חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיסונים בראי הפסיקה בעולם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הארכת שיער מילוי שיער שזירת שיער הלחמת שיער

נושא המאמר: הארכת שיער
מאת: אבי קיי   שמור מאמר למועדפים

הארכות ותוספות שיער
חלומה של כל אישה להיות עם שיער ארוך חלק וגולש שכן,מראה כזה מדגיש את הנשיות ואת היופי הכללי שנוצר. בשנים האחרונות פותחו טכנולוגיות מתקדמות בתחום השיער וחברות אשר גילו את הפוטנציאל החלו לייצר תוספות שיער העשויות משיער טבעי/סינטטי/מעורב אותו הם משיגים במקומות שונים בעולם ולאחר ביצוע תהליכי בקרת איכות קפדניים השיער עובר למחלקת העיבוד בה הוא עובר שלבים שונים והכנות שלאחריהן ניתן יהיה להשתמש בהם כתוספות שיער מוכנות המשווקים באורכים ובצבעים שונים .
המגמה בשנים האחרונות תופסת תאוצה ונשים בכל הגילאים נחשפות לטכנולוגיה אשר זמינה יש לומר כמעט בכל מקום בעולם והיום יותר מתמיד הן יכולות להגשים את החלום וליהנות משיער ארוך גולש ומטופח. בעבר נשים שהיו מעוניינות להאריך שיער (מאורך קצר עד בינוני) באופן טבעי היו עוברות תהליך קשה ומסורבל באופן יחסי והזמן שהיה דרוש להשגת המראה האולטימטיבי היה לוקח חודשים רבים. בתקופת הארכה טבעית השיער פחות נוח לסידור וקשה לשלוט בו וגם בין היתר בכיווני הצמיחה שלו.מאז הפיתוח של תחום הארכות השיער האפשרות של להיות עם שיער ארוך הופכת להיות מהירה ונמשכת עד כמה שעות בטיפול במספרה !

בעקבות הביקוש הרב,יצרו חברות שונות תחליפים שונים לשיער הטבעי שנחשב ליקר מאוד והן מציעות לקהל מעצבי השיער חומרים זולים יותר העשויים מחומרים סינטטיים או משולבים ועל כן ההמלצה היא שיש לבדוק היטב את השיער לפני שמחליטים על הביצוע.
מספר כללים חשובים שיש לבדוק לפני קבלת ההחלטה :
1. לברר מהיכן מגיע השיער שמוצע לך כתוספת
2. לברר על החברה היצרנית ולשמוע קצת על המוניטין שלה
3. לבחון את עניין שיטת העבודה יחד עם מעצב השיער- לברר לגבי החומר (דבק חם/ הלחמות וכיו')
4. לברר לגבי מחיר ועלות כוללת של העבודה
5. לברר על אפשרויות הטיפול והאחזקה השוטפת הנדרשת ממך לאחר ביצוע התוספת.
6. לבחון את הצבעים ולבצע התאמה מקסימאלית בין שיערך הטבעי לבין התופסת החדשה
7. יש לוודא כי השיער מורכב כולו משיער טבעי וניתן יהיה בעתיד לטפל בו כמו בשיער טבעי מבחינת צביעת השיער /ביצוע גוונים ועוד זאת במהלך התקופה כולה .

פרמטרים נוספים שיש לבחון הם נושא האלסטיות של השערה ממנה עשויה התוספת. כמות השערות בכל קבוצת שיער ( קבוצות המוכנות מראש להדבקה) עוצמת הברק והגוון הקיים. האזור ממנו נאסף השיער חשוב גם הוא כדי לתת לך אינדיקציה לגבי איכויותיו מבחינת המרקם וכיו'. שיער אסיאתי נחשב לחזק ועמיד יותר לעומת שיער אירופאי שנחשב לעדין דק ושברירי יותר למרות תהליך העיבוד הארוך והאינטנסיבי שהשיער עובר עד להשגת המוצר הסופי עדיין בסיס השערה קובע את עמידותה לאורך זמן . חשוב לבדוק זאת בטרם עת על מנת שניתן יהיה להיות בטוחים במוצר וביכולת ההישרדות שלו





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי קיי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]