חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמא קרייריסטית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת השיער מכשירי לייזר

נושא המאמר: איך פועלים מכשירי לייזר להסרת שיער? - הסרת השיער - מכשירי לייזר
מאת: ד"ר מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

איך פועלים מכשירי לייזר להסרת שיער? - הסרת השיער - מכשירי לייזר


הסגולות הרפואיות של קרני האור ידועות אלפי שנים. באמצע המאה ה 20 הציג אלברט איינשטיין את הבסיס התיאורטי המאפשר ליצור אור בעל אורך גל אחד.אור כזה נקרא אור מקוטב או באנגלית ראשי התיבות מרכיבים את המונח "לייזר". מכשירי הלייזר כוללים מקור הפולט חלקיקים הנקראים פוטונים. הפוטונים מועברים, במכשיר דרך שפורפרת הכוללת מערכת מראות וגז. שפורפרת זו פולטת אור באורך גל אחד. לדוגמא: 1064 ננומטר. קרן האור הזו מועברת דרך זרוע המכילה מערכת אופטית אל פני העור של האדם המטופל. קרן אור בעלת אורך גל אחד יכולה לחדור לעומק הרקמות בגוף האדם ולפגוע באופן סלקטיבי במבנה שאותו אנחנו בוחרים. פעילות האור המקוטב דומה מאוד לפצצה המשוגרת ממשחתת מרוחקת והיא בעלת יכולת ניווט סלקטיבית אל יעד ממוקד בשטח אויב מרוחק. כדי להבין מה קורה לקרן האור המקוטב כשהיא פוגשת את גוף האדם, יש להבין שני מושגים מתחום הפיזיולוגיה. המונח הראשון הוא "תגובה תרמית סלקטיבית" והמונח השני הוא "זמן ההתאוששות של הרקמה". תגובה תרמית סלקטיבית – מתייחסת לפליטת החום השונה המתרחשת כאשר קרן האור פוגעת בגוף בעל צבע (פיגמנט) מסויים. כולנו מכירים את התופעה הזו היטב. אם נבחן ביום שרבי, מגרש חנייה טיפוסי בישראל, נמצא בתוכו מכוניות בצבעים (פיגמנטים) שונים אם נגע במכוניות השונות, נגלה מייד כי המכוניות השחורות (בעלות הפיגמנט הכהה) הן חמות הרבה יותר מהמכוניות הלבנות (שהן חסרות פיגמנט). זו בדיוק התגובה התרמית הסלקטיבית – קרני האור יפלטו יותר חום כאשר הם יפעלו על גוף עם פיגמנט כהה בהשוואה לחום שיפלט כאשר הקרניים יפגעו בגוף חסר פיגמנט. מצב דומה מתרחש בגוף האדם: כאשר קרן האור המקוטב של הלייזר פוגעת בפני השטח של גוף האדם, היא תחמם יותר את המבנים השחורים כמו זקיקי השערות ופחות מבנים בהירים ללא פיגמנט. לעיתים חימום המבנים יהיה כל כך גבוה עד שיגרם הרס מלא וקבוע של המבנה. היכולת להרוס באופן קבוע מבנה בגוף (כמו זקיק השערה) באמצעות הלייזר תלויה במושג השני שהזכרנו שהוא "זמן התאוששות הרקמה". זמן התאוששות הרקמה – מתייחס לזמן שלוקח לגוף שאותו מחממים לחזור לטמפרטורה המקורית שהייתה לפני התחלת תהליך החימום. לדוגמא, אם נשלח קרן לייזר באורך 1064 ננומטר לעבר זקיק שערה למשך 10 אלפיות שנייה (משך פולס הקרינה), נקבל עלייה ממוקדת של הטמפרטורה בזקיק מ 37 ל 60 מעלות צלזיוס. ברגע שנפסיק את הקרינה, כלי הדם המקיפים את הזקיק, יסיעו את החום מהאזור, יקררו את זקיק השערה ויורידו את הטמפרטורה שוב ל 37 מעלות תוך כ 15 אלפיות שנייה. מערכת הקירור שתיארנו, מגינה על הזקיק מעלייה מוגזמת של הטמפרטורה ובכך מונעת הרס מלא של זקיק השערה. אולם, אם נשלח קרן לייזר למשך פרק זמן ממושך יותר כמו 30 אלפיות שנייה, הטמפרטורה של זקיק השערה תעלה ל 100 מעלות צלזיוס ואז יגרם לזקיק נזק בלתי הפיך והוא ייהרס באופן קבוע. בדוגמא זו הראנו כי הפעלת קרינה מקוטבת ללא יכולת התאוששות לרקמה בפרק זמן הגדול מ "זמן התאוששות הרקמה" גורמת להרס קבוע של מבנים נבחרים. לסיכום, הסרת השיער מבוססת על טכנולוגיה מתוחכמת הכוללת מקור אור מקוטב באורך גל מתאים כמו 1064 ננומטר החודר לעומק הרקמה ופוגע במבנים בעלי פיגמנט כהה. כדי לקבל הרס קבוע של זקיק השערה, צריך לחשוף אותו לקרינה (אורך פולס) שהיא ממושכת יותר מזמן התאוששות הרקמה.

drcohen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]