חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קניית דירה - בדיקות לפני הרכישה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גלובליזציה שלטון ההון

נושא המאמר: זכות הבחירה
מאת: מיה   שמור מאמר למועדפים


הדמוקרטיה היא רעיון גאוני, הגו אותו אנשים שבאמת חשבו על טובת האדם, הזכות שלו להיות חופשי, החופש שלו לבחור, להיות אחראי לגורל שלו ולמצוא את האושר. בעלי ההון ופושעי החליפות, אף פעם לא התנגדו לרעיון הזה, להיפך, הם מצאו שיש עקרון מעניין בפסיכולוגיה של ההמונים, שאם מבינים אותו ומיישמים אותו, הוא יכול להביא לרווחים פנטאסטיים וחוסר התנגדות מוחלט.
אנחנו שחיים בעולם הדמוקראטי, מקדשים את זכות הבחירה החופשית, היא הכרטיס שלנו לאושר, בזכותה אנחנו מבדילים את עצמנו מאזרחי העולם השלישי. העיקרון שמושרש כל כך חזק בחברה שלנו הוא – שאם בוחרים במשהו אז גם לוקחים אחריות על התוצאות. האדם לוקח אחריות מלאה על הגורל שלו על ידי אוסף הבחירות שהוא עושה בחיים. שאלתם את עצמכם פעם למשל, למה הבנקים עושים מה שהם עושים בלי שום התנגדות משמעותית מההמונים? הם עובדים בשיטה מסוימת - אם ברגע שבן-אדם בוחר, הוא גם לוקח אחריות על התוצאות, בואו ניתן לו לבוא אלינו ולהרגיש שהוא בוחר, בחירות חופשיות, ואז לא יהיו לו תלונות. למשל העמלות - דבר ראשון אף אחד לא מחייב אותנו לעשות פעולות, אנחנו בוחרים לעשות אותם, ויש מסלולים שמבניהם אנחנו רשאים לבחור את זה שהכי מתאים לנו.
אנחנו בוחרים לעבוד, לצאת, לעשות אהבה, להביא ילדים, לקבל משכורת ב-15 לחודש, הבחירה לקחת הלוואה גם היא שלנו אף אחד לא שם לנו אקדח בראש, וקשה להחזיר אותה כי אולי בחרנו במקצוע הלא נכון, ולמדנו לתואר הלא נכון וזה כבר ממש לא אחריות של הבנק, ותמיד אפשר לסגור את החשבון, ולבחור בבנק אחר, ולא לקחת הלוואות, לא לחיות מעל היכולת – בבנק יודעים איך זה עובד – תן להם לבחור והאחריות לתוצאות עליהם. רגע! אבל הבנקים עובדים בחסות השלטון!, אוי אבל גם את זה אני בחרתי.
והתאילנדים והכושים גם הם עושים בחירה חופשית, לבוא ולעבוד במדינה אחרת בשכר מינימום, הם רוצים בזה, העבדות כבר מזמן נעלמה מהעולם, פשוט יש כאלה שבוחרים לעבוד יותר קשה מאחרים.
בכל בוקר קם האדם הדמוקראטי לעוד יום של בחירות והחלטות חופשיות, הוא תמיד יכול להחליף, למכור, לקנות, לשנות כיוון, בכל יום הוא שואף את האויר שעדיין הוא חופשי לנשום ויוצא לעוד מסע של חגיגה דמוקראטית חדשה. הוא מוקף בכל כך הרבה מסעדות וטעמים שונים ואמצעי בידור, ומכשירים מדהימים - כל מה שהוא צריך זה לבחור, ולבחור ולבחור.
והוא יושב בבית שהוא בחר, מדליק טלויזיה שהוא בחר, עם חבילת ערוצים שהוא בחר, ואז עולה התוכנית שהוא בוחר – "כוכב נולד לרקוד עם כוכבים" תוכנית שבא הבחירה היא הנושא המרכזי,
והיא כשלעצמה חוגגת עם ההמונים את הזכות להיות עם נבחר שחופשי לבחור את הבחירות שלו כפי שהוא בוחר לבחור אותן. גם זכות הבעת הדעה החופשית היא מרכיב חשוב כאן, חשוב שלכל פועל תהיה בהפסקת קפה הזכות להגיד "אני בעד א' ואני חושב של ב' פשוט אין את זה".
יש שם מועמדים שבחרו לבוא, הם ידעו שיהיו השפלות אבל בחרו להשתתף ובחרו לשאת בתוצאות.
וזו תוכנית שעובדת ומרתקת את כל העולם, היא מוגשת באהבה מבעלי ההון להמונים, והמסר הוא פשוט - גם אתה יכול לנצח בגדול, כל אחד יכול, הנה, אנחנו לוקחים אנשים מהרחוב והם מגיעים עד למעלה ולוקחים את כל הקופה, כל העניין פה הוא הבחירות, הבחירות הם המפתח להצלחה, לבחור נכון ושיבחרו בך.
הצופה מתרגש, מיד הוא לוקח את הסלולרי (אני בפלאפון, בחרתי בדיל יותר טוב מזה שאורנג' הציעו)
ושולח אס.אם.אס (המכשיר שבחרתי פשוט מנצח). החשבון בבנק הפועלים (לא סובל את לאומי) מחוייב בעוד כמה אגורות שירדו מהמשכורת (החודש היו לי הרבה שעות נוספות). עוד פעולה יומיומית שגרתית
של העברת כסף מבעל הון אחד לחברו, אבל באמצע היה פה מישהו, מישהו שהייתה לו דעה, והוא הביע אותה, מישהו שבחר לממש את הזכות הדמוקראטית הבסיסית שלו – לבחור.


-מיה-

bigo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]