חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב אתר - הדרכה איך לתכנן





    קישורי טקסט (לפרטים)




חברות הדברה מומלצות לחץ כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה חרקים תיקנים ג'וקים

נושא המאמר: תיקנים
מאת: עמיחי טל רון   שמור מאמר למועדפים

הם מביסים אותנו במראה שלהם. אפילו על הגב, עם רגליים מתנפנפות באוויר, ברגעים האחרונים לחייהם, יהיו מי שלא יעזו להתקרב. למעשה, עוד לא יצא לנו להיתקל באדם שרואה ג'וק והתגובה שלו: "איזה חמוד..."
ואכן חלק מכושר ההישרדות של התיקן נעוץ במראו מעורר החלחלה, שכן לרוב הוא מקפד את חייו רק בלית ברירה, אם חדר למרחב המחיה של האדם. הוא בעל כושר הישרדות מעורר הערצה: ג'וק שנערף ראשו יכול לחיות כך כתשעה ימים, עד שימות ברעב! נוסף על כך, במקרה של התקפה גרעינית, גופו מסוגל לעמוד אפילו בקרינה של 5400 ראד. לצורך השוואה נציין שקצה גבול בן האנוש בספיגת הקרינה עומד על 500 ראד בלבד.
ג'וקים מקוננים בחריצים שבין הקירות, בסדקים, בבריכות הביוב ועל כן חשוב לאטום מקומות מועדים לפורענות ולשמור על היגיינה סביבתית
האמת? רק במקרי נגיעות קשים הם יעבירו מחלות לבני האדם אצלם הם חיים. הסיכון להעברת מחלות קיים במקומות ציבוריים בהם נדרשת רמת תברואה והיגיינה גבוהה על מנת למנוע מפגע שכזה. מקומות המזינים בני אדם בין אם מדובר בעסק מסוג מסעדה, בית חולים, או מפעל מזון חייבים לתת את הדעת לאפשרות העברת מחלות ולזיהום שעשוי להיגרם כתוצאה מקינון תיקנים.
משרד הבריאות מצדו מחייב בעלי עסק ומוסדות פרטיים וציבוריים מזינים לבצע הדברה נגד חרקים בתדירות קבועה (אחת לחודש לכל הפחות) ולפרקים מבצע בדיקות בבתי עסק שנועדו בין השאר לוודא שרמת ההיגיינה אינה לוקה בחסר. מובן שהדברה רציפה במקומות אלו, היא תנאי בל יעבור.


www.hadbarot2000.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמיחי טל רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]