חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תפקידו החשוב של התקליטן בברכת כלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופציות דיגיטליות אופציות בינאריות אופציות מסחר באופציות

נושא המאמר: אופציות דיגיטליות - אופציות בינאריות - מסחר באופציות - אופציות - במניות מדדים מטבעות וסחורות בארץ ובחול
מאת: Trade247   שמור מאמר למועדפים

Trade247 אופציות דיגיטליות - אופציות בינאריות - מסחר באופציות - אופציות - במניות מדדים מטבעות וסחורות בארץ ובחול


 - אופציות דיגיטליות למסחר במניות מדדים מטבעות וסחורות בארץ ובחול. אופציות דיגיטליות - ידועות גם כ אופציות בינאריות , הנם אופציות , המשלמת לרוכש אותם תשואה מוגדרת מראש כאשר האופציה הדיגיטלית פקעה בתוך הכסף . תשואה זו הינה בד''כ בין 65% ל 71% , לרוב במקרה אשר האופציות הדיגיטלית פקעה מחוץ לכסף מקבל רוכש האופציה כ 15% מסכום השקעתו בחזרה. סוגי אופציות דיגיטליות : מסחר באופציות דיגיטליות הינו תחום אשר מאפשר למשקיע סוגים רבים של גידור ומשיכת רווח בהתאם לתנאי האופציה הבינארית , נמנה את הנפוצות שבאופציות הדיגיטליות : הכל או כלום אופציות דיגיטליות המשלמות לרוכש אותם תשואה מוגדרת מראש כאשר פקעה בתוך הכסף , בד''כ בין 65% ל 71% , ובמקרה כאשר האופציות הדיגיטלית פקעה מחוץ לכסף מאבד הרוכש את השקעתו. ידועות בשם - Cash-or-Nothing נכס או כלום אופציות דיגיטליות המשלמות לרוכש אותם תשואה מוגדרת מראש כאשר פקעה בתוך הכסף , בד''כ בין 65% ל 71% , ובמקרה כאשר האופציות הדיגיטליות פוקעות מחוץ לכסף מקבל רוכש האופציה כ 15% מסכום השקעתו בחזרה. אופציות אלו ידועות גם בשם - Asset-or-Nothing אופצית נגיעה אופציות דיגיטליות המשלמות לרוכש אותם תשואה מוגדרת מראש כאשר במהלך חיי האופציות , המדד שעליו נסחרת האופציה נגעה לפחות פעם אחת במחיר אשר נקבע מראש , באופציות אלו בד''כ התשואה הנה גבוהה משמעותית וכן גם מחיר האופציה הדיגטלית בהתאם . אופציות אלו ידועות גם בשם - One-Touch Digitals אופצית גבולות אופציות דיגיטליות המשלמות לרוכש אותם תשואה מוגדרת מראש כאשר במהלך חיי האופציות , המדד שעליו נסחרת האופציה מקיים את תנאי האופציה המוגדרים מראש , תנאים אלו יכולים להיות , מעבר בין גבולות מסויימים , אי נגיע בגבולות מסויימים , חציה של גבול מסויים מכיוון מסויים או אי חציה של כיוון מכיוון מסויים , 2 נגיעות בגבול מסויים וכן הלאה וכן הלאה , באופציות אלו בד''כ התשואה הנה גבוהה משמעותית וכן גם מחיר האופציה הדיגטלית בהתאם . אופציות אלו ידועות גם בשם - Boundary bets אופציות כיוון אופציות דיגיטליות המשלמות לרוכש אותם תשואה מוגדרת מראש כאשר במהלך חיי האופציות ובזמן מוגדר מראש האופציה הדיגיטאלית עלתה או ירדה ממועד רכישת האופציה ועד פקיעתה . ידועות גם בשם - Stop bets . שווקי אופצית דיגיטליות אופצית דיגיטליות נסחרות כמעט על כל נכס סחיר , החל מדדי מניות , מניות , סחורות , מטבעות , אינדקסים וכל דבר סחיר . צור קשר והחל לסחור ב אופציות דיגיטליות בכל שווקי העולם ! ליצירת קשר 072-250-2470 , או בקר בדף הבית , Http://Www.Trade247.co.il

www.trade247.co.il/digital_options_trading.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Trade247 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]