מקרוב את ד"ר קטאריה, מיסד יוגה צחוק, מדאן ורעייתו מדורי (מי שאחראית על הצד של היוגה ) במפגשים שונים בחו"ל ובמהלך לימודיי אצלו בהודו, האיש לבבי, סימפטי ויותר מכל הודי ...על כל המשתמע מכך. שיטת העבודה היחודית שלי, המשלבת את כל מעגלי ומקדמי השמחה, הזמינים לנו, עוררה אצלו עניין רב והזמנה לשיתוף פעולה בקרוב.

ד"ר מדאן בחר להעניק לי את התואר "שגריר צחוק" ובהמשך גם תעודת מורה בכיר המוסמך להכשיר מנחי יוגה צחוק, מטעם "בית הספר הבין לאומי יוגה צחוק".

אריה תבל

www.smiling.co.il/laugh_yoga.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריה תבל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]