חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה משפטית השוואת חתימות מזוייפות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: להתנייה האסורה הוכחת התניית שירות מתן שירות בשירות אחר כתנאי להגדלת מסגרת אשראי

נושא המאמר: הוכחת התניית שירות בשרות
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] סעיף 7(א) לחוק הבנקאות (שירות ללקוח), תשמ"א-1981 קובע איסור על בנקים להתנות מתן שירות בשירות אחר, אלא אם קיים קשר עסקי סביר בין השירות המבוקש (בד"כ אשראי) לבין קיום התנאי. הפרת האיסור על התניית שירות בשירות מהווה עבירה שהבנק ועובדיו עלולים להיענש עליה, ואם כתוצאה מאילוץ הלקוח להיכנע להתנייה האסורה נגרם ללקוח נזק, קמה לו עילה לתבוע את נזקו מן הבנק. נשאלת השאלה כיצד בוחנים בתי המשפט את התקיימותה של התניית שירות המתבקש על-ידי הלקוח בשירות אחר אשר לבנק אינטרס שהלקוח יקבלו. בפסקי דין שעסקו בסוגיה זו נקבע, כי אין ספק שחייבת להתקיים "קורלציה", מתאם, יחס הדדי, בין שני השירותים. ללא יחס כזה אין התניית שירות בשירות. קיומו של מתאם כזה מהווה גם אחת האינדיקציות מבחינה ראייתית לביסוס הטענה שהבנק התנה שירות בשירות. נדרש כי יתקיים קשר סיבתי בין פתיחת תכנית חסכון, למשל, לבין קבלת אשראי (השירות שנתבקש מלכתחילה ע"י הלקוח). קורלציה כזו, יכול שתוכח ע"י עדות ישירה של הלקוח על התניה כאמור וכן ע"י נסיבות חיצוניות, כגון סמיכות במועדים שבהם ניתנו שני השירותים, או במקרה שבו מדובר על פתיחת תוכניות חסכון כתנאי להגדלת מסגרת אשראי - הוכחת זהות או קירבה גדולה בין הסכומים שהופקדו בתוכנות לבין גובהה של מסגרת האשראי שאושרה בעקבות זאת. ככלל, למד בית המשפט על קיומו של מתאם בין שני שירותים מראיות אובייקטיביות, שהנטל להביאן רובץ על שכמו של הטוען לקיום התניה אסורה. נדגיש, כי התניית שירות שהלקוח מעוניין בקבלתו, בקניית שירות אחר שהבנק מעוניין למוכרו, עשויה להיות מוצדקת אם בין השירות המבוקש לבין התנאי מתקיים קשר עסקי סביר, כך למשל אם הלקוח מבקש מהבנק להעמיד לו אשראי והבנק מבקש להבטיח את פירעון האשראי בבטוחה שהבנק יוכל להיפרע ממנה באמצעות מכירתה. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר: www.taxlawyers.co.il [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]