חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משתוקק להיות מצליחן? לא בטוח שיש לך בשביל מה.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס הילינג צמיחה רוחנית לימודי הילינג הילינג

נושא המאמר: קורס הילינג – מדרגה אדירה לצמיחה רוחנית
מאת: עומר גלעדי (MA) - מרכז אינרסנס לרפואה משלימה   שמור מאמר למועדפים

קורס הילינג יכול לספק סביבה ארוכה ותומכת להבנה עמוקה של חוקי האנרגיה. בקורס הילינג, אם לומדים קורס הילינג טוב, לומדים להפוך את הגוף למתמר אנרגטי. לכן, קורס הילינג מתאים לא רק למי שרואה את עצמו כמטפל או עוניין להחליף קריירה. קורס הילינג הוא מתנה משמיים, גם למי שרוצה להרוויח נקודת מבט שונה, ששמה דגש על שימחה פנימית, אהבה, כוונה, והגשמה, בנוגע לחיים האלה.

מה זה צמיחה רוחנית? האם כל אחד יכול לצמוח רוחנית? מה צריך לעשות בשביל זה? צמיחה רוחנית זה כיף?

מה זה בכלל צמיחה רוחנית? יש כל כך הרבה מילים ברוחניות (כמו "תיקשור" למשל, או אפילו "הילינג"), שבאות עם כזו הילה מסביבם, שממש כבר לא ברור מה הכוונה מאחוריהן. "צמיחה רוחנית" היא אולי אחד מהביטויים האלה.
אני מאמינה, שהביטויים האלה הצמיחו הילה של קדושה מאחוריהן בצדק גמור, ועם זאת, הריחוק ותחושת האי מושגות שבאה איתן – לא בצדק.
צמיחה רוחנית היא הכלת יותר אנרגיה בחיים שלנו.
היא המעבר מים של חומר, לחיים שבהם משולבים גם חומר וגם אנרגיה, בכל מיני פרופורציות.
כמה שהאנרגיה היא חלק גדול יותר מהחיים שלנו – אנחנו יותר אנרגטיים, אבל גם פחות חומריים – על כל המשתמע מזה.

בשביל להשיג צמיחה רוחנית, צריך להתחיל להסתכל על העולם דרך עיניים רוחניות.
ואז, התהליך קורה, לאט לאט. זה כמו ללמוד שפה חדשה. אפשר לעצמך סביבה שמשתמשת בשפה הזו, ובלי לחץ, לאט לאט, תתחיל להבין, ובסוף גם לדבר.
הילינג, או חיים אנרגטיים, הם זכות אדירה, לפי הבנתי. הם חיים מלאי משמעות, חיים ניסיים.
יש סימן לדעת מי ראוי לחיות חיים רוחניים ומי לא. אני עומדת לגלות לכם את הסימן, ותוכלו לדעת בעצמכם אם אתם מתאימים לתחום האנרגטי או לא –

הסימן הוא, אם נולדתם.

אם נולדתם, סימן שיש לכם תפקיד במארג האנרגטי, ואתם יכולים לצמוח רוחנית.
לצמיחה רוחנית, אין סוף. כלומר, יש לה סוף, אבל הוא ממש- ממש רחוק. הסוף הוא כשאנחנו נאספים תחת כנפיו של הבורא, בעוד הרבה גלגולים.

בחיים האלה, אנחנו יכולים להבין עוד, ועוד, עד אינסוף. להשתפר עוד ועוד, לאהוב עוד ועוד, לשמוח יותר ויותר. להיות קלילים יותר, נעימים יותר, שייכים יותר. כל אלה מאפיינים של צמיחה רוחנית.

קורס הילינג נותן סביבה לצמיחה רוחנית

מכל הקורסים שהעברתי בחיי בתחום האנרגטי, קורס הילינג הוא הקורס הכי "מפנק" מבחינת סביבה מאפשרת צמיחה רוחנית. בקורס הילינג לומדים להשתמש בחומר, כלומר בגוף, כמתמר אנרגטי. בקורס הילינג לומדים לחיות באהבה, לשים את עצמי (כן כן! את עצמי!) במקום הראשון, לדרוש שמחה ולתת שימחה, לאהוב, בקורס הילינג לומדים לזמן ניסים.

קורס הילינג מספק סביבה חד שבועית קבועה, למשך זמן לא קצר (שנה עד שנתיים, במרבית המכללות לרפואה משלימה), שבה עוסקים ביכולת של התלמיד להעביר אנרגיות, לחוות אנרגיות, ולתעל אותן לטובתו ולטובת מטופל. כשלומדים הילינג מוכרחים להבין, איך עובדת האנרגיה. זה כשלעצמו הוא מתנה אדירה.

איפה לומדים קורס הילינג?

ישנן כל מני סביבות ללימודי קורס הילינג, אולם, אם את הלימודים מייעדים מראש לצרכי צמיחה רוחנית ולא לצרכי השגת מקצוע, תוכלו לפרגן לעצמכם לימודים במקום חווייתי, נעים, בקבוצה קטנה או אחד על אחד, מקום שישים דגש על צמיחה רוחנית כחלק מהתהליך של התהוות הילר חדש.

בהצלחה..

www.innersense.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עומר גלעדי (MA) - מרכז אינרסנס לרפואה משלימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]