חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איפור קבוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קניון וירטואלי
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סיור וירטואלי סיורים וירטואלים

נושא המאמר: מהו סיור וירטואלי?
מאת: אריאל בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

סיור וירטואלי הינו אוסף של תמונות פנוראמיות אשר בעזרת תוכנת מחשב מחוברות יחדיו ויוצרות חלל וירטואלי. התוצאה הסופית היא אפשרות לראיה מרחבית כוללת של האזור המצולם מכל הכיוונים האפשריים. לצורך ההפשטה נניח שניקח כדור, ובצד הפנימי שלו נדביק סוג של טפט ובדיוק במרכז הכדור נמקם מצלמה. כך בדיוק התמונות הפנוראמיות הן כמו אותו טפט כאשר הצופה נמצא לכאורה במרכז הכדור.
ישנן כמה דרכים מקובלות ליצירת התמונות הפנוראמיות ואחת הדרכים היא באמצעות עדשת עין דג (עדשת זוית רחבה קיצונית שלוכדת כמעט 180 מעלות וגורמת להקשתת הצילום, במיוחד בקצוות) ומצלמה איכותית. יתרון שיטה זו היא ברזולוציה הגבוהה של הפנוראמה.
השלב הראשון בהפקה של סיור וירטואלי הוא הצילום הפיזי במקום עצמו. מצלמים כמה תמונות ובאמצעות תוכנת מחשב הופכים אותן לאותה תמונה פנוראמית או "טפט" . השלב השני הוא עיבוד הפנוראמה באמצעות המחשב. בשלב זה התמונה עוברת השבחת צבעים, שיפור חדות ותיקונים נוספים. כך נוצרות עשרות, אם לא מאות, תמונות פנוראמיות אותן יש לעבד לתמונה משוכללת אחת. השלב האחרון הוא ההרכבה של כל הפנוראמות לידי סיור וירטואלי ובנייה של הממשק בעזרתו ישלטו בסיור. צריך לתת למסייר אפשרויות ניווט מתקדמות לכיוונים השונים, יכולות זום וכן מעבר בין הסיורים.לצורך העניין בדירה בת 4 חדרים יהיו 4 פנוראמות (בהנחה שתהיה פנוראמה אחת בכל חדר).
תחילת דרכם של הסיורים הוירטואלים הייתה בתחילת שנת 2001 אז איכות הסיורים הייתה נמוכה במיוחד והעלות הייתה גבוהה מאוד. בשנתיים האחרונות חל שיפור מטאורי בתחום הסיורים הוירטואלים. איכות הסיורים השתפרה פלאים בעקבות ההאצה בטכנולוגיית האינטרנט והגדלת רוחב הפס והקידום בתחום הצילום הדיגיטאלי תרם כמובן את שלו. מצד שני, בעקבות הביקוש לסיורים והמודעות להם, ירדה עלות ההפקה של הסיורים.
היתרון המשמעותי של הסיורים היא בנגישות לנכס מכל מקום בעולם ומכל מחשב והוא שנתן את הדחיפה המשמעותית לסיורים בעיקר בתחום הנדל"ן והתיירות. לדוגמא, נניח וישנו יהודי בארצות הברית שמחפש להשקיע בנכס בישראל, מה יהיה טוב יותר בעבורו מאשר החוויה של "הטיול" בנכס בעצמו מבלי לצאת מביתו שבברוקלין...
בעידן הווב 2.0, עולם הוידאו תופס תאוצה רבה ורבים כיום מבינים את המשמעות הכלכלית של המדיה בתחום השיווקי. סיורים וירטואלים בהחלט יכולים להימנות עם תחום המדיה הזה ולמעשה כיום כל בעל נכס או עסק ירצה להשקיע בסיור וירטואלי אשר יפתח בפניו את שוק האינטרנט וקהל חדש של לקוחות פוטנציאלים. בעידן מתקדם של עולם וירטואלי, אנשי מכירות ושיווק לא יכולים להרשות לעצמם להשאר מרחוק. כיום ברור שמי שלא נעזר ומנצל את עולם הוידאו לשיווק וקידום העסק שלו, מפסיד משאב יקר, איכותי ויעיל ולקוחות פוטנציאלים רבים. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בעוד זמן לא רב בידיעה שיכולתם להרוויח מעוד מדיה מצליחה, נכון?

www.virtualtours.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]